Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

otomoto: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-3xi-2-5-pb-218km-automat-4x4-skory-prywatnie-ID6zdvv2.html

vin: WBAVT11040KW08753

lokalizacja: Warszawa - Białołęka

przebieg z ogłoszenia: 260 000 km

pochodzenie: Szwajcaria


Myślicie że warto się tym egzemplarzem zainteresować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dlaczego przy odpalonym silniku świeci się żółta kontrolka check engine?

Google pokazuje że zaczynał od 30 900 PLN (w marcu tego roku). Teraz 21 900 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki 0okm!


Zapytałem o to co było robione w aucie i co zostało do zrobienia. Nie pytałem o kontrolkę check engine.


Otrzymałem odpowiedź, że do zrobienia:

1. centralny zamek

2. zaczyna się coś dziać ze wspomaganiem.

3. Check od sondy.


Reszta podobno ok.


Faktycznie poszukałem w Google i ogłoszenie jest od marca i wychodzi, że od tamtej pory przejechało 500km :shock:

Podejrzanie szybko to auto traci na wartości :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Cena po prostu znormalniała jak za przedliftowe E91 z takim przebiegiem i check'iem.


Jak się na tym znasz to dobra cena żeby auto wziąć i zrobić pod siebie.


Niewielu chętnych bo do granicy 300tkm zostało już mało.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj pojawia się pierwszy problem ponieważ nie znam się na tym nic a nic. Po za tym to by było moje pierwsze auto.

Pewnie istnieją jakieś godne polecanie warsztaty w Poznaniu lub w okolicy i ktoś chętnie by się tego podjął.


300tkm to chyba nie jest jakaś zabójcza liczba dla takiego samochodu? Wiadomo, że coś tam się pewnie w nim zużywa i trzeba by wymienić, ale raczej nie wybuchnie nagle jak przekroczy te magiczne 300tkm. O ile oczywiście ten deklarowany przebieg 270 000 km jest wiarygodny.


Zdaję sobie sprawę, że przy tej cenie zakupu auta to na pewno jest coś do roboty. Pytanie tylko ile.. 5k, 10k, 15k pln?

Wiem że istnieją różne firmy i osoby weryfikujące auta. Czy taki specjalista po oględzinach tego auta i podpięciu pod kompa będzie w stanie stwierdzić, że to i to i tamto jest do wymiany i będzie to kosztowało tak około 11-13 tyś pln? Nie wiem na ile zaawansowane i dokładne są te odczyty z komputera.

Wczoraj YT mi zasugerował pewien filmik do obejrzenia - jakby coś już przeczuwali że kupuję to BMW. Na tym filmie było E91 z dieslem 2.0.

Gość kupił auto za 25k pln i w rok wpakował w niego 25k pln :cry: Zastanawiam się jak uniknąć takiego scenariusza i na ile taki scenariusz jest prawdopodobny.


Chyba że uda mi się znaleźć jakiś wychuchany egzemplarz E91 z xDrive i silnikiem r6 w automacie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Gdy będzie sprawdzała osoba, która ma pojęcie o tych autach to oczywiście przybliży Ci kwotę jaką trzeba zainwestować w nie aby było sprawne i bezpieczne. Osobiście obstawiam, że wad wymagających natychmiastowej naprawy będzie sporo więcej, to cena za zadbane 320d z podobnym przebiegiem i w tym roczniku. Właściciel musiał zostawić kilka ładnych groszy przy rejestracji auta.


VIN: WBAVT11040KW08753

Type code: VT11

Model: 325XI OL (EUR)

E-F-R series: E91

Series: 3

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N52

Displacement: 2.50

Power: 160 (217 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: A22 - SPARKLING GRAPHITE MET

Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH

Prod.date: 2007-03-16

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2CZ BMW light alloy wheel, spider spoke 159

S4AE Armrest front, retractable

S4AG Interior trim finishers Titanium matt

P7RS Package Comfort

S8SP Control unit COP

S203 4-wheel drive

S205 Automatic transmission

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S321 Exterior parts in vehicle colour

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S459 El. front seat adjustment w. memory

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S609 Navigation system, Professional

S620 Voice control

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S896 Daytime driving lights

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli od marca właściciel nie naprawił checka a twierdzi, że to nic wielkiego (sonda) to oznacza że kłamie... Skoro to nic wielkiego to naprawić i łatwiej sprzedać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thomas.rogers na pierwsze auto kup coś tańszego w serwisie i mniej skomplikowanego... Jeszcze chwila i e90 przed liftem będzie śrubki kosztować. Auto dość mocno skomplikowane i do tego drogie w serwisie i niestety słabo się zestarzało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sonda świeciła w dwóch autach nie miało to żadnego wpływu na spalanie i dynamike w jednym nawet ją wymieniłem pojezdziłem chwile i znów sie zapaliła,jeżeli auto ma moc i normalnie spala można to olać chyba ,że jesteś fanatykiem i wszystko musi być jak w nowym,ale wtedy nie kupisz nigdy auta używanego,jeżeli chcesz sprawdzić auto to nie przez kogoś kto przyjedzie obleci auto miernikiem i podepnie pod kompa,to jest połowiczne sprawdzenie,najwięcej dowiesz sie o aucie na podnośniku,weż go na podnośnik na szarpaki i wtedy stan techniczny masz wiadomy,w mojej a8 miałem 2 strony błędów jeżdziłem nią przez 2 lata i 40000km i wszystko działało bezproblemowo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety słabo się zestarzało.

 

to prawda. Po latach wciąż nie mogę patrzeć na tył i przód tego auta.

 

Nie przesadzajcie. Auto wciąż wygląda dobrze i dość świeżo.

Jak tak bardzo nie trafia e9X w twój gust to po się nim interesujesz?

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lifting poprawił większość mankamentów. Miałem e90 sedana a teraz mam e46 coupe i zdecydowanie wole e46 coupe :mrgreen: a f30 318i R3 to już w ogóle jakaś masakra :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.