Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam do was pytanie odnośnie najdłuższego i najgrubszego węża w silniku m57n 3.0d w e60 530d

numer części: 17127787449


Jak silnik jest mocno zagrzany np po dłuższej jeżdzie mam wrażenie, że powyższy przewód jest od kilku dni nadmiernie spuchnięty, duzo grubszy od obejmy (a chyba nigdy taki nie był), również jest bardzo twardy.

Inne węże są wporządku, miekkie i w standardowym wymiarze.


temperatura silnika w przedziale 89-90 stopni czasem 91/2 w zalezności od korków.

po odkręceniu korka od zbiorniczka płyn chłodniczy cały czas się przelewa


Czy wąż zużył się i nadaje się do wymiany czy szukać gdzieś przyczyny tego stanu ?


Czy uszkodzona chłodniczka EGR lub uszkodzona uszczelka głowicy czy pęknięty blok, głowica spowodowała by, że wszystkie węże by puchły czy tylko jeden ?

Opublikowano

edit

Jaki ma wpływ korek zbiorniczka wyrównawczego w M57N ?

Zauważyłem, że jak po jeździe odkręcę korek i upuszczę ciśnienie to po kilku H postoju ten długi przewód od chłodnicy jest zassany, czy to jest poprawnie ?

Opublikowano
Zrobiłem dziś test na obecność co2 w układzie i test wyszedł negatywny, czy ktoś ma pomysł co może powodować wyższe ciśnienie w układzie chłodzenia ?
  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.