Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

możliwe że ktoś spotkał się z podobną sytuacją. Po odpaleniu silnika zapalił się EML i ASC. Autem oczywiście szarpało itd.. Przejechałem nim ok 0,5 km. Wyłączyłem zapłon i włączyłem bez problemu po 10 minutach. Błędy na tablicy znikły ale po podpięciu kompa wyrzuciło Błąd P0120 i P0220. Dodam iż przepustnica i krokowy były czyszczone miesiąc temu. Niby te kody mówią o błędzie czujnika położenia gazu... Gdzie on się w ogóle znajduje - ten czujnik umieszczony może byś w przepustnicy??

Z góry dziękuje za info....

Opublikowano
Najlepiej przydały by się błędy z Inpy z ich opisami, a nie z uniwersalnego programu, może by to trochę rozjaśniło.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście przepustnica, sprawdź dobrze wtyczkę, popraw konektory, spryskaj kontaktem w sprayu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
a dokładnie co mam tym kontaktem spryskać?? powiem szczerze że nigdy tego nie robiłem... jest jakiś manual jak to zrobić i co spryskać... i czy koniecznie jest skasowanie błędów po tym zabiegu czy one się same wykasują... Nie wiem czy w tym wypadku nie lepszym wyjściem byłoby wysłanie tej przepustnicy do regeneracji...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli usterka zostanie usunięta to kontrolki same po czasie zgasną, błędy w sterowniku zostaną ale nie będą miały wpływu na pracę silnika.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
a nie trzeba przepustnicy rozebrać i jeszcze w środku na potencjometry tym kontaktem popsikać??? bo czujnik położenia pedału gazu jest właśnie w tej plastykowej obudowie... a co sądzicie o regeneracji przepustnicy - koszt całkowitej usługi to 450 pln i jest w to wliczone czyszczenie wymiana potencjometrów etc... w tej przepustnicy nie ma chyba możliwości adaptacji.... to część z silnika M52B28TU....ona jest zna linkę a nie elektroniczna jak w 3.0i jeszcze jedno pytanie czy macie może gdzieś tutorial jak się do tej przepustnicy dostać w miarę bez problemu... i jak ją czyścić...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kto czyścił tę przepustnicę miesiąc wcześniej? Już wcześniej był ten problem?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
dokładnie miesiąc temu była ona czyszczona wraz z silniczkiem krokowym i mechanik powiedział mi o błędzie położenia pedału gazu.. został on wykasowany ale powrócił...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
r-nest mógłbyś napisać jak rozwiązałeś problem? Czy samemu czyściłeś potencjometry w przepustnicy czy może zapłaciłeś za regenerację?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.