Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam, nikt nie może mi pomoc więc o pomoc proszę tutaj na forum...

byłem już u 3 mechaników i żaden nie jest w stanie usunąć usterki...

Wszyscy zaglądają testują, dzwigaja

na podnosniku i nic...


od pewnego czasu stuka mi coś w tylnim prawym kole, stuki są adekwatnie czestotliwe do obracania się koła, mocniej stuka gdy dodaje gazu, natomiast gdy auto samo toczy się stuki są o wiele cichsze albo ich nie ma..

dla zainteresowanych mogę wrzucić filmik z owymi

dźwiękami...


proszę o pomoc, bardzo mnie to denerwuje a nikt z mechaników nie jest w stanie mi pomoc, nie chce też wymieniać całego tylnego zawieszenia czy napędu bez potrzeby...

Edytowane przez rebeliant92
Opublikowano
Jeśli przy dodawaniu gazu (a tak stwierdzam po filmiku) występuje taki hałas a po odpuszczeniu cisza to obstawial bym półośke/ki. Napisz czy to xdrive. Ja poloski wymieniłem dwa tygodnie temu, koszt 650zl za jedną niestety
Opublikowano
Dźwięk jakby ktoś blaszkę o blaszkę targał. Przegub terkocze podobnie, ale zwykle na kołach skrętnych, więc co mi tu nie pasuje :? Nie obciera Ci o coś felga?
Opublikowano
popatrzę jutro... myślałem że to ręczny ale nie mogłem zdjąć tarczy bo się strasznie zapiekla, niby teraz mechanik na ręczny patrzal i stwierdził że to nie to..
Opublikowano

Półośki ze 150 zł sztuka używki w b.dobrym stanie idzie wyczaić, ale trzeba je sprawdzać osobiście.

Tarcz nie mogłeś zdjąć ponieważ klocki bębna wyrobiły rowek przez co blokuje się tarcza, trzeba na siłę to ciągnąć + manewrowanie rączką ręcznego.

Odgłos podobny też w przypadku jakiegoś obiektu wbitego w opone?

Opublikowano
Ja miałem taki przypadek że też coś w tylnym kole pyrkalo. Byłem pewien że to łożysko. Tyle że nie miałem ręcznego wogole i pomyślałem że wpierw sprawdzę co się tam dzieje i strzał w 10. Normalnie okładzina się odkleila i gonila po bebnie. Po wymianie cisza.
Opublikowano

myślicie że jeżeli sprawdzę tylko luzy albo ich brak na poloskach to mogę je wykluczyć? czy mogą nie mieć luzow a w środku coś z nimi nie będzie grać i może tak pykac? po świętach muszę sam się za to wziąć bo na mechaników to nie ma co liczyć...

Jako pierwsze zdejme ta tarcze i sprawdzę ręczny, ciekawe czy zejdzie, niby powinna bo mechanik tam zaglądał, ale nie dał bym sobie ręki uciąć że na pewno to zrobił...

Jak tarcza dalej będzie miała cholerny opór żeby zejść znaczy że wgl mechanik jej nie zdjął...

Opublikowano
ktoś mi podpowiada że mogę mieć za dluga jakaś szpilke, wystarcza 3mm, ale przecież szpilka przechodzi przez tarcze i wchodzi w piaste więc nie ma gdzie obcierac.. czy się mylę??
Opublikowano

Co do ściągania tarcz moje z tyłu maja przebieg 210tys są jeszcze z pierwszego montażu i zeszly bez problemu.

Masz wogole ręczny? Ja miałem bardzo słaby lekka górka i już nie trzymał. I tylko w jednym kole okładzina się odkleila.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam :D

Miałem takie same objawy po wyważeniu kół. Gumiarz przykleił ciężarki wewnątrz felgi na wysokości zacisku hamulcowego. Odległość pomiędzy felgą a zaciskiem jest około 5 mm.

Mam nadzieję, że pomogłem :lol:

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.