Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kobyłki jak kobyłki podstawisz i bedzie stać dlaczego miałby nie pasować ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

OKEJ to spytam jeszcze jeżeli mam wylewkę betonową w miarę równa :D to jeżeli bym chciał auto ustawić na 4 kobyłkach to jak to zrobić w przypadku e46 polift? dwie kobyłki tylne to lajt bo podniose za ramę dyfra lub nawet za tylne końce podłużnic żabką i podstawię+przednie koła zblokowane by nam autko nie pojechało.Pytanie jak to zrobić z przodu potem jeśli tyłu już stoi na kobyłkach? boje się,że jak zacznę podnosić np prawy przód to mi auto poleci z kobyłek tylnych.. tzn przesunie się.. :roll: bo jeżeli podnoszę auto i stawiam jeden klocek to robię to za podłużnice niezależnie tył czy przód.Pod auto wsuwam żabę daje deskę małą pomiędzy podłużnicę a żabkę i podnoszę a potem sobie podkładam klocek pod miejsce gdzie wchodzi ori lewarek.


Tylko,że nie robiłem tego nigdy na 4 a na dwa.Czy czasami nie trzeba tylnych kobyłek obniżyć? bo jeżeli będą wysoko to tył bedzie wyżej przód niżej i wtedy podnosząc przód może auto polecieć :roll:


Proszę o odpopwiedz :)

Opublikowano
Przod podnosisz za przednia rame. Na srodku centralnie. Wozek zawieszenia przedniego ma specjalne miejsce nawet jak pamietam jest na nim kawalek tworzywa gumowanego i tam podkladasz zabe.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
najlepiej wtedy przód dzwigac dwoma lewarkami jednocześnie ewentualnie w miarę równo, tzn troche z prawej troche z lewej i tak stopniowo az bedziesz mógł podstawić kobyłki

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
najlepiej wtedy przód dzwigac dwoma lewarkami jednocześnie ewentualnie w miarę równo, tzn troche z prawej troche z lewej i tak stopniowo az bedziesz mógł podstawić kobyłki
:nienie:

 

Przod podnosisz za przednia rame. Na srodku centralnie. Wozek zawieszenia przedniego ma specjalne miejsce nawet jak pamietam jest na nim kawalek tworzywa gumowanego i tam podkladasz zabe.
:cool2:
Opublikowano
najlepiej wtedy przód dzwigac dwoma lewarkami jednocześnie ewentualnie w miarę równo, tzn troche z prawej troche z lewej i tak stopniowo az bedziesz mógł podstawić kobyłki

 

Wtedy nie bedziesz miał gdzie podstawić kobyłek. Po srodku za rame dzwigasz a kobyłki dajesz obie po bokach na miejscu na lewarek za progi :)

Opublikowano

Ok dzięki Panowie spytam jeszcze czy te kobyłki powinny być ok?


https://allegro.pl/oferta/kobylki-3t-4-szt-podstawki-warsztatowe-z-blokada-7807452187?fromVariant=7807190997


czy lepiej te


https://allegro.pl/oferta/kobylki-warsztatowe-3-tony-samochodowe-2-zab-3t-7702829534


te drugie mają niby TUV pierwsze CE.Pierwsze dużo osób kupiło i też duże oceny dostały.Te drugie to kilka osób :roll:


Jutro chciałbym zamówić :roll:


Zależy mi,żeby miały blokadę tak jak te pierwsze lub drugie bo potrzebuje 4 sztuki :)

Opublikowano
Te za 149 to komplet 4szt wiec zbyt tanio do tego waza 5kg za komplet. Te za 89 za sztuke jak zrozumialem komplet wazy 10kg a kpl to chyba 2szt wiec ja bym kupil te drugie. Sam mam NEO dalem cos 120zl za kpl.
Opublikowano

Panowie wjechałem wózkiem z tyłu auta i żabą pod tylny dyfer/ramę powiem tak nie jest to wygodne bo trzeba się położyć praktycznie i leżąc podnosić żabą o ile jeszcze da się podnieść o tyle opuścić auto jest ryzykowane :roll: bo w żabce mamy zawór który zakręcamy i podnosimy i odkręcamy jak opuszczamy a leżąc nie ma się takiego wyczucia by poluzować ten zawór jak się mocno zakręci i wtedy leżymy praktycznie pod tylnym zderzakiem a niechcący szybkie szarpnięcie przy opuszczaniu spowoduje że auto runie na łeb :roll:


