Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w praktyce wygląda taki swap czy jest to mocno trudne? posiadam 530d przed lift-owy sedan automat GM , trafia mi się po-lift w turing-u skrzynia automat ale 2.5d

z budą w lepszym stanie , pomyślałem, że można by się było przesiąść z sedana do turing-a troszkę młodszego i lepiej doposażonego a przy okazji zostawić sobie swój motor i sedana na graty .ps co to za skrzynia A5S 390R - ZO bo mi wychodzi 5L50 czyli chyba max 422Nm .

Opublikowano
No właśnie 525 kończy się po czipsie tam gdzie zaczyna 530d przed , jedyne co mnie martwi to skrzynia sam mam niby A5S 360R - VT niewiele jej brakuje do 300 tyś ale nadal pracuje , sadziłem ,że w tym 525d może siedzieć A5S 390R - YP z końcówki produkcji a siedzi tam A5S 390R - ZO która zastąpiła A5S 390R - WZ
  • Moderatorzy
Opublikowano
No właśnie 525 kończy się po czipsie tam gdzie zaczyna 530d przed , jedyne co mnie martwi to skrzynia

Dokładnie jak mówisz. Nie jestem ekspertem, ale z tego co wyczytałem chipowanie 530dA równa się problemy ze skrzynią. Ja bym zrobił 525dA na serię 530dA i tyle. Poza tym 525d powinna ciut mniej palić.

Opublikowano
Skrzynia A5S 390R - YP o numerze 24 00 7 520 854 została zastąpiona skrzynią A5S 390R - ZM nr 24 00 7 530 445 , wszystkie skrzynie oznaczone 390R ważą 81.83 kg poza skrzynią z 525d A5S 390R - ZO nr 24007530443 o wadze 82 kg z 525d , konwertery we wszystkich wyżej wymienionych skrzyniach ta sama waga co sugerowało by ten sam konwerter we wszystkich , nie mogę znaleźć żadnych informacji o A5S 390R -ZO poza tą ,że była wkładana wyłącznie do 525d i zastąpiła A5S 390R - WZ w 09 2002

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.