Skocz do zawartości

PRZEKŁADKA AKUMULATORA ?????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam bmw e36 318 is ma orginalnie akumulator z przodu pod maska z prawej strony chciałbym go przełozyc do tyłu jak maja niektóre wersje bmw czyli w bagazniku Mysle ze wiecie dlaczego :mrgreen: wiec co bym te tej przekładki potrzebował prosze o pomoc POZDRAWIAM
Opublikowano

chcesz dociążyć tył auta? a co z wyważeniem?

potrzebował będziesz kilka metrów kabla o przekroju 20mm2, podstawka pod aku i czeka cię zdejmowanie dywaników, kanapy itd uff,

aku z tyłu montowane jest przy większych silnikach

 

pozdrawiam

Opublikowano
hmm mysle tak kupie całe okablowanie z akumulatora z bmw 325 e36 cena na allegro 99zł kompletne plusowy minus i bezpiecznik pod maske a potrzebyje aku z tyłu bo jestem miłosnikiem car audio :) Poazdrwaim moze ktos ma zdjecia jak to wyglada z tyły w bagazniku z tym akumulatorem
Opublikowano

z tym car audio to raczej niespecjalny powód

mając pod maską aku można poprowadzić dużo cieńsze kabelki do bagażnika by zasilić sprzęcik (4-5mm2)- powinno być taniej i łatwiej, no i ten akumulator w bagażniku, ech

 

pozdrawiam

Opublikowano
z tym car audio to raczej niespecjalny powód

mając pod maską aku można poprowadzić dużo cieńsze kabelki do bagażnika by zasilić sprzęcik (4-5mm2)- powinno być taniej i łatwiej, no i ten akumulator w bagażniku, ech

 

pozdrawiam

 

 

kolego ja bede miał pobur produ około 2kw. wiesz jaki jest koszt kabla 70mm2 :mad2:

Opublikowano

318is napisał:

kolego ja bede miał pobur produ około 2kw. wiesz jaki jest koszt kabla 70mm2 Mad

 

jak bym mógł wiedzieć co to za wzmacniacz i głośniki?

2kW to tyle co rozrusznik - lepiej zostaw oryginał pod maską i drugi aku podłącz w bagażniku - no i niekoniecznie 70mm2 (licząc 5A/mm2 wychodzi około 30mm2 co jest w zupełności wystarczające pod względem rezystancji a więc i spadku napięcia przy tej długości)

 

no i nie rozwal auta - takie ładne i fajne

 

pozdrawiam

 

acha - i nie pobór prądu 2kW tylko mocy - prąd przy tej mocy to około 160A

Opublikowano
witam kable kupiłem dzisiaj z allegro cena z e36 100zł:)) aku pujdzie na 100 procent do tyłu :) są to dwa monobloki kazdy ma 3x40amer czyli wsumie 240 amper plus wzam pod przedni zestaw co ma 3x20amper w sumie 300amper tak ze z tymi kablami to porazka 30mm2 :) narazie niebede dawał dodatkowego aku orginalny wylonduje na tyle co pozwoli zmiejszyc koszta na kable i problemy z zakłucieniami :) moze dopiero w przyszłym roku bedzie aku z optimy :) POZDRAWIAM
Opublikowano
witam kable kupiłem dzisiaj z allegro cena z e36 100zł:)) aku pujdzie na 100 procent do tyłu :) są to dwa monobloki kazdy ma 3x40amer czyli wsumie 240 amper plus wzam pod przedni zestaw co ma 3x20amper w sumie 300amper tak ze z tymi kablami to porazka 30mm2 :) narazie niebede dawał dodatkowego aku orginalny wylonduje na tyle co pozwoli zmiejszyc koszta na kable i problemy z zakłucieniami :) moze dopiero w przyszłym roku bedzie aku z optimy :) POZDRAWIAM
Opublikowano (edytowane)

może nie na temat, ale parametry tego sprzętu to na ślepo rzucane cyfry

do tego sprawność głośników to porażka

może w aucie nie da się wysiedzieć, ale zapewniam, że przy moim jednym głośniku (stosowanym w domu po wsadzeniu do auta) 30cm też - a producent podaje jego moc jako 60W!!! i jest wyprodukowany w latach 70-tych

 

do tego zakładając moc maksymalną jaką byś wykorzystał to te 30mm2 na prawdę byłoby z wielkim zapasem, a przy mocy jakiej się używa przez dłuższy czas nie ma co dyskutować

1000W czy 2000W to już dyskoteka i w tak małym pomieszczeniu jak samochód to samobójstwo

 

oczywiście nie mam nic przeciwko temu i podobnemu - nie rusza mnie to w ogóle, proszę tylko o racjonalizm i zdrowy rozsądek w takich dziedzinach, przecież BWM mogłoby robić auta z blachy 2mm bo przecież im grubsze tym mocniejsze - tylko jaki to by miało sens??

powinien też wystarczyć 1 kabel - drugi to blacha samochodu o dość sporym przekroju

 

dodam jeszcze, że alternatory 1000W to prawdziwa rzadkość a i to byłoby za mało, tym bardziej, że nawet one taką moc potrafią oddać tylko przy wysokich obrotach i to w krótkim czasie, moc rzeczywista ciągła to 700-800W, do tego już po odpaleniu auta jest pobierane do 50W, nie mówię już o włączeniu jakiegoś odbiornika