Skocz do zawartości

E46 - yeti. Wyje przy skręconym kole.


Harakirii1

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Problemem nierozwiązany od maja, właściwie od kiedy kupiłem nowe klocki i tarcze textar, pojawiło się to "wycie"

dzisiaj :

https://streamable.com/aqrmb

https://streamable.com/wq327


Ponadto przy zgaszonym silniku i delikatnym spadku (toczenie się kół) również wyło, przy wjeździe na wprost pod lekkie wzniesienie - wyło.

Chociaż najczęściej jak na filmie.

Filmy nagrany z lewej i prawej strony.

Mechanicy rozkładają ręce.

Sama tarcza, z założonym jarzmem kręci się "na oko" równo. Nic i nic nie haczy, nic nie przyciera.

Wymieniłem tłoczek, gumki, odpowietrzałem wszystkie koła, nic to nie dało.

Na podnośniku nic nie wyło, podczas gdy 30sekund wcześniej podczas cofania już tak.


Nakierujecie mnie, gdzie powinienem zajrzeć kolejno? Do szału mnie to doprowadza.


Nowa pompa wspomagania,

Układ przepłukany 5l płynem.

Magiel suchy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ściągnij pasek od wspomagania i odpal auto i sprawdz czy dalej wyje jesli tak to wiadomo ze nie jest to pompa. Do sprawdzenia też przegub drążka kierowniczego. Miałem coś podobnego ale strasznie piszczało, możesz go jeszcze przesmarować. U mnie gdy magiel zaczął przepuszczać olej własnie wypłukało mi smar z drążka kierowniczego i miałem straszny pisk na nierównościach .

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę wspomagania zmieniałem i to nie rozwiązało problemu.

Przyglądałem się dokładnie tarczy kotwicznej i nie ma szans żeby dotykała tarczy hamulcowej.

Luzy na łożyskach - może to być przyczyną?

Co najprościej w tej sytuacji zrobić? Podmienić tarcze + klocki?

Magiel jest suchy.. ponadto objaw nie występuje za każdym razem. Przypuszczam że gdyby coś z maglownica to wyło by ciągle.


Np na stacji diagnostycznej gdy próbowałem wymusić dźwięk to bezskutecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 90% tarcza kotwiczna.Jest zbyt blisko tarczy hamulcowej lub zbyt blisko sworznia wahacza.Miałem coś podobnego.U mnie była to tarcza kotwiczna,ale akurat jak na złość część,która jest w koło piasty :) musiałem zdjąć tarczę hamulcową,rozciąć tarczę kotwiczną tutaj jak osłania piastę i zostawiłem samą tarczę kotwiczną co osłania tarcze hamulcową.Pod wpływem temperatury coś musiało się tam dziać i też nie mogłem dojść ładu :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.