Czy nie da się tego podnieść w ten sposób,że podnoszę za podłużnicę na samym końcu i koło mam w górze podkładam kobyłkę i to samo z drugiej strony.Ale znów podnosząc przód tak samo nie ''zleci z tylnych kobyłek samochód nam? tutaj ogólnie z tyłu to by pasowało mieć rączkę do żabki przynajmniej drugie tyle co oryginalnie jest,żeby bezpiecznie stojąc z tyłu auta popuścić zawór :roll:

Opublikowano
A nie mozesz kupic rurki hydraulicznej 3/4 cala i przedluzyc raczke zaby?
Opublikowano
NO właśnie co by tu można było kupić,żeby to wlazło na rurkę od żaby i siedziało ciasno? :roll: jakaś rurka stalowa itp czy co kolego?
Opublikowano
Wez ze soba dzwignie zaby do sklepu hydraulicznego i dopasuj rurke wodna. Maja krocce roznej dlugosci. Srednica 1/2 lub 3/4. Mozesz zdjac "raczke" gumowa z dzwigni zaby i dopasowac.
Opublikowano

muszę coś kupić właśnie a nie może to być jakaś rurka melatowa? :roll: musi być to coś długiego by można było być za zderzakiem a nie pod.Bo naprawdę nie zbyt przyjemna sytuacja :roll:


bo rozumiem podnosząc każde koło po kolei nie ma szans ustawić go na 4 kobyłki? bo przesunie mi się?

Opublikowano
Chyba nie myslisz ze ja pisze o rurce plastikowej do zgrzewania :lol: Oczywiscie ze metalowe. Moze byc ze szrotu nawet to tylko rurka
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widziałem gdzies na filmiku ze dźwigali auto jednym podnośnikiem i podstawiali kobyłki i nic nie spadło ani sie nie zsunęło

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Panowie a czy naprawdę nie da rady podnieść auta za podłużnice po kolei każde koło?


bo ja mam tak wylewkę pod wiatą z delikatnym spadem.Jak auto stoi to przód jest niżej deczko a tył wyżej.To jak podniosę tył podstawię dwie kobyłki i opuszczę to co mi zablokuje auto jeśli bedę przód podnosił,zeby mi z tylnych kobyłek nie poleciało na mnie do przodu??

Opublikowano

jednak zrezygnuje chyba z czterech kobyłek i dwie zostawie :roll: za duże ryzyko.Wolę już dwie i spokojnie unieść tył lub przód za podłużnice mając kontrolę niż próbować stawiać auto na 4 kobyłki :roll:


PS jednak da się podnieść :roll: mam dwie kobyłki ale się przymierzyłem i jest ok


Tył podniosłem po kolei za końce tylnych podłużnic żabka+deseczka i podstawiłem kobyłkę w miejsce na lewarek.Drugą tylną stronę też tak podniosłem.Wyzwaniem był przód wydawało by się.Po zdjęciu plastikowej osłony silnika jest przednia czarna rama.Zasłania ją aluminiowa osłona silnika jako,ze mi się ściągać nie chciało jej a jest w niej takie wycięcie to przed podnoszeniem żabą tam podstawiłem pod tylne koła dwa kliny a pod drugiego koło oryginalny klin z wyposażenia bmw+pustak z drugiej strony no i podnosiłem żabą za przód.Cały przód uniósł mi się akurat na wysokość minimalną jaka mają żaby.Tak więc mając dwie kolejne można podłożyć pod przednie miejsca na lewarek i opuścić auto po czym odblokować tylne koła z klinów i auto stoi na czterech kobyłkach z kołami założonymi lekko w górze i można koła pościągać :roll:

Opublikowano

Tu jest pokazane jak podnosić f30 ale w e46 jest tak samo


I najważniejsze - nigdy nie wchodzimy pod auto gdy jest podniesione tylko na podnośniku/żabie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.