Skocz do zawartości

Konieczna wymiana silnika M57


DanielGregor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

No wiem . Ale żeby popękały mocowania?

Zawory pogięte to tak.

Chyba Obroty musiały być akurat wysokie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno mocowanie peklo, wiekszosc sie poluzowala lub pewnie gwint sie zerwal, zawory dzisiaj sprawdze a obroty byly malutkie tak jak i predkosc, wladciwie to dojezdzalem do celu jak lancuch strzelil, automatyczna skrzynia odrazu wrzucila na luz a wiec nie bylo obrotow na silniku w trakcie zdarzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, w moim e60 m57n padł silnik, kupiłem z rozbitka e39 m57 3,0d 193 KM, trochę nie pasowało mocowanie do skrzyni automat z mojej e60, ale uporałem się z tym.niestety silnik ten nie chce odpalać. wtryski, szyna, pompa poszły z mojego M57N, mimo wszystko nie chce zapalić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.