Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam !! mam e28 525i i po nagrzaniu sie silnika odlacza mi skrzynie zero reakci na ruch wybieraka a w skrzyni slychac ze cos zezi ,wystarczy na chwilke wylaczyc sinik i poczekac i znow wszystko dziala az znow sie nie nagrzeje .normalnie zwariuje z tym autem !! Pozdrawiam
Opublikowano

Płynu w skrzyni jest wystarczająco dużo :?:

Świeży, stary, przypalony :?:

 

Wymyślam sobie, że skrzynia wyłącza się z powodu za wysokiej temperatury, co jest możliwe, gdy płynu za mało.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Witam

Skrzynia automatyczna jest bardzo wrażliwa na stan i jakość oleju. Proponuję wymienić olej i filtr. Jeżeli to nie pomoże, pozostaje czyszczenie zaworków w skrzyni ale to praca do wykonania w warsztacie.

Powodzenia

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Chciałem się zapytać użytkowników ASB czy to co u Mnie się dzieje,jest normalne :8) skrzynia oczywiście 4hp22,niedawno wymieniłem olej i filtr,teraz po odpaleniu,przez kilkaset metrów,zanim się zagrzeje olej w skrzyni i wogóle cały samochód,skrzynia jakby trochę dłużej trzyma na 1,jak się zagrzeje to przy delikatnym operowaniu gazem przy ok.1700obr już zmienia mi na 2,a na zimnym musze minąć 2000obr,czy możliwe że przez to że zimny olej jest gęstszy skrzynia może troszkę dłużej trzymać na 1 :?: :?: Czy to coś poważniejszego i powinienem już obserwować jej działanie :?:
http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Generalnie na zimnym oleju tak się dzieje. Być może trzebaby podregulować linkę.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam.u mnie bylo podobnie po wymianie oleju,moim zdaniem przyczyna jest w sprzegle hydrokinetycznym,musi sie napelnic odpowiednio olejem.po ok 200 km zauwazylem,ze powoli wszystko wraca do normy,mozna jeszcze sie pobawic z linka.to tylko sugestie.pozdrawiam
Opublikowano

Po wymianie oleju tak jest, efekt zacznie zanikać wraz z jego zużyciem

 

wymieniłem olej i:

na zimnym silniku (temperatura rano poniżej -5*C) wyjeżdzając na obwodnice trójmiasta, mam do niej z 300m i jadąc 10 km do pracy, dopóki skrzynia a w zasadzie olej w niej nie załapie temperatury ciągnie mi na 3 biegu nawet przy 110 km/h a powinien wrzucić 4 przy 85km/h

 

zaznaczam ze przed zmianą było wszystko ok. (zmieniany olej miał ok 3 lat przebiegu)

 

zacząłem podejrzewać jakąś nieprawidłowość w funkcjonowaniu skrzyni, ale ze jezdze codziennie do pracy i raczej tą samą predkością zauważyłem ze 4 bieg automat wrzuca mi zawsze koło tego samego drzewa :) , a potem już wszystko normalnie czyli 3 włącza poniżej 80km/h a na 4 wrzuca od 85km/h

 

wiec jakość oleju, jego temperatura, tym samym lepkość, płynność w głównej mierze wpływają na prace automatu

 

Autorowi topicu zostaje chyba udać sie do jakiegoś warsztatu od skrzyń, jeżeli automat przestaje reagować na wybierak przy rozgrzanym płynie, oznacza to zużycie elementów przekazujących ciśnienie, jakąś nieszczelność w układzie lub coś w pobliżu

 

rozgrzany olej staje się rzadszy, a praca ASB opiera się właśńie na ciśnieniu oleju

Czarna Eta (SOLD)................Granatowy Mieczysław (LIVE!).......................Czarna Szmata

http://www.gimnastycy.pl/avatar.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.