Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej.

Zaczęło mi wyciekać paliwo ze zbiornika, w miejscu pod tylnym siedzeniem, tam gdzie jest dostęp do pompy. Pewnie uszczelka, tak chyba duży oring siedzi.

Próbowałem dziś odkręcić tą dużą nakrętkę, wiadomo czym, śrubokręt i młotek, ale razem z nakrętką kręcił się, jak to ładnie nazwano na realoem "zespół pompujący z czujnikiem poziomu".

Przerwałem w obawie, że może coś się tam urwać w środku i teraz mam do Was dwa pytania, macie na to jakiś sposób, jak odkręcić nakrętkę, tak żeby nie ruszał się ten "zespół" w środku, a jeśli już ktoś to robił, i ten "zespół" się obracał, to czy nic się w środku nie urwało, nie ułamało?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na tis to nawet nie patrzę, do wszystkiego trzeba specjalistyczne narzędzia...

No niby nic trudnego, tylko na filmiku gdy gość odkręca tą dużą nakrętkę - pierścień, to środek mu się nie rusza, a u mnie kręci się wszystko, czyli również ten plastik z wtyczką i tu się boję, że coś się może ukręcić, urwać, ułamać w środku.. Będę musiał poprosić sąsiada, bo dwie ręce to za mało, a jak sąsiad, to znowu ..

f8159e7c55275c16med.jpg

ehhhhh jak żyć?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdz moze najpierw skąd cieknie- w tych końcówkach wezyków które nakładasz na krućce pompy są oringi i to by bardziej pasilo do wycieku bo jest cisnienie...

Uszczelka samej pompy , pod tą wielką nakretką jest raczej doźywotnia a uszkodzić ją moźna tylko przy demotaźu...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja akurat czytałem kilka tematów że to uszczelka pod pompą pada :wink:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W źadnym wypadku tego nie neguję :cool2:

Podałem tylko propozycje co kolega powinien sprawdzić nim sie sponiewiera z sąsiadem :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Patrząc się na ich ostatnie zdjęcie to po krótkiej drzemce będą jeszcze w stanie to sprawdzić :mrgreen:

Ech, taki sąsiad to złoto

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Takich sąsiadów, to mam akurat pełno, tylko czekają w sobotę, żeby Krzysiek grzebał się przy bejcuni :wink:

Wracając do tematy, pod siedzeniem są dwa wizjery, za kierowcą jest pompa z wężykami, a za pasażerem bez wężyków. Mi padło po stronie pasażera. Po odkręceniu wizjera stało tam paliwo i było widać ścieżkę, którędy paliwo ścieka po zbiorniku, także jestem pewny, że to wina uszczelki. Uszczelka, to tylko oring, ale pewnie odporny na działanie paliwa, zwykły z OBI raczej nie wyda..

Takie ustrojstwo, to tylko serwis, ale akurat jutro będę obok serwisu w Białymstoku, to zajadę i kupię, o ile będą mieli, a w sobotę garaż i sąsiedzi :mrgreen:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To zadzwoń z rana czy mają na stanie (pewnie nie będzie :D) a jak nie nich zamówiła.

U nas po południu robią dostawy :wink:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobry pomysł :cool2:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.