Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z puchnącymi wężami .

Na sam początek zaznaczam że układ chłodzenia jest prawie cały nowy prócz wiskozy ale to ma małe znaczenie w tym momencie pompa wody, termostat, płyn rolki, pasek, chłodnica (używana ale sprawna) Układ jest prawidłowo odpowietrzony temperaturę trzyma prawidłowo się nagrzewa . Problem tkwi w puchnącymi wężach górny i ten od strony pasażera, są strasznie tawrde jeden już nawet zdążył strzelić od tego ciśnienia, płynu ubywa muszę dolewać na 2000km ok 1l, test na uszczelkę wypadł negatywnie , auto ma moc, oleju nie przybywa . W czym tkwi problem ma ktoś pomysł ? Nie ukrywam że boję się tak jeździć autem a często wyjeżdżam na długie trasy . Jeżeli ktoś ma jakieś kolkwiek sugestie lub zna problem z własnego doświadczenia będę wdzięczny za udzielenie odpowiedzi bo ręce opadają . Pozdrawiam !

Opublikowano

Jeśli test na upg wypadł negatywnie to nad czym się jeszcze zastanawiasz? Zrzuć głowicę i w najlepszym wypadku wymienisz tylko uszczelkę, a w nieco gorszym uszczelkę i głowicę.


Pozdrawiam

Opublikowano
Jeśli test na upg wypadł negatywnie to nad czym się jeszcze zastanawiasz? Zrzuć głowicę i w najlepszym wypadku wymienisz tylko uszczelkę, a w nieco gorszym uszczelkę i głowicę.


Pozdrawiam

 

Negatywnie znaczy w porządku nie jest uszkodzona, zle sie zrozumielismy ...

Opublikowano
Jeśli test na upg wypadł negatywnie to nad czym się jeszcze zastanawiasz? Zrzuć głowicę i w najlepszym wypadku wymienisz tylko uszczelkę, a w nieco gorszym uszczelkę i głowicę.


Pozdrawiam

 

Negatywnie znaczy w porządku nie jest uszkodzona, zle sie zrozumielismy ...

 

Masz rację, zwracam honor :)


Zobacz czy możesz zrobić tak jak na filmiku:



Może masz problem z wisko. Chociaż bardziej bym poszukał przyczyny przez którą płyn w magiczny sposób znika z układu, co do tych testerów spalin to się nie wypowiem bo nie używałem.

Kiedyś też miałem problem z ciśnieniem w układzie w m52b28, strzelały węże i urwało króciec górny od chłodnicy, niestety głowica poszła do wymiany.

Opublikowano
W tym aucie zawór ciśnieniowy umieszczony w korku chłodnicy ma utrzymywać ciśnienie 2.0bar. Zauważ, że to prawie tyle co w kołach. Węże przy takim ciśnieniu będą trudne do ugięcia, a wizualny efekt "puchnięcia" może wynikać ze starości gumy. Załóż nowe węże. Co do wycieku 1l/2000km, to może być trudny do wykrycia. Musisz sprawdzić wszystkie połączenia węży gumowych, najlepiej na ciepłym silniku, bo na zimnym stare gumowe węże są sztywne i opaski mogą robić wrażenie dociągniętych.
  • 4 lata później...
Opublikowano
Witam mam problem z puchnącymi wężami .

Na sam początek zaznaczam że układ chłodzenia jest prawie cały nowy prócz wiskozy ale to ma małe znaczenie w tym momencie pompa wody, termostat, płyn rolki, pasek, chłodnica (używana ale sprawna) Układ jest prawidłowo odpowietrzony temperaturę trzyma prawidłowo się nagrzewa . Problem tkwi w puchnącymi wężach górny i ten od strony pasażera, są strasznie tawrde jeden już nawet zdążył strzelić od tego ciśnienia, płynu ubywa muszę dolewać na 2000km ok 1l, test na uszczelkę wypadł negatywnie , auto ma moc, oleju nie przybywa . W czym tkwi problem ma ktoś pomysł ? Nie ukrywam że boję się tak jeździć autem a często wyjeżdżam na długie trasy . Jeżeli ktoś ma jakieś kolkwiek sugestie lub zna problem z własnego doświadczenia będę wdzięczny za udzielenie odpowiedzi bo ręce opadają . Pozdrawiam !

 

Siemka i co było przyczyna problemu bo mam to samo u siebie. Górny waż chłodnic puchnie. Wszystko tez nowe i silnik po kapitalnym remoncie 1,5 roku temu. Chłodnica nowa termostat nowy, węże nowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.