Skocz do zawartości

Moje 335D jazyna 93


Jazyna93

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko wszystkim trochę się zbierałem z tym żeby założyć swoją galerie i własny Beemkowy pamiętnik

Wiec auto które chciałbym wam przestawić to e90 335D pewnie znane wszystkim tutaj

Posty starego właściciela chyba znikły z biegiem czasu bo jakiś czas temu szukałem ich i nie mogłem znaleść .

Między Vaporem a mną był jeszcze jeden szalony właściciel

Dużo czasu nerwów i pieniędzy kosztuje mnie doprowadzenie teraz tego

Auto do stanu zadowalającego mnie

Chciałbym wszystkim z góry zaznaczyć ze osobiście nie nadaje się na wyminę chociażby

Klocków chociaż mimo wszystko kocham ta markę interesują się nią i jestem jej pasjonatem

Zdolności manualne moje sa kiepskie wiec jestem po prostu lajikiem który ma pomysł na auto i dobrych ludzi do

Okola mnie którzy są bardziej ogarnięci ode mnie i pomagają mi spełnić można by powiedzieć

Marzenie z dzieciństwa

Silnik 335D

Rok 2006.12

Przebieg na ten moment 280 tysiecy

Auto mam od roku rzeczy które na ten moment zostały wymienione to

- 4 tuleje tylnej belki poliuretanowe

- amortyzatory tył

- stabilizatory + gumy

- nowa chłodnica

- tarcze klocki przód Dba t2 klocki 5.0

- rura intercoolera tutaj postawiłem na silikon druga oryginał

- Dpf już nie było chociaż nikt go nie wyprogramowal i auto cały czas go wypalalo wiec ogarnelem to i egr odrazu

- klapki na kolektorze bo stare były o kant dupy plus wszystkie podciśnienia

— odma

- nowe wachacze proste ,lewy i prawy

Na ten moment auto prezentuje się tak

gHfgz9.jpg

gNjrA3.jpg


Na tem moment borykam się z paroma problemami jeszcze odkąd kupiłem auto

Check engine na kicku z komunikatem podwyższona emisja spalin ale tylko i wyłącznie na kicku

Nic ten błąd nie powoduje po prostu kłuje w oczy i po 2 dniach sam gaśnie

O ile jazda jest spokojna ,nie wiem co to podejrzewam jakiś czujnik nie wykodowany

Szarpnięcie między 20 a 40 na h podejrzewam remont skrzyni soon dowiadywałem się około 6 tysiecy

Dyfer stuka ma już dosyć szukam czegoś jeszcze nie wiem konkretnie czego ale napewno nie chce utopić kasy

Felgi Zp 19 na moje drogi katastrofa już 2 razy prostowane dzisiaj widzę ze jedna jest pęknięta

Oddałem Broki 18 do regeneracji za 3 tygodniowe w chromie beda do odbioru a z Zp zobaczymy chyba dokupie jedna sztukę

A resztę oddam do regeneracji na lato

Przy tym przebiegi i mocy preferują mi w serwisie gdzie robię auto wymianę rozrządu drogi gips ale

Chyba się skuszę przy tym chce sprawdzić wtryski i resztę osprzętu

Ic Większy auto ma 396 koni i 800 +nm a lata na seri

I turba seria jest plan na hybrydy.

Tak czy inaczej chce dać temu auto druga młodość tylko nie wiem co mnie jeszcze zaskoczy każdy ma jakiś limit nie na wsYstko mnie stać ale po woli jakoś to ogarniam

Kocham te auto chociaż nie raz mam ochotę polać je benzyna i spalić :D

Zwłaszcza jak po pełnym remoncie zawieszenia po tygodniu odzywa się dyfer :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znane auto, nawet moje felgi w nim przyjechały do Warszawy :mrgreen:

Szerokości i cierpliwości, bo 335d to fajne auto :cool2:

Bądź co bądź auto ma już swój wiek i niestety trzeba się liczyć z mniejszymi , lub większymi wydatkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio piszesz z tym dpf? Jezeli dpf nie jest wywalony z kompa to objawem są białe chmury z wydechu...

