Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was serdecznie.


Mam problem z EGR w f11 LCI 530d , otóż dzisiaj gdy wracałem z pracy do domu zapaliła mi się kontrolka Check Engine, oraz wyskoczył błąd związany z napędem, samochód miał ograniczoną moc po prostu gdy wciskalem pedal gazu samochód nie jechal tak jakby zabrano mu 80% koni, po podpięciu pod kompa okazało się że EGR jest zablokowany, tz. klapka jest otwarta, postanowiłem wymienić na nowy nie bawiąc się w czyszczenie, zamówiłem nowy z firmy WAHLER. Moje pytanie jest następujące.


Czy jest potrzebna adaptacja, jeżeli tak to w jak ja zrobić ?

Gdzie znajduje się mniej więcej ten zawór ?


Z góry bardzo dziękuję za każdą pomoc

Opublikowano

No ja już dzwoniłem tam i termin sobie zrobiłem. A wy dajcie znać co i jak robili u was.

U mnie dodatkowo teraz doszedł smród jak by spalin albo nie wiem czegos podobnego w kabinie auta, zastanawiam się teraz czy EGR może mieć jakiś wpływ na to

Opublikowano
No ja już dzwoniłem tam i termin sobie zrobiłem. A wy dajcie znać co i jak robili u was.

U mnie dodatkowo teraz doszedł smród jak by spalin albo nie wiem czegos podobnego w kabinie auta, zastanawiam się teraz czy EGR może mieć jakiś wpływ na to

 

U mnie powodem pojawiającego się co jakiś czas smrodu w aucie był wyciek oleju spod uszczelki pokrywy zaworów. Kapiące krople oleju spadały na układ wydechowy i stąd pojawiał się nieprzyjemny zapach.

Opublikowano
No ja już dzwoniłem tam i termin sobie zrobiłem. A wy dajcie znać co i jak robili u was.

U mnie dodatkowo teraz doszedł smród jak by spalin albo nie wiem czegos podobnego w kabinie auta, zastanawiam się teraz czy EGR może mieć jakiś wpływ na to

 

Ja miałem smród spalin aucie ubywający płyn Chłodniczy okazało się że chłodniczka E G R jest do wymiany pojechałem na akcję serwisową wymienili mi całą chłodniczke

Opublikowano
Dzisiaj rozmawiałem z kolegą w pracy który również miał problem z chłodnicą EGR'a , w efekcie tego smród dostawał się do wnętrza auta, po wymianie chłodniczki wszystko lata jak należy , zobaczymy jeszcze co to będzie u mnie
Opublikowano
Na wczorajszym sprawdzeniu okazało się, że z chłodnicą jest wszystko ok i nie kwalifikuje się do wymiany. Dobrze, że chociaż auto umyli :) serwisant powiedział, że ok 30% wszystkich przypadków kończy się wymianą.
Opublikowano
Ja pierwszy raz poczułem ten smród jak wyskoczył mi błąd "Napęd: Jedź wolno dalej. Pełna moc silnika niedostępna" po czym wyłączyłem silnik, włączyłem ponownie i smród zniknął razem z błędem. Po jakmis czasie wyskoczył błąd razem z Check Engine, podpielem pod kapa i wyskoczylo ze "zawór egr jest otwarty", skasowalem błąd i zaczęło smierdziec tak po rozgrzaniu auta do 70°
Opublikowano

Ja byłem w serwisie w czwartek 24.01 zostałem zaproszony na akcje serwisową chłodnicy EGR. Brak jakichkolwiek symptomów uszkodzenia ( zapachu spalin czy ślady na kolektorze płynu chłodniczego ) chłodnica 11717823210 został zakwalifikowano do wymiany (widoczne wżery na strukturze ) czekam na część około 10 dni w praktyce do 4 tygodni. Ponoć tylko z te z końcówką 210 są wymieniane z automatu pozostałe są weryfikowane pod względem stanu

Silnik : N57T

Opublikowano
Mi uszczelkę wydmuchuje i nie wymieniają mi... ogólnie to mam EGR do wymiany, oczywiście wszystko na mój koszt. Mówili że wymiana będzie możliwa w maju dopiero i spokojnie mogę jeździć. Tak mi powiedzieli w serwisie BMW w Niemczech

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.