Skocz do zawartości

lizbona

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d '04

Osiągnięcia lizbona

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Jakie są praktyki przy akumulatorach AGM? Oczywiscie najlepsza częsta, dłuższa jazda, natomiast nie zawsze jest to możliwe. Mam benzynę 2.0, co 2 tyg dłuższa trasa 2x po 150 km, na tyg głównie stoi, co kilka dni 2-3 km do sklepu. Czy ładować tylko z alternatora podczas jazdy, czy lepiej jednak aby raz na miesiąc podłączać go pod Ctek’a na podładowanie? Gdzies czytałem ze zbyt częste podłączanie pod prostownik nje jest korzystne. Natomiast niewydaje mi się aby przy nowych aku i inteligentnych ładowarkach był jakiś większy problem. Konkludując, jaki poziom naładowania jest najkorzystniejszy dla AGM? 50-70 jak w nagrodach Li-Ion czy raczej full?
  2. Cześć, taka przypadłość. Jakiś czas temu wymieniałem oleje, i niedawno zorientowałem się, że motor mojego płynu do wspomagania jest czerwony, a to oznacza ATF. W jaki sposób bo wymienić mając Dynamic Drive i warunki blokowe? Czy wystarczy maksymalnie odciągnąć ze zbiornika pod maską i zalać nowy, po kilku dniach ewentualnie ponowić? One są w jakiś sposób mieszalne?
  3. Witam, Czy zakup 320 GT z jednostka napędowa 218 km to rozsądny wybór? Szukam samochodu z drugiej ręki i konkretnie - mam na myśli rocznik 2015 i przebiegiem 135 000 Na papierze jest to jednostka mocno wysilona, z drugiej strony na codzień ekonomiczna a kiedy trzeba zadziorna.... https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=299306 https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=242016
  4. Po ponad roku od wymiany płynu wspomagania, okazało się ze mam wlany czerwony, a na nakrętce wybite „CHF11” Płyn wymieniałem w serwisie, co jakiś czas rzucam tylko okiem na stan. Po przeczytaniu pewnego artykułu dowiedziałem się ze czerwony to jest ATF a nie CHF11 Czy to prawda? Mechanik w serwisie popełniłby tak kardynalny błąd, czy może jednak taki rodzaj płynu również pasuje do mojego samochodu? Przeczytałem tez ze różnice pomiędzy tymi płynami są niewielkie i do tego samego układu są wylewane oba, w zależności od szerokości geograficznej. BMW z 2004 z Dynamic Drive, bez active stering PS. Od razu uprzedzając sugestie, olej jak i inne płyny i filtry był wymieniany w Niemczech. Ze względu na odległość, reklamacja sie raczej się nie opłaca
  5. EDIT. Z kimś, o takim poziomie kultury nie ma co Drodzy moderatorzy, usuńcie zbędne.
  6. Jak obliczacie te 2%? Skąd wiadomo ze różnica 1,5 cm? Jeśli mam możliwość założenia opon wartych 2000 zł do samochodu wartego 20 000 zł to zaczynam się zastanawiać i kombinować. Wiem ze to nie są standardowe opony, dlatego pytam na forum jak to wyglada, bo się na tym nie znam. Może jesteś ultra wykształconym osobnikiem i znasz się na wszystkim. Ja nie.
  7. Dzięki za odpowiedz. O bezpieczeństwo raczej się nie obawiam. Mowa o Continentalach z bieżnikiem ponad 6mm. Bardziej o to żeby komputer/skrzynia nie zgłupiała:)
  8. Witam, Czy mogę zamontować coś takiego? Przód 235/35 R19 Tył 255/35 R19 Wiem ze nie ma tego w reko rozmiarach, ale mogę takie opony mieć za darmo. Stan ideał. Czy takie dopasowanie czymś ewentualnie zagraża? Wiem ze przy xDrive to absolutnie, ale przy standardowym tył napęd? Dodam tylko ze skrzynia automat.
  9. No a co z felgą? Będzie pasować?
  10. Zakupione były razem z samochodem. No i są szersze, ale tylko o 10mm a nie o 30. Pytałem kiedyś na forum o te tylne opony, jeden z gości mi napisał ze homologowany rozmiar to nie jest ale 255/35/19 są w okolicy 1%, więc jest ok. One i tak maja już swój wiek wiec przejeżdżę ten sezon, ewentualnie następny i koniec. Tragedia się chyba nie stanie przy moich przebiegach do 15 000/ rok, prawda?
  11. Witam, Opony przód: 245/35 19” Opony tył: 255/35 19” Jakie powinno być ciśnienie dla średniego załadunku, tak aby maksymalnie zniwelować bicie spowodowane nierównościami na jezdni? Jak w ogóle czytać tabliczkę, skoro nie podają wartości na tyknie 19”?
  12. Witam, chciałbym wymienić swoje radio ponieważ nie czyta płyt i jest uszkodzony potencjometr (volume działa Tylko z kierownicy) Niektóre radia (nowsze np z 2006) nie maja takiej niebieskiej wtyczki jak poniżej. Do czego ona jest?
  13. Napisałem już do kolegi Alb3rt. Jeśli chciałbym w wolnej chwili sam nauczyć się kodowania to jaki kabelek kulić skoro we dwa są złe? Nie zabardzo widzę na allegro
  14. Coś takiego będzie współgrało z NCS Expert? https://allegro.pl/oferta/kabel-interfejs-elm-327-obd2-can-usb-program-7133095818 Czy musi być raczej coś droższego typu: https://viaken.pl/pl/interfejs-usb-do-bmw-k-dcan-pro-we-wtyku-obd2-16pin.html Kompletnie nie wiem jaki kabel do tego wybrać... wybór jest spory, ale Większość do VAG’a Najlepiej jakby było coś co będzie działał z E60 z 2004 oraz F10 (przyszłościowo)
  15. Ok, poszukam sortu w necie. Rozumiem ze zwykły kabel obd 2 - USB. Nic tu nie trzeba innego? Taki off topic trochę. Czy tym softem zaprogramuje aux?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.