Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Były wspomagania hydrauliczne i elektryczne. Elektryczne na poczatku wprowadzone były do aut z ograniczoną emisją spalin ED to sie chyba nazywało, a potem wprowadzili je do wszystkich, ale nie wiem od jakiej daty dokładnie.

Ja miałem maglownicę z elektrycznym wspomaganiem - 2009r LCI, mój znajmomy w E91 z 2006r miał hydrauliczną.

On miał Xdrive a ja nie i pomimo teoretycznie lepszej maglownicy jego auto sporo gorzej sie prowadziło.

Nie mogłem przez kilka lat zrozumiec o co mu chodzi z tym słabym prowadzeniem do czasu az przejechałem sie jego samochodem.

 

Dokładnie. Mam Efficient Dynamics w wydaniu benzyna i jest Servotronic. Super opcja.


Czyli następny samochód to dalej e91 w benzynie tyle, że mocniejsze niż obecne i z kompletnym wyposażeniem :mrgreen: f31 chyba odpuszczę.

www.kancelariaturowski.pl
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ja mam inne odczucia - komfort jazdy w e90 to tragedia.


Jakbym chciał delektowac się w 100% prowadzeniem i czuciem feedbacku to wsiadłbym w gokarta, albo myślał o prawdziwej M, no ale jak porównujecie auto daily use do auta na tor to można faktycznie mieć takie wrażenia.


W obydwu przypadkach e90 jak i F30 klekok diesla w kabinie jest masakryczny - jak w traktorze - kwestia ułożenia silnika i wyciszenia. Dodam, że w benzynce F30 dzwięk jest bardzo przyjemny i to co może być wadą w przypadku diesli tak w benzynce jest na plus.



Chciałbym poznać jeszcze Waszą opinię na temat króla szos e90 vs f32/f33.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam inne odczucia - komfort jazdy w e90 to tragedia.

Jakbym chciał delektowac się w 100% prowadzeniem i czuciem feedbacku to wsiadłbym w gokarta, albo myślał o prawdziwej M, no ale jak porównujecie auto daily use do auta na tor to można faktycznie mieć takie wrażenia.

W obydwu przypadkach e90 jak i F30 klekok diesla w kabinie jest masakryczny - jak w traktorze - kwestia ułożenia silnika i wyciszenia. Dodam, że w benzynce F30 dzwięk jest bardzo przyjemny i to co może być wadą w przypadku diesli tak w benzynce jest na plus.

Chciałbym poznać jeszcze Waszą opinię na temat króla szos e90 vs f32/f33.

 

Jezeli lubisz komfort to faktycznie e90 moze byc za twarde.

Moim zdaniem E90/91 Mapkiet jest to idealny kompromis pomiedzy komfortem a prowadzeniem - nie chce miec 2 aut, wole miec przyjmnośc codziennie. Niz od czasu do czasu jeźdząc Gokartem.

Trzeba pamietac że im twardsze zawieszenie tym wieksze bezpieczeństwo na drodze - stabilniejsze auto w trudnych sytuacjach, lepiej znosi boczny wiatr, nie nurkuje przy hamowaniu itd.

Następna sprawa to drogi są coraz lepsze i wole mieć 5% dystansu za twardo, a 95% idealnie i bezpiecznie.


Miałem e91 i mam f31 w klekocie 3.0d i uwazam iż odgłos jak na diesla jest swietny, nie wiem o jakim klekocie piszesz.


Odnosnie F32 pisałem że jeździłem M4 i w porówanniu do e91(kombi) to maglownica jest tragiczna.

Moim zdaniem M4 w porównaniu do E91 daje mniej przyjemnosci z jazdy, poimimo lepszych osiagów, szerszych kół, niby szybszy, ale taka gumowa reakcja.

M4 jest dodatkowo twarde i głosne.


Znowu M3 w porównaniu do e91 to jest duży krok naprzód jezeli chodzi o prowadzenie w każdym aspekcie.

Tylko ten silnik który jedzie dopiero od 6000tys obr/min... ;). Zależy kto co lubi.

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajne badanie, czyli nie dość że F30 jest miększe to do tego daje mniej czucia przez układ kierowniczy. Pokrywa się to z moimi obserwacjami. Na plus dla F30 że tak się nie pochyla w zakrętach przez grubsze stabilizatory. Ale prowadzenie gumowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.