Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

@BMK Dzięki, całym filmowanie zajmuje się mój kolega, na wiosnę/lato jest plan zrobić 2-3minutowy filmik, może zbierzemy więcej ciekawych aut i wyjdzie jeszcze lepszy materiał :)


@maly Dziękuję ;)


Czas zrobić aktualizację w temacie, auto cały czas jeździ, czasem focha strzeli :)

Niżej wrzucam fotki + opis co się działo.


uc?export=view&id=1pCzyBDVSiDDtYrMy9xE-ygKvbT_J4Pmq


Postanowiłem z tyłu trochę odmienić auto i wleciał dyfuzor + końcówki + lotka.

uc?export=view&id=1pVjpX3Wzh2vFYm4u_yidG0g5y__cm5fV


Serwis auta - uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka podstawy filtra oleju + olej w skrzyni biegów - przebieg około 78k, uszczelki to już twarde jak kamień i ciekło z nich strasznie, cały silnik był zasyfiony olejem ale już ogarnięte i wyczyszczone na tip top.

uc?export=view&id=1p76z9f7rykVYxeaziY8QqnRgAqo3qv5v

uc?export=view&id=1i_YItv_jFUdHNRsuU7JzNcFXm5TwxG_l

uc?export=view&id=16KTi9WE4oi8pFUVvjh2K9X2SeqDmZ0HO

uc?export=view&id=1iHsrhjYbHGDmpCBqAkCR33ECTT5CBEU5


Wleciały zimowe opony + felgi, chociaż zima w tym roku to ... :niepewny:

uc?export=view&id=1FpC5eelqZuQyyo3QHBsd4ZFP7RuCqKiu


Pod koniec listopada postanowiłem wgrać xhp i mapę stage3 - jeden z lepszych modów, trochę już na nim jeżdżę i nie mam do czego się przyczepić, skrzynia działa dużo lepiej:

tryb D - działa jak stock, do zwykłej jazdy okej, nie zamula jak alpina

tryb S - zmiana biegów szybciej jak w alpinie + redukcje są agresywniejsze, skrzynia lepiej "myśli" niż alpina, bardzo przyjemnie na tym chodzi

tryb M - potrafi kopać po plecach jak w DCT przy zmianie biegów (oczywiście soft drugiego sprzęgła nam nie dorzuci ale i tak jest ogień ;) )

Różnica między stock, a xhp to przepaść - jeśli ktoś się zdecyduję wgrać od razu xhp bez alpiny w międzyczasie to niezły szok przeżyje :super:

[youtu_be]

[/youtu_be]


Wrzuciłem w końcu normalny intercooler, miałem przez chwile jakąś chińską replike wagnera - może 10% był wydajniejszy niż stock, może nawet nie, jedynie silikony się przydały z tego chińskiego gówna ;)

Udało się wyrwać wagnera evo 3 w dobrej cenie

uc?export=view&id=1NFG8_VjjKZkEVEDAhjq0ymoErn1FdSpE


Różnica temperatur przy 0.0*C - 60-210km/h.

chińczyk : start 9*C - koniec 38*C - różnica 29*C

evo 3 : start 5*C - koniec 8*C - różnica 3*C

Zobaczymy jak w lato będzie przy +20/30*C, na chińskim to 70/80*C nie było problemem... w zimę potrafił spuchnąć przy mocnej jeździe (na trasie ok bo się wychładzał, ale miasto to potrzebował chwili), na evo3 nie ma tego efektu, moc jest cały czas - w lato przejdzie ostateczny test.


Tak mniej więcej wyglądają czasy z dragy

uc?export=view&id=1R9nYSWgqioO77-LPV-gK58IV4GsnOO28

uc?export=view&id=1F52fqAwnPM2YbiUbsQ_qBcEUtY32BsCA

Turbo n55 PWG jest jakie jest, powyżej 5k rpm tam już nie ma co dmuchać, porażka ;) bez hybrydy zrobić więcej niż 360/380koni nie ma opcji.


Ostatnio auto zrobiło małego psikusa i rozszczelnił się zbiorniczek wyrównawczy. Na szczęście kolega miał taki w domu i na miejscu ogarnęliśmy temat, dobrze mieć kumpli z takimi fantami :hurra:

uc?export=view&id=1wUnE7fByXwBKPPv-vTvP2w5FWwHYn1l4

uc?export=view&id=1BJS0A6NMxOyu_Mzhgin9dIZB1xiV3rq0


Teraz to już chyba tylko hybryda została, na pewno nie w najbliższym czasie :)


Pozdrawiam

Opublikowano

Piękne auto ,świetne mody.

Zastanawiam się nad zestawem dyfuzor + końcówki + lotka ,z jednej strony nie chcę psuć oryginalności egzemplarza ,a z drugiej wygląda to naprawdę dobrze.


Też mam aktualnie chińską replikę na N54 i coraz mocniej zastanawiam się nad zmianą na EVO 2, jednak marka to marka.

Opublikowano
Bardzo fajny montażyk, fajne sceny, przejscia, muzyka i dzwieki silnikow.. :D strasznie mi sie przykro zrobilo jak uslyszalem jak ladnie gada ta 335i i doszlo do mnie, ze z mojego klekota nigdy podobnego dzwieku nie uslysze :lol: Dodatki performance petarda :cool2: uzywasz dystansow przy tych 313? Bo kusi mnie zeby doposazyc swoja w drugi komplet 19 :)
Opublikowano
Moje 313 są z Z4, przód ET 29, tył ET 40 - tył mocno schowany i 10-12mm myślę, że rozwiąże problem ale dwa razy kupowałem w tym roku dystanse i szlak mnie trafił bo 15mm okazało się za dużo, a na forum kolega sprzedawał 10mm (2x5mm... :duh: - mógł wcześniej o tym wspomnieć, później kontakt się urwał) i nie chciało mi się już dalej bawić. Na wiosnę spróbuję z 10mm na stronę wrzucić i powinno być ok.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Moje 313 są z Z4, przód ET 29, tył ET 40 - tył mocno schowany i 10-12mm myślę, że rozwiąże problem ale dwa razy kupowałem w tym roku dystanse i szlak mnie trafił bo 15mm okazało się za dużo, a na forum kolega sprzedawał 10mm (2x5mm... :duh: - mógł wcześniej o tym wspomnieć, później kontakt się urwał) i nie chciało mi się już dalej bawić. Na wiosnę spróbuję z 10mm na stronę wrzucić i powinno być ok.

 

To chyba i tak lepiej kupić od Z4 niż brać od e9x :D W przypadku felg od Z4 potrzebny będzie tylko dystans na tyle bo przód chyba siedzi idealnie? Jak sprawdzałem 313'tki od serii 3 to trzeba było +/- 15mm dołożyć na każdej osi żeby dobrze to wyglądało.

Opublikowano
Dla e9x przod et34, tyl et39 - w e92 nie wiadomo ile tego miejsca nie ma, tyl na et39 + 10mm dystans i opona 265 przyciera na nierownosciach. Et40 i 10mm + 255 opona powinno byc ok i pewnie bede w to celował (15mm trze jak cholera :) ). Przod i et29 to nie wiem, 5mm aby ladnie siadlo ale pewnie wyrwie błotnik zaraz bez gwintu. Za dużo jezdze autem i po roznych drogach aby robic idealny spas ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.