Skocz do zawartości

r-nest

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 2000, E39 530iA 2002, E46 330D 2004,

Osiągnięcia r-nest

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dokładnie miesiąc temu była ona czyszczona wraz z silniczkiem krokowym i mechanik powiedział mi o błędzie położenia pedału gazu.. został on wykasowany ale powrócił...
  2. Witam, muszę podesłać swoją przepustnicę do regeneracji ale nie bardzo wiem jak się do niej dobrac a największą zagwostką jest ta plastikowa puszka z filtrem która jest przed i pod przepływomierzem...moze ktoś ma jakis tutorial albo poprostu napisze jak ja zdemontowac... wiem ze jest obejma odrazu przy zderzaku i sruba po prawej ale i po demintazu tego nie chce mi się to ruszyć... najlepszy byłby jakiś materiał na tubie ew forum... Dziękuje za pomoc.
  3. a nie trzeba przepustnicy rozebrać i jeszcze w środku na potencjometry tym kontaktem popsikać??? bo czujnik położenia pedału gazu jest właśnie w tej plastykowej obudowie... a co sądzicie o regeneracji przepustnicy - koszt całkowitej usługi to 450 pln i jest w to wliczone czyszczenie wymiana potencjometrów etc... w tej przepustnicy nie ma chyba możliwości adaptacji.... to część z silnika M52B28TU....ona jest zna linkę a nie elektroniczna jak w 3.0i jeszcze jedno pytanie czy macie może gdzieś tutorial jak się do tej przepustnicy dostać w miarę bez problemu... i jak ją czyścić...
  4. a dokładnie co mam tym kontaktem spryskać?? powiem szczerze że nigdy tego nie robiłem... jest jakiś manual jak to zrobić i co spryskać... i czy koniecznie jest skasowanie błędów po tym zabiegu czy one się same wykasują... Nie wiem czy w tym wypadku nie lepszym wyjściem byłoby wysłanie tej przepustnicy do regeneracji...
  5. Witam, możliwe że ktoś spotkał się z podobną sytuacją. Po odpaleniu silnika zapalił się EML i ASC. Autem oczywiście szarpało itd.. Przejechałem nim ok 0,5 km. Wyłączyłem zapłon i włączyłem bez problemu po 10 minutach. Błędy na tablicy znikły ale po podpięciu kompa wyrzuciło Błąd P0120 i P0220. Dodam iż przepustnica i krokowy były czyszczone miesiąc temu. Niby te kody mówią o błędzie czujnika położenia gazu... Gdzie on się w ogóle znajduje - ten czujnik umieszczony może byś w przepustnicy?? Z góry dziękuje za info....
  6. No właśnie właściciel upiera się przy przebiegu zgodnym z TUV (który jest deklaratoryjny) a jak go poprosiłem o VIN w celu konfrontacji tego przebiegu z historią w ASO to niestety kontakt się urwał:))) Tyle w temacie..... Pozdrawiam
  7. Witam, co sądzicie o tym autku... Może ktoś miał już z nim styczność. Wisi na allegro już od jakiegoś czasu VIN dodam w ciągu godziny Pozdrawiam viewtopic.php?f=44&t=72889
  8. po 4 latach przebieg oscylował w granicach 30 tyś km a po 10 latach wynosił 48 tyś km:)
  9. Autko rocznik '96 a wydruk z autoryzowanego serwisu BMW - zrobiony w dniu dzisiejszym po wbiciu VIN-u
  10. Witam, w związku iż jestem laikiem mam do Państwa pytanie. Na wydruku serwisowym u autoryzowanego Dilera znalazłem informację, iż przy przebiegu 48 tyś została wymieniona uszczelka pod głowicą. Auto miało w miarę regularnie przeprowadzane przeglądy: pierwszy przy przebiegu 14800 po roku od kupna, drugi przy przebiegu 30 tys po kolejnych 3 latach użytkowania, trzeci przy przebiegu 48000 po kolejnych 6 latach użytkowania. Przyjmijmy iż są autentyczne okresy między przeglądowe. Czy mam sie czym ewentualnie martwić czy jest to ze zwględu na upływ czasu (9 lat) rzeczą w miarę normalną. Autko to BMW 1.6i silnik M43. Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie uwagi i opinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.