Skocz do zawartości

E70 2010 4.8i jaki zestaw do LPG?


misiek1201

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Decyzja zapadła i bunia z motorem 4.8 już płynie. Poszukuję porad odnośnie instalacji LPG tzn jaki osprzęt, butla etc.

Jeśli ktoś może polecić dobrego instalatora w okolicach Krakowa to będę wdzięczny.

Dzięki bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w e60 4.4 mam BRC P&D - przez 100 tys. 2x wymienilem uszczelke reduktora, no i wymiana filtrów co 15 tys. km. cena wtedy ok 6-7 tys, dzis podobnie. do e70 podobny zestaw mi proponowali z tym, że teraz z reduktorem twin zamiast 2 oddzielnych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie prins vsi. Na instalacji przejechane ok 40 tyś km. Jak do tej pory zero problemów. Wymiana filtrów co 15 tyś kilometrów plus regulacja. Instalacja opiera się na 2 reduktorach. Koszt filtrów to ok 150zł. Najważniejsze to znaleźć dobrego, sprawdzonego instalatora. To podstawa sukcesu.

Wejdź na forum o lpg i poszukaj jakiś polecany serwis w Twojej okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wczesniej pisano najwazniejsze jak jest zalozona instalacja, a graty tez wazne ale to sprawa drugorzedna. Prins uzywa jednych z najlepszych japonskich wtryskiwaczy firmy Keihin i maja bardzo wydajne reduktory, jedyne na co narzekaja na forum lpg to ze nie ma takiej mozliwosci regulacji jak inne sterowniki.


Brc ma dobre podzespoly ale o ile dobrze sie orientuje to nie maja pojedynczych wtryskiwaczy, przez co weze gazowe sa dluzsze i wieksze prawdobodobienstwo ze nie bedzie tak ladnie wszystko poukladane.


Polskie sterowniki stag, lpgtech itd tez bardzo dobrze sie sprawuja, pozostaje dobranoe dobrego reduktora i wtryskiwaczy.


Powyzej to tylko moja prywatna opinia zaczerpnieta z tego co w przeciagu ostatnich kilku lat udalo mi sie na forum lpg wyczytac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
wejdź na forum lpg i znajdz warsztat w twojej okolicy w zakładce "warsztaty polecane". Kto i jak zakłada jest ważniejsze od komponentów. Co do barracud to obecnie produkowane są cienkie bo mi przepuszczały gaz po 40 tyś km i musiałem wymienić. Ważne żeby warsztat instalujący zdjął Ci kolektory do nawiercenia a nie każdy tak robi( ci najlepsi robią dokumentację fotograficzną i ci ją przedstawiają jako dowód demontażu), ważne żebyś wtryskiwacze miał pojedyńcze a nie listwy bo w przypadku awarii jednego musisz wymienić cała listwę. Komponenty kup aby obsłużyły min 20% więcej mocy niż masz na Pb. załóż filtr fazy lotnej z odstojnikiem-firma niewazna żeby w przypadku zatankowania złego gazu mazut nie zniszczył ci wtryskiwaczy,reduktor wyczyścisz ale jak zakleji ci wtryski to bedzie kłopot. Resztę Ci podpowie dobry instalator.
szczyrk81 ZDW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.