Skocz do zawartości

530iA M54 trzęsie silnikiem rano


michal530

Rekomendowane odpowiedzi

Co to może być? Jak ciepły pracuje równo jak stół. Ale przy temperaturach poniżej około +5 zapala w miarę ok a potem buja karoserią, zapala się check engine. Samochód ma LPG, ustawione poprawnie, nie ma błędów mieszanki. Check engine zapala się od misfire 2 i 6 cylinder. Częściej 6-ty. Cewki zapłonowe nowe - bez zmian. Na świecach mam najechane 50000 km ale to świece irydowe.


Podłączałem go pod INPA i gdy tak trzęsie to rosną korekty na INPE, na 6-tym nawet do 7 a na drugim do 5.


Samochód ma zrobione SPORO na gazie. Ponad 100 tyś. Ale instalacja dobra, regulowana na bieżąco serwisowana. W jakiej kolejności sprawdzać i co ew. warto wymienić / podmienić w pierwszej kolejności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Cewki podmień.

Naprawdę nie ma żadnych błędów?

Nie chcę mi się wierzyć.


Może mapa benzyny względem lpg się rozjechała?

pzdr

yaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki podmień.

Naprawdę nie ma żadnych błędów?

Nie chcę mi się wierzyć.


Może mapa benzyny względem lpg się rozjechała?

 

Nie ma błędów typu bank 1 / bank 2 too rich / too loan. (gaz ustawiany w Nowotczyński LPG Warszawa a chłopaki wiedzą co robią :) Krzywe w stagu się pokrywają.


Są tylko te błędy z 2-giego i 6-tego cylindra. Cewki na pewno ok, bo na 6-tym cylindrze przerobiłem dwie i na dwóch jest źle. Do świecy nie zaglądałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sondy uwalone tez mogą powodować takie cyrki na "zimnym" silniku tak samo jak czujnik temperatury silnika(zły odczyt to zła dawka paliwa) przyczyn naprawdę może być sporo. I jak wspomniał kolega wcześniej,aż dziwne że brak jakichkolwiek "usterek" na kompie. Nie chcę też robić zbytnio zamętu, ale -->
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odepnij przewody od cewki w zbiorniku lpg, skasuj adaptacje i zrób 100-200 km na pb, będzie pewność, że to nie wina lpg, ponieważ mogą to być wtryskiwacze, szczególnie, że sporo już przepracowały.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.