Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A nie wystarczy wkładka K&N lub Pipercross? Dźwięk też się zmieni, nie trzeba kombinować z odizolowaniem stożka od ciepłego powietrza, może nawet poczujesz jakąś minimalną zmianę na plus w elastyczności silnika, mocy od tego zabiegu raczej nie przybędzie ;) Aaa, tanich wkładek Simota bym unikał, kupiłem 330i z taką wkładką - była prawie nowa, ale i tak wyglądała bardziej jak sitko kuchenne niż filtr ;)
Opublikowano
Miałem wkładkę Pipera i po pół roku wróciłem do seryjnego filtra. Osobiście uważam,że szkoda kasy na takie gadżety
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

W 2.8 miałem stożek KN, jeśli chodzi o dźwięk jest różnica, w mocy niezauważalna, z czasem zrobiłem otwór i nakierowałem go bliżej zderzaka, żeby nie łapał ciepłego powietrza z komory silnika. Wadą jest to, że trzeba dosyć często czyścić stożek bo brudzi się o wiele szybciej niż normalny filtr, są do tego specjalne preparaty.


cfafba3aa229d2b1med.jpg


1d817909ea714cb7med.jpg


7e073b2d539d6a4fmed.jpg

Opublikowano
Ja u siebie mialem w 540i v8 filtr stozkowy po za dzwiekiem nic wiecej nie odczulem jedynie przez niego chyba albo zbieg okolicznosci zepsula sie przeplywka. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.