Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,


Mam problem z BMW e60 2008 rok 520d. Po wymianie akumulatora zapaliła się kontrolka check engine i silnik nie zapali. Rozrusznik się kręci ale auto nie chce ożyć. Z czym to może być problem? Czy w w e60 koduje się w jakiś sposób akumulator czy to może być problem immobilizera? Czy porostu jest to przypadek i trzeba podłączyć komputer i sprawdzić z czym problem. Proszę o jakieś wskazówki. Nie mam złącza jeszcze a jest Niedziela może ktoś mi pomoże odpalić Beemke:)

Tomek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
być może klucze się rozkodowały

:shock: nawet nie wiem jak to zrozumieć

klucz przypisuje się raz na zawsze w tym aucie !

nie pisz bzdury

czasami wsad immo moze popierd...c

 

Proszę o jakieś wskazówki.

bez kompa zadnych wskazowek tym bardzej bez VIN !

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

W E60 często po rozładowaniu akumulatora w aucie występuje brak synchronizacji CAS-DDE, przy zwykłej wymianie nie zdarza się to.

Rozładował się akumulator w aucie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
być może klucze się rozkodowały

:shock: nawet nie wiem jak to zrozumieć

klucz przypisuje się raz na zawsze w tym aucie !

nie pisz bzdury

czasami wsad immo moze popierd...c

 

Proszę o jakieś wskazówki.

bez kompa zadnych wskazowek tym bardzej bez VIN !

Trochę mnie na forum nie było i widzę że już wszystkie mądrości pozjadałes.

Jak pomagałeś na początku tak teraz tylko głupie docinki.

Gratuluję zmiany, szkoda tylko że na gorsze.


Wiedz tak dla twojej informacji, popularnie w Polsce mówi się o rozkodowaniu kluczyka a wszyscy mają na myśli zgubienie kodu zmiannego między DDE/DME a CAS i tajnym kodem kluczyka.


Następnym razem bez VIN to nawet nic nie komentuj.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Ja miałem podobnie ale wczesńiej podczas jazdy zrobiła się choinka pościeli wspomaganie skrzynie. Na szczęście było to pod domem, dojechałem zgasilem a po ponownym odpaleniu właśnie było to pisał na samej górze. Okazało się że regulator w alternarorze.
Opublikowano
być może klucze się rozkodowały

:shock: nawet nie wiem jak to zrozumieć

klucz przypisuje się raz na zawsze w tym aucie !

nie pisz bzdury

czasami wsad immo moze popierd...c

 

Proszę o jakieś wskazówki.

bez kompa zadnych wskazowek tym bardzej bez VIN !

Trochę mnie na forum nie było i widzę że już wszystkie mądrości pozjadałes.

Jak pomagałeś na początku tak teraz tylko głupie docinki.

Gratuluję zmiany, szkoda tylko że na gorsze.


Wiedz tak dla twojej informacji, popularnie w Polsce mówi się o rozkodowaniu kluczyka a wszyscy mają na myśli zgubienie kodu zmiannego między DDE/DME a CAS i tajnym kodem kluczyka.


Następnym razem bez VIN to nawet nic nie komentuj.

Popieram, temsky tylko sie czepia nic nie pomaga.Dla moderatora usunąc jego posty,wnosza tylko zamieszanie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Miałem ten sam problem. Podepnij kompa zaadoptuj akumulator, usuń wszystkie błędy bo immobilajzer nie puszcza paliwa na listwe wtryskowe i po kłopocie
Opublikowano
Witam mam problem w moim e60 545i. Po wymianie akumulatora początkowo nie zsynchronizowalem bo z samochodem. Wymieniłem na inny o nieoryginalnych parametrach. Samochód odpalił, ale zaczęły mi się włączać kontrolki od servotronic itp. Po podjechaniu do kolegi na komputer i zsynchronizowaniu akumulatora normalnie odpala i jeździ. Pogasly kontrolki prócz tej od servotronic, która pali się teraz cały czas na żółto. Co zrobić?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dlaczego nie podajecie dodatkowego zasilania pod maską przy wymianie aku? Już nie jeden w e87/e90 stracił w ten sposób frm3. Po wymianie należy zapisać jego wymianę a jeżeli nie jest zgodny z tym jaki jest w sterowniki to należy to odpowiednio zmienić.

Jeżeli chodzi o aktywny układ kierowniczy to należy wykonać synchronizację czujnika kąta skrętu i będzie po temacie.

Ci którzy nie mogą odpalić niech zrobią synchronizację cas/ews z dde/dme.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dlaczego nie podajecie dodatkowego zasilania pod maską przy wymianie aku? Już nie jeden w e87/e90 stracił w ten sposób frm3

 

Maniek powiesz że się czepiam bo już drugi raz dziś piszę w odpowiedzi na Twój post ale naprawde się nie czepiam :mrgreen: E60 to nie E87/E90 i nie ma tam modułu FRM tylko LMA i dla niego utrata prądu to nic takiego.



Wymiana aku w E60 jest bezpieczna i przypadki utraty synchronizacji DDE;DME/CAS to jeden na tysiąc, jak nie jeden na sto tysięcy.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak widać po powyższych wypowiedziach nie jest taka bezproblemowa :wink: po co robić sobie dodatkową robotę? Nie każdy sam to sobie ogarnie, tylko później musi wołać kogoś żeby poratować, podałem przykład frm3, ponieważ wiele osób jest nieświadomych i tylko otwiera oczy jak coś takiego słyszy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mi to się zdaje że FRM siada przez stary akumulator który już nie ładuje a nie brak prądu a raczej odłączenie akumulatora.

Chyba nigny nie czytałem i nie słyszałem że ktoś dołączył Aku i padł FRM


Poza tym synchronizacja też raczej przez słabe Aku trzeba robić a przy zwykłej wymianie nie miałem nigdy problemu

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dwa przypadki sprzed dwóch tygodni kiedy w e81 padł frm3 podczas wpinania aku, miesiąc wcześniej e84. Wcześniej te e84 miało nagminnie słabe aku a frm3 działał.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Nie piszcie o FRM w dziale E60 bo potem ktoś czyta i się boi akumulatora odpiąć :duh:


To tak jakbym napisał że trzeba sprawdzać vanosy w 530d :|



Jeśli chodzi o E60..... Aku odpinam bardzo często (dużo grzebę w elektronice) i nigdy nie miałem problemów z odpaleniem. Mało tego..... rwałem na ostro pod napięciem LMA 2; CAS; DDE; PDC; DSC; CAPL i nigdy nie miałem z niczym problemu.


Jedynie kiedy podmienimy DDE na inny i go zsynchronizujemy z CASem to po powrocie do pierwszego DDE silnik już nie odpali - potrzeba kolejnej synchro.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.