Skocz do zawartości

Brak możliwości skasowania inspekcji oleju


jt_kuba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem ze skasowaniem inspekcji oleju w mojej E90 2.0D 2006r automat.

Robię zgodnie z załączanymi instrukcjami na You Tube jak i czytałem posty na forum ale nie mogę znaleźć mojego problemu.

A mianowicie nie jestem w stanie wyzerować inspekcji oleju świeci się na czerwono pokazuje 0 kilometrów i gdy wykonuję kasowanie pokazuje się ikonka "zegarka" przy kasowaniu aby czekać i po zniknięciu nić się nie dzieje dalej wyświetla iż olej jest do wymiany.

Może miał ktoś taki problem i wie jak to skasować tą inspekcję.

Pozdrawiam Jakub

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Nie, żadnych problemów. Tylko wyzerują się km przebiegu dziennego i czas zegara .

W N47 miałem ten sam problem z kasacją. Reset komp. poprzez odłączenia aku. rozwiązał problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

witam


Zmierzam do tego, że jak ma walnięty czujnik poziomu oleju to nie skasuje terminu następnej zmiany.


:nienie: :nienie: :nienie:

 

Czyli muszę wymienić czujnik

 

:nienie: :nienie: :nienie:




Dla zainteresowanych :

... kasowanie inspekcji np. oleju można wykonać przyciskiem komputera pokładowego - ale tylko jeżeli wartość nie przekroczyła 80 % "zasięgu inspekcji"

, albo za pomocą programu diagnostycznego .


EN - 00 00 ...CBS reset

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-330d-lim/repair-manuals/00-maintenance-general-note/00-00-maintenance/OrmX2vS


Important!

A reset is only possible in the vehicle if the maintenance scope availability is below 80 %.

On-board date must be correctly set.


DE - 00 00 ...CBS-Reset

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e90-330d-lim/repair-manuals/00-maintenance-general-note/00-00-maintenance/OrmX2vS


Achtung!

Ein Reset ist im Fahrzeug nur möglich, wenn die Verfügbarkeit des Wartungsumfangs unter 80 % liegt.

Borddatum muss korrekt eingestellt sein.


Uwaga!

Resetowanie jest możliwe w pojeździe tylko, jeśli dostępność zakresu inspekcji jest mniejsza niż 80%.

Data pokładowa musi być poprawnie ustawiona.

Pozdrawiam Andrzej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A przepraszam, co Twój wywód wnosi do dyskusji? Przecież on ma już dystans do przeglądu zerowy. Nieprawidłowo interpretujesz ten zapis w ISTA, co widać po Twoim pierwszym, wyróżnionym tłumaczeniu tego komunikatu. ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Witam mam ten sam problem.
Witam mam ten sam problem.

Witam również u mnie w BMW E91. 320D 177Km/N47

W żaden sposób nie można skasować inspekcji oleju , nawet przez komputer u nie jednego mechanika , nowy czujnik poziomu oleju i nic , ogólnie po podłączeniu kom. , sporo dziwnych błędów (Real na foto , linki pod postem ) , może ktoś miał podobny problem i coś pomoże , zaznaczę że auto chodzi b.dobrze nic się nie wyświetla na desce , tylko po starcie info o wymianie oleju


https://imageshack.com/i/pmznaahuj


https://imageshack.com/i/pnA3o7U7j


https://imageshack.com/i/pmXhpbrgj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem ze skasowaniem inspekcji oleju w mojej E90 2.0D 2006r automat.

Robię zgodnie z załączanymi instrukcjami na You Tube jak i czytałem posty na forum ale nie mogę znaleźć mojego problemu.

A mianowicie nie jestem w stanie wyzerować inspekcji oleju świeci się na czerwono pokazuje 0 kilometrów i gdy wykonuję kasowanie pokazuje się ikonka "zegarka" przy kasowaniu aby czekać i po zniknięciu nić się nie dzieje dalej wyświetla iż olej jest do wymiany.

Może miał ktoś taki problem i wie jak to skasować tą inspekcję.

Pozdrawiam Jakub

 

 

Witam mam ten sam problem.

Witam również u mnie w BMW E91. 320D 177Km/N47

W żaden sposób nie można skasować inspekcji oleju , nawet przez komputer u nie jednego mechanika , nowy czujnik poziomu oleju i nic , ogólnie po podłączeniu kom. , sporo dziwnych błędów (Real na foto , linki pod postem ) , może ktoś miał podobny problem i coś pomoże , zaznaczę że auto chodzi b.dobrze nic się nie wyświetla na desce , tylko po starcie info o wymianie oleju


https://imageshack.com/i/pmznaahuj


https://imageshack.com/i/pnA3o7U7j


https://imageshack.com/i/pmXhpbrgj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Masz problem z szyna danych BSD. jaki miałeś czujnik i jaki kupiłeś? Sa dwa rodzaje. Tańszy Hella, który nie pokazuje stanu oleju na desce i w kompie oraz droższy TEMIC, ktory pokazuje. Oczywiście nie są zamienne. Zazwyczaj TEMIC jest w autach bez bagnetu. Jak sie wstawi zły to tak się dzieje.


P.s. Jeśli chcesz sprawdzić czy masz prawidłowy to go odłacz i zobacz czy inne błędy BSD znikną, oczywiscie oprócz czujnika oleju.

I prośba, jesli rzeczywiście potrzebujesz tego droższego czujnika, podeślij prywatną wiadomością VIN. Chciałbym swój zwykły czujnik, zamienić na ten co pokazujestan na liczniku, tylko nie wiem co z kodowaniem tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.