Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ble, ble, ble...

…. Ogólnie rzecz biorąc autko dobre dla Angeliny Jolie czy innego Dustina Hoffmana. W tej kolorystyce wnętrza zdecydowanie nie dla mnie - poczułem się jak w domu gdy po południu wsiadłem do swojego auta w którym króluje czarna skóra i aluminium, no i oczywiście mięsista kierownica M ;) Reasumując pisze podanie do Lotto o dotację na 550i M Sport, bo nie wyobrażam sobie jak może jeździć M5 przy mocy około 580 KM skoro 407 KM robi takie wrażenie.

 

Lotto się nie dołożyło, ale F10 550i właśnie zajęło miejsce 535d - można powiedzieć, że to tak zwany awans poziomy, ale:

+136 KM

+2 cylindry

+1,5 litra pojemności (pi razy drzwi)

+ komfortowe fotele

+ Harman Kardon

+ dziura w dachu

+ Head upy i inne elektroniczne pierdoły

+ wielka beka radochy akustyczno-duchowej coś tam nawet gada i czasem prycha


- niestety Adaptive LED :cry2: :cry2:

- DDC


Przebieg uczciwy +/- 60 tys km, produkcja 2014, zaczął jeździć w 2015, niektórzy straszą że już czas na wymianę wtrysków...


W kwestii wyglądu osiągnąłem swój ideał, więc w stosunku do 535d niewiele się zmieniło, ale wrzucam kilka fotek, bo dalej mi się podoba i chętnie się chwalę :mrgreen:

6d485ebc8f0cbce9.jpg


ce0ca00cf3834af6.jpg


4ed76fc689d047e9.jpg


b5383d866fcce874.jpg


15a078888e8b131a.jpg


921c8ab8ca79b3e6.jpg


589d9131616e8f85.jpg


3c34d357b21a77d1.jpg


5ab881cab6450865.jpg

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lotto widzę dołożyło się tylko do nerek M5 :wink:

Gratulację, bo to naprawdę kawał konkretnego samochodu!

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Dzięki :handshake: bart 328. Przygodę z nerkami rozpocząłem już w poprzednim F10 4 lata temu :D . Wiejski Tuning wiem ale robi robotę. Póki nie ogarnę F10 M LCI nerki będą gościć na F10 :twisted:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Piękny konfig, ten kolor i m-pak to dla mnie ciągle ideał w F10. Mam już takie drugie i przez 6 lat ciągle mi się nie znudziło, jak wchodzę do garażu, to zawsze z uśmiechem na twarzy :cool2:


Motor też niczego sobie ;) daje radę i faktycznie czuć "trochę" większą moc w stosunku do 3.0d biturbo, pomimo zbliżonego momentu.

Opublikowano
Mam tak samo :) Moje to już trzecie F10 od 2010 roku, ale ciągle mi się podoba. Mam cichą nadzieje że przygodę z F10 zakończę na M5 30 Jahre Edit, chociaż to może już być karkołomne zadanie … Jak Ci się sprawuje N63T? Zauważyłem wczoraj że przy włącząnym trybie Eco Pro (taki chwiowy eksperyment...) zaczęły mi parować szyby a klima mocno przygasła, czy to normalne zjawisko? W innych trybach tego tego nie ma a w 535d tego nie zaobserwowałem. Masz coś podobnego w 650?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nigdy nie jeździłem w eco pro, uznałem że żaden ze mnie ekonomiczny profesjonalista :D więc nie będę w stanie Ci tutaj pomóc. Możliwe że klima jest odłączana w tym trybie, widziałem tam gdzieś kiedyś opcje "oszczędzania klimatyzacji" którą można włączyć i wyłączyć. W tych silnikach klima i osprzęt działają z tego co zauważyłem inaczej, np. w 535d jak wyłączę silnik to jest cisza, w 6 słyszę jeszcze, że coś działa (tak jakby pompa wody chodziła jeszcze chwilę).


N63TU bardzo pozytywnie, trochę zastanawiałem się nad zakupem, bo wszyscy straszyli że awaryjny i jak narazie mam 0 problemów z nim. Większą listę usterek ma poprzedni model, N63 (408KM) według mojej wiedzy. Cieszę się, że nie kupiłem 3.0 benzyny (pierwszy plan), bo przy 535d przesiadanie sie do 6 z takim motorem nie miałoby sensu :cool2:

Opublikowano
Dzięki za info. Przełączyłem na Sport i problem znikl :mrgreen: czyli tryb Eco pro jest bez sensu :D Ja się zastanawiałem w 2015 nad 535i, ale porównywałem te silniki w 6 GranCoupe i diesel zdecydowanie lepiej się odpychał przy dużo mniejszym spalaniu wiec wybór padł na 535d. Teraz mam inne auto do jazdy na codzien wiec zużycie paliwa nie było argumentem :twisted:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Jeśli to w czymś pomoże to w f30 w eco pro jest to samo z parowaniem szyb :)
Opublikowano
Na pewno uspokoi ;) dzięki :cool2:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
Nigdy nie jeździłem w eco pro, uznałem że żaden ze mnie ekonomiczny profesjonalista :D więc nie będę w stanie Ci tutaj pomóc. Możliwe że klima jest odłączana w tym trybie, widziałem tam gdzieś kiedyś opcje "oszczędzania klimatyzacji" którą można włączyć i wyłączyć. W tych silnikach klima i osprzęt działają z tego co zauważyłem inaczej, np. w 535d jak wyłączę silnik to jest cisza, w 6 słyszę jeszcze, że coś działa (tak jakby pompa wody chodziła jeszcze chwilę).


N63TU bardzo pozytywnie, trochę zastanawiałem się nad zakupem, bo wszyscy straszyli że awaryjny i jak narazie mam 0 problemów z nim. Większą listę usterek ma poprzedni model, N63 (408KM) według mojej wiedzy. Cieszę się, że nie kupiłem 3.0 benzyny (pierwszy plan), bo przy 535d przesiadanie sie do 6 z takim motorem nie miałoby sensu :cool2:

 

Jest to dziadostwo ...

8937dbc568947442.jpg

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.