Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dziś mechaniur zdjął głowicę w moim 325...patrzę, a na wszystkich tłokach równo wyżłobione po 4 ślady po zaworach :jawdrop: :jawdrop: Mechaniur powiedział że tak ma być, ale co o tym sądzicie???? :jawdrop: :jawdrop:

Opublikowano

witam

zależy to od konstrukcji silnika i tego jaka jest komora spalania większosc silników ma w denkach tłoków wycięcia na grzybki zaworów i jest to normalna rzecz...

pozdro...

Opublikowano
spajderp ma racje. Z tego co napisales to chodzi o takie wlasnie wyciecia. Co innego by bylo gdyby kiedys na skutek uszkodzenia rozrzadu tloki spotkaly sie z zaworami ale to by byly wyrazne, ostre slady od uderzen i raczej malo prawdopodobne aby wszystkie zawory sie odbily
Opublikowano
Witam nie do końca jest to prawidłowe zawory nie powinny pukać w tłoki :duh: pewno była kiedyś planowana głowica i dlatego tak się dzieje ,zakłada się wtedy grubszą uszczelke.Pozdrawiam
Opublikowano
Witam nie do końca jest to prawidłowe zawory nie powinny pukać w tłoki :duh: pewno była kiedyś planowana głowica i dlatego tak się dzieje ,zakłada się wtedy grubszą uszczelke.Pozdrawiam

 

A kto tu pisze o pukaniu :) - tloki maja podciecia na zawory i tak ma byc.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Witam.

Dziś mechaniur zdjął głowicę w moim 325...patrzę, a na wszystkich tłokach równo wyżłobione po 4 ślady po zaworach :jawdrop: :jawdrop: Mechaniur powiedział że tak ma być, ale co o tym sądzicie???? :jawdrop: :jawdrop:

 

 

a co tu pisze!!! wyżłobione. to znaczy że nie orginał bynajmnij tak mi się wydaje. :D [/i]

Opublikowano

W niektórych silnikach są podfrezowania na zawory i dopóki są pokryte równomierną warstewką nagaru, podobnie jak pozostała część denka tłoka to wszystko jest w porządku. Jeśli nagar jest naruszony to znaczy że tłoki spotkały się z zaworami.

Tak na marginesie to niektóre szkoły tuningu dopuszczają do lekkiego stykania się tłoków z zaworami ale są to silniki bardzo wyżyłowane o znacznie zmienionych czasach rozrządu i wzniosach zaworów i z normalnymi silnikami do codziennej jazdy mają niewiele wspólnego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.