Skocz do zawartości

e60/e63 n52 3.0i 190KW - szarpanie silnika do 1350 rpm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedyny temat, który mnie jeszcze boli w moim BMW to poszarpywanie silnika z dolnych obrotów 670 do 1350 rpm przy gwałtownym dodaniu gazu. Powyżej 1350 jak dam gaz w podłogę nic złego się nie dzieje. Kilka razy zdarzyło mi się, że na biegu jałowym zamiast 670 rpm auto miało ok 900 rpm i dopiero po zgaszeniu na kilka minut wracało do standardowych niższych obrotów. Ista+ nie pokazuje żadnych błędów.

W ostatnim czasie wymieniałem: 2 DISy, zawór vanosa wydechowy, świece. Podmieniałem od znajomego czujnik położenia walka rozrządu. Wykonywana była również adaptacja silniczka valvetronica.

Proszę o porady, wskazówki - może mieliście coś podobnego?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyczyną może być też: cewki, przepływomierz (jeśli masz u siebie), nieszczelne wężyki odmy (np. ten, który idzie za silnikiem), wyciągnięty łańcuch, nieszczelności w dolocie. Ogólnie nierówna praca to powszechna przypadłość N52, przyczyn może być wiele, topiców też jest mnóstwo w internecie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.