Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

zastanawiam się nad dołożeniem do swojego auta m power performance kit, zapytałem w bmw, sądziłem ze jest to kompleksowe przerobienie auta wraz z coolerem, wydechem, itp. okazało się ze to tylko box, tłumik szumów dolotu i kilka plastików z literka M :duh:

I teraz zastanawiam się czy to ma sens, wiem ze można dopłacić, to bmw założy tłumik końcowy m performance a coolera i tak nie przewiduje zmieniać :shock: .

Czy moglibyście się podzielić swoimi doświadczeniami/spostrzeżeniami przy doposażaniu tej wersji w kit?

czy warto dopłacić za tłumik końcowy czy lepiej wymienić całościowo na dedykowany, np. akrapovica? i

czy jest sens zmieniać cooler czy tak jak twierdzi bmw ze stockowy jest super-wydajny i nie ma sensu zakladac innego?

prawdę mówiąc jak pytałem bmw to myślałem ze to będzie kwestia dogadania terminu i ceny a teraz sam nie wiem czy jest sens :mrgreen:

z góry dziękuje za odpowiedzi.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Zrób program u tunera i ewentualnie wydech mperformance. Ewentualnie intercooler wagner. Chyba ze trzyma Cię gwarancja.
Opublikowano
Zrób program u tunera i ewentualnie wydech mperformance. Ewentualnie intercooler wagner. Chyba ze trzyma Cię gwarancja.

 

Dziek za odpowiedz, nie-trzyma mnie gwarancja :8) a czy orientujesz się jaka jest różnica miedzy oemowym coolerem a wagnera? zastanowiło mnie to ze w bmw powiedzieli mi ze oemowy jest na tyle wydajny ze nie ma potrzeby wymieniać, dlatego zastanawiam się czy jest sens czy nie :D podobnie z wydechem, nie powiedzieli mi jaki będzie efekt poza dźwiękowym :| a tez nie chciałbym ładować kilku k po to tylko żeby był lepszy dźwięk :8)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Końcowy wydech nic nie zmienia poza dźwiękiem, przynajmniej u mnie w 28i. Dopiero wymiana downpipe robi robotę jeśli chodzi o moc.

Intercooler seryjny z tego co wiem jest dosyć wydajny i wiele osób robi program bez wymiany. Gdy nie trzyma Cię gwarancja płacenie kokosów za zestaw w ASO jest zupełnie bezcelowe :)

Opublikowano
Końcowy wydech nic nie zmienia poza dźwiękiem, przynajmniej u mnie w 28i. Dopiero wymiana downpipe robi robotę jeśli chodzi o moc.

Intercooler seryjny z tego co wiem jest dosyć wydajny i wiele osób robi program bez wymiany. Gdy nie trzyma Cię gwarancja płacenie kokosów za zestaw w ASO jest zupełnie bezcelowe :)

Tez mi się tak wydaje ze 8k za kilka plastików i box to trochę przesada, wole władować te pieniądze w kompletny wydech akrapovica, co do programowania coolera, hmm nie słyszałem, muszę rozejrzeć się na lokalnym rynku jak to wygląda :mrgreen: wiem ze pod Warszawa jest jakaś firma co sie zajmuje takim doposażaniem ale poszukam jeszcze coś bliżej :) thx za odpowiedz :D

Opublikowano

W ASO mówią, że cooler jest super wydajny... a to ciekawe, bo u mnie po zmianie DP i IC wskoczyło jedyne 40 koni ;-)


IC Wagnera jest plug and play - duża zaleta przy montażu.

Wydech M Performance warty grzechu.


Przy zmianie softu od razu wymień chargepipe, bo fabryczny pęknie, a dostęp jest do niego trudny.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

Ja dokładałem PPK do mojej 335i

Na papierze marne przyrosty- 50Nm i 34PS

wrażenia z jazdy jednak bardzo wyraźnie lepsze/

Został zmieniony dolot powietrza na większy, inny program, mapa gazu, nawet inaczej mruczy....

Lepiej zbiera się od dołu, elastyczność także lepsza, w Comforcie jedzie jak przedtem w Sport.

Dane auta zostały zaktualizowane w BMW i dowodzie rejestracyjnym.

Gwarancja zachowana.

Ja polecam PPK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.