Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, ostatnio zauważyłem że rzuca mi trochę wiskoza, temperature mam w pionie i wszystko okej. Kolega powiedział żeby sprawdzić wiskoze poprzez próbowanie jej zatrzymać. Na zimnym silniku jak lekko dotknąlem palcem wiskoza zwolnila/zatrzymała sie, i tak samo jest na ciepłym silniku ze jestem w stanie zatrzymać ją.. I właśnie nie wiem czy tak powinna działać czy do wymiany?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Temperatura w pionie i jest ok to nie synonimy :wink: włącz test 7.0 w ukrytym menu i obserwuj. Nagraj pracę wentylatora.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Sprawdź czy czasem nie masz ułamanej łopatki od wiatraka bo wtedy jak najbardziej mogą pojawić Się drgania. W obecnie panujących warunkach pogodowych wisko nie powinno Się "jeszcze" spinać na sztywno, więc nawet na ciepłym silniku bez problemu ma dać Się zatrzymać.
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
albo łożysko na pompie wody pada i bedzie rzucac wiskiem a lada moment zacznie sączyć płyn albo zrzuci pasek
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.