 

Z tym Dpf sytuacja wyglądała następująco, wcześniejszy własciciel go wyciął jednak po podłączeniu do inpy

auto pokazywało ze DPF jest non stop wypalany i tak kopcił troche na biało ,Chłopaki z Mierzyna podpowiedzieli ze podczas wypalania silnik dodaje jakieś tam śladowe ilosci Diesla do Oleju, tak czy inaczej ogarneli mi to elegancko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha, prawie jak siostra bliźniaczka :P :P Szukając inspiracji już się na nią kiedyś natchnąłem na forum. Wizualnie bardzo fajnie wygląda! Z tego co piszesz będziesz musiał podziałać trochę że stroną techniczną samochodu :/ Co do wymiany rozrządu - Uwierz siedziałem i wałkowałem trochę temat (czytałem, słyszałem, dzwoniłem itd) i według mnie faktycznie warto go wymienić. Co ciekawe dowiedziałem się, że w M57 rzadko kiedy występują objawy przed zerwaniem łańcucha. U mnie przy ok. 249 tyś łańcuch wyglądał na oko naprawdę dobrze, ale wymiany nie żałuję. Przynajmniej mam już spokój :P

Moje galerie:


Jest :) BMW F30 // 335XI // BLACK

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=167&t=397494


Była :( BMW E90 // 330D // M-PAKIET

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=339724

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może i ja coś od siebie bo to moje byłe auto, sprzedałem je 1,5roku temu jeździłem nim rok zrobiłem jakies 25tys km na programie i z autem nic się nie działo (poszarpywanie skrzyni o której wspominasz to raczej zasługa Twojego kolegi od którego auto kupiłeś, a z tego co wiem to koksu jej nie żałował na codzień, ciekawe czy chociaż auto było rozgrzane czy pałowane na zimnym :duh: bo u mnie skrzynia chodziła bez zarzutu i żadnego szarpania nie było, podobnie dyfer się nie odzywał ). Co do DPF to ja już kupiłem z usuniętym zarówno mechanicznie jak i programowo (a Ty jesteś obecnie 4tym właścicielem w PL) i nie miałem żadnych białych dymów za autem o których wspominasz.

Auto wspominam bardzo ok, jak na ten rocznik wygląda elegancko i dynamicznie jeździ, dźwięk też jak na diesla ma przyjemny.

Twoje auto i Twoja kasa ale lepiej może zostań przy tych 390 koniach i nie kombinuj z turbinami hybrydowymi bo to się mija z celem i dopiero zaczną się awarie jak jeszcze dołożysz jej koksu (skrzynia pewnie wtedy szybciutko powie papa). W przeciwnym razie koszta pójdą w grube tysiące i może być tak jak mówisz- benzyna i zapałki a szkoda by było tak pięknego egzemplarza 335d ;)

Pytanie czemu zakładasz galerie dopiero rok od zakupu auta, powodzonka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko Vapor mam nadzieje ze płyty doszły :D


Kolega czy pałował może i pałował nie było to moje auto i nie trzymałem go za ręke chociaż serce bolało może dlatego włąśnie też je też odkupiłem.

Mówisz ze nic sie nie działo podczas twojego użytkowania szanuje to widocznie dbasz o Auta

Zwróć uwage też że troche czasu i kilometrów już mineło :)


Co do rozrządu przy tym przebiegu i mocy myśle ze odbieganie z wymiana to igranie z losem zwłaszcza ze chciałbym zostać z nim dłużej :)

Dowiedziałem sie także od Gościa z RD Auto ze objawów jako takich nie ma poniewaz łańcuchy zazwyczaj sie nie rozciagaja i nie pękaja w tych modelach

one sie hmmm " telepoczą" ?? ( nie moge znaleśc odpowiedniego słowa) tak czy inaczej rozpadają .

przypadek był gdzie remont takiego silnika po awari wyniósł 18 tysiecy a to juz boli.


Dlaczego galeria tak późno , ponieważ siedze za granica większość dni w miesiacu i cięzko znaleść czas na wszystko rodzine , sprawy prywatne kazdy wie jak jest

w kilka dni wolnego a w miedzy czasie dbać , modzić i zajmować sie aktywnie autem :)

Nie ukrywam u mnie auto wiecej stoji niz jezdzi , zwłaszcza ze mamy jeszcze 318 e90 polifta i nim śmigamy .

Tak czy inaczej na ten moment wygląda tak to jak wygląda jest troche wiecej czasu i pieniązków więc mozna coś tam ogarniac a jest co :)

Auto na ten moment ma 275 tysiecy przebiegu

kilka zdjęc z dzsisiaj :

Dbkp6d.jpg

0sEQNr.jpg

pAgQkm.jpg


Na dniach auto oddaje na wymianę rozrządu , sprawdzenia wtrysków itp powiedzmy kompletny serwis serca i osprzętu

przy okazji Dyfer leci do regeneracji nie wybrałem jeszcze konkretnego serwisu moze ktoś coś poleci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co do kosztów nie wymieniania rozrządu w 3.0d to proszę tu: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=2404644#p2404644

Nie wiem czy macie ten sam silnik ale ciekawe do poczytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto prezentuję się zacnie:) Bawarka trafiła w dobre ręce, widać, że dbasz o każdy szczegół :) Powodzonka w modach :8)


BTW.. Jestem obecnie na etapie wymiany przednich i tylnych tarcz i biorę również pod uwagę DBA. Jak oceniasz T2 ?

---------------------------------Moja galeria------------------------------------


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=339720&p=2477504#p2477504 jest


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=306494 [*] była

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto prezentuję się zacnie:) Bawarka trafiła w dobre ręce, widać, że dbasz o każdy szczegół :) Powodzonka w modach :8)


BTW.. Jestem obecnie na etapie wymiany przednich i tylnych tarcz i biorę również pod uwagę DBA. Jak oceniasz T2 ?

 

Dzięki :cool2:

prawdę mówiąc małe mam już pole do popisu ,wcześniejsi właściciele dużo przy aucie porobili,chodz kilka osobistych pomysłów też by sie znalazło :)


Co do Dba t2 , narazie zbyt wiele powiedzieć nie mogę , prawde mówiąc zrobiłem na nich moze 300 km , po za fajnym wyglądem i materiałem jakościowo żadnych lał

nie zaobserwowałem , napewno hamuja lepiej jak stare Ori przy tamtych po ostrzejszym hamowaniu było czuć bicie na kierownicy .

Dam znać po pierwszym tysiącu km :D



dH5gSt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna fura z dużym potencjałem, dbaj o nią należycie...


Będę śledzić wątek z ciekawościa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Znam auto ,jeżeli chodzi o tuning mechaniczny to przygotuj się na konkretny przegląd silnika .Jeżeli myślisz o 400+ to zastanów się jak długo chcesz mieć auto ,co ile będziesz wymieniał olej i inne rzeczy .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam auto ,jeżeli chodzi o tuning mechaniczny to przygotuj się na konkretny przegląd silnika .Jeżeli myślisz o 400+ to zastanów się jak długo chcesz mieć auto ,co ile będziesz wymieniał olej i inne rzeczy .

 

Może to tylko moje podejście, ale naprawdę jaki jest sens żeby w 12 letnim dieslu z przebiegiem prawie 300k robić program na 400+ ? Chyba że masz już odłożone miliony monet na wymianę silnika :nienie:

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam ok 265 tys km i moc ponad 400 km .Myślę że jeżeli robisz wszystkie wymiany na czas i dbasz o kontrolowanie temperatur to można trochę pojeździć takim autem .Chyba że ciągle jest gaz w podłodze ,przeciągasz wymiany bo jeszcze trochę pojeżdżę to sorry ale nie tędy droga.Frajda z jazdy na Autobanie ogromna zwłaszcza jak jedziesz trasę z F80 która musi zjechać na tankowanie a ty mkniesz dalej .Spalanie jak na tą moc małe .Największą wadą tego silnika jest szybkie łapanie temperatury wody co może doprowadzić do przegrzania .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.