Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:search: :search: :search: :search:


Witam,

Przymierzam się do usunięcia klapek w kolektorze ssącym. Zapewne wiele osób to robiło, czy możecie podzielić się kosztem takiego zabiegu? Czy zaślepki dostarczaliście sami czy ogarniał serwis?

Chciałbym wiedzieć jakiego rzędu są to koszty.

Będę robił w Warszawie/okolicach.

Opublikowano

Klapki kupisz na allegro. Musisz tylko sprawdzić czy rozmiar będzie się zgadzał.

Jeśli chodzi o koszt, co warsztat to inna cena ale jak już zdejmą Ci kolektor to może się okazać, że pasowałoby coś innego zrobić. Różnie to bywa.

Tak czy owak samo zaślepienie kolektora nie przekroczy dwóch zer.

Opublikowano

Z tego co wiem, w jednym z warszawskich serwisów całkowity koszt to 500 zł. Chyba znośnie.

Natomiast zaczynam się zastanawiać czy nie będzie miało to przełożenia na żywotność skrzyni (słaby dół itp)

Niedawno była robiona i nie chcę aby 7k poszło w błoto...

Opublikowano
Z tego co wiem, w jednym z warszawskich serwisów całkowity koszt to 500 zł. Chyba znośnie.

Natomiast zaczynam się zastanawiać czy nie będzie miało to przełożenia na żywotność skrzyni (słaby dół itp)

Niedawno była robiona i nie chcę aby 7k poszło w błoto...

powaznie za sciagniecie kolektora i wrzucenie zaslepek 500 to koszt z kosmosu :wink: cena takiego zabiegu nie powinna przekroczyc 100 zł robilem u siebie zajelo mi to godzinke przy okazji wymien sobie wiezyki podcisnienia jesli masz minimalne pojecie o mechanice napewno sobie poradzisz masz filmik

zaslepki najlepiej znajdz sklep zamow oba rozmiary zaplac i pozniej jeden zwrocisz :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Z tego co wiem, w jednym z warszawskich serwisów całkowity koszt to 500 zł. Chyba znośnie.

Natomiast zaczynam się zastanawiać czy nie będzie miało to przełożenia na żywotność skrzyni (słaby dół itp)

Niedawno była robiona i nie chcę aby 7k poszło w błoto...

powaznie za sciagniecie kolektora i wrzucenie zaslepek 500 to koszt z kosmosu :wink: cena takiego zabiegu nie powinna przekroczyc 100 zł robilem u siebie zajelo mi to godzinke przy okazji wymien sobie wiezyki podcisnienia jesli masz minimalne pojecie o mechanice napewno sobie poradzisz masz filmik

zaslepki najlepiej znajdz sklep zamow oba rozmiary zaplac i pozniej jeden zwrocisz :wink:

 

Nie no, 100 zł to same klapki nie kosztują. Pisałem 500 zł za całość, czyli wychodzi ok 350 zł za robociznę. Niemniej zgodnie z tym co piszesz to dużo wiec będę szukał dalej:)

Czy może ktoś wypowiedzieć się na temat zaślepek a wpływu na skrzynie biegów?

Opublikowano

Temat już wielokrotnie poruszany. Wiekszosc ludzi po wymianie

narzeka na pogorszenie właściwości silnika itp.

I dla tego lepszym rozwiązaniem jest zakup regenerowanego

kolektora ssącego. Taki kolektor ma wzmocnione klapki.

Opublikowano
Ja usunelem klapki z kolektora rok temu, teraz mam caly silnik zarzygany od oleju bo jedna zaslepka puszcza, zamawiam kolektor regenerowany i mysle ze bedzie spokoj
Opublikowano
opowiesci typu ze pogarsza prace silnika mozesz wsadzic miedzy bajki :wink: poczytaj fajnie opisane http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=55225 pozbywaj sie klapek i bedziesz mial spokoj :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
powedz mi dlaczego nie w kazdym dieslu sa klapki o ile dobrze pamietam w 2.0d 136hp orginalnie nie ma klapek wiec co bmw wypuscilo silnik ktory ma pogorszone parametry :?: :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

Ekologia i jeszcze raz ekologia.

A inżynierowie tak wyliczyli ilość potrzebnego powietrza

ze bez klapek to już nie jest to samo.

Czytając wypowiedzi ludzi którzy usunęli klapki

to twierdzą ze było gorzej i wracają do kolektorów z klapkami.

Ja w swoim mam klapki.

Opublikowano

Usunąłem klapki z silnika N57N 3.0d 218KM.

Brak wycieków, nie odczuwam jakiegoś dziwnego spadku mocy z dołu jak to niektórzy piszą.

Brak błędów.

Nie kopci, nie dymi, nie bierze oleju.


Ogólnie: wszytko si.


!! !! !! !!

Opublikowano
powedz mi dlaczego nie w kazdym dieslu sa klapki o ile dobrze pamietam w 2.0d 136hp orginalnie nie ma klapek wiec co bmw wypuscilo silnik ktory ma pogorszone parametry :?: :wink:

 

w m47 136km były klapki z tego co pamietam:)

Opublikowano
Miałem dwa auta z silnikiem m57 (218km i 235km) w oby dwóch wyrzucalem klapki i nie miałem żadnych negatywnych skutków takiego działania. Moim zdaniem (i wielu innych też) klapki to tylko wymysł ekologów.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.