Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Od niedawna mam mały problem ze swoją beemką....

Mianowicie gdy uruchamiam auto całkowicie zimne po całej nocy postoju to od razu gaśnie (bez ruszania pedału gazu) natomiast jak przytrzymam silniczek w granicach 1500-1700obr. przez 2-3minutki to zacznie pracować na wolnych obrotach,ale to bardzo nierówno.Dodam,że po przejechaniu paru kilometrów (auto osiągnie temp.roboczą) pracuje na wolnych obr.równo.

 

Jestem bardzo zdziwiony,ponieważ wcześniej po uruchomieniu zimnego silnika obroty zatrzymywały się w granicach 1200-1300obr. i powoli się zmniejszały,aż spokojnie opadły do 700-800obr. i silniczek pracował równiutko.

 

Jeżeli spotkał się ktoś z takim problemem,prosze o pomoc...

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano

Cześć.

 

Poszukaj na forum tematów związanych z silnikiem krokowym ( zaworem wolnych obrotów ) - było tego dużo :wink:

Możliwe że to jest twój problem :)

Opublikowano

Witam

 

Samochód nigdy nie jezdził na gazie! Jestem zwolennikiem benzynki 8)

I nie posiadam LPG!

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano

Nie wiem czy to cos da ale sprawdz wezyk od podcisnienie u mnie w 316 tak bylo i byl wysuniety a umnie on sie znajduje tam przy gazie taka czarna sztywna rurka

pozdrawiam

BMW wieczna miłość...
Opublikowano

Chodzi Tobie o przepływomierz? Sorry,ale nie bardzo rozumiem o co Tobie chodzi?! Możesz dokładniej to opisać...

 

Pozdr,

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano

Hej,

Mam to samo, prawdopodobnie to wina takiego zaworka, który steruje dodatkowym powietrzem dla wolnych obrotów. Na zimno sie telepie i potrzafi zgasnąć, a na ciepło pracuje super.

Zaworek ma wlot powietrza z jednej strony (przewodzik) i wylot z przewodzikiem biegnącym w okolice przepustnicy. Sam zaworek jest w okolicy rury dopr. powietrze do silnika.

Pozdrawiam

Opublikowano

nie przeplywomierz...

to jest jak otworzysz maske i staniesz od strony kierowcy (czyli lewy blotnik) :) to na wprost po srodku silnika od gory tam gdzie sie dodaje gazu (mozesz przygazowac) i z prawej strony jest tam taki czarny sztywny szlaufik (przynajmniej tak jest u mnie 316) on mogl sie zsunac.

 

jak u mnie sie zsunal to mialem takie objawy.

pozdr

BMW wieczna miłość...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.