Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, problem z moja BMW który się powoli zwiększa.

Samochód to dokładnie E39 525i 192KM 2001r


Problem: Auto jak np parkuje i dodaje gazu i się zatrzymam to zaczyna falować na obrotach przez chwile i zaraz przestaje. Jak jadę i wcisnę sprzęgło a gaz puszczę tez zdarza się ze obroty falują. Nie wiem czy mniejsza moc w cieplejsze dni to ta sama usterka? Jak się zrobi cieplej to auto słabnie i z niskich obrotów ciężko przyspiesza.

Zaglądałem do przeplywki ale jest czysta, nie ma na niej syfu. Ciężko sprawdzić czy robi tak samo po odłączeniu przeplywki bo jak ma razie problem występuje sporadycznie. Na inpie pokazuje błąd od termostatu(już go mam ale muszę się zebrać do wymiany) i błąd sondy lambda. Ten błąd sondy nie wraca od razu po skasowaniu tylko jak pojeżdżę pare dni.


Czy może to być czujnik walka czy coś podobnego? Da radę sprawdzić to inpa?


Dzięki za odp.

Opublikowano
Przede wszystkim INPA.

Dysponuje INPA

Opublikowano
To podpinaj jak masz program i odpowiedni kabel, wtedy sprawdzisz czy są jakieś błędy na "silniku" które może naprowadzą na przyczynę Twoich problemów
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
To podpinaj jak masz program i odpowiedni kabel, wtedy sprawdzisz czy są jakieś błędy na "silniku" które może naprowadzą na przyczynę Twoich problemów

 

Autor napisał w poście:

 

Na inpie pokazuje błąd od termostatu(już go mam ale muszę się zebrać do wymiany) i błąd sondy lambda. Ten błąd sondy nie wraca od razu po skasowaniu tylko jak pojeżdżę pare dni.
Opublikowano
To podpinaj jak masz program i odpowiedni kabel, wtedy sprawdzisz czy są jakieś błędy na "silniku" które może naprowadzą na przyczynę Twoich problemów

 

Autor napisał w poście:

 

Na inpie pokazuje błąd od termostatu(już go mam ale muszę się zebrać do wymiany) i błąd sondy lambda. Ten błąd sondy nie wraca od razu po skasowaniu tylko jak pojeżdżę pare dni.

 

To należy wkleić screena z tym błędem lub skopiować jego opis wraz z kodem usterki :mrgreen: a nawet nagrać film livedata z INPY na rozgrzanym silniku

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli co ten błąd sondy jak kasuje się i pojawia po czasie to jest nieistotny? :roll: tak jak napisał bonzo320i wklej ten błąd.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Błąd sondy nie bierze się znikąd a sonda ma znaczący wpływ na regulację procesu spalania. Sprawdź adaptacje (korekcje), będzie wiadomo czy masz nieszczelny dolot.
Opublikowano

No nie gaśnie, przecież kolega napisał, że sam go kasuje.


Sprawdź korekty będzie wiadomo czy gdzieś lewego powietrza nie łapie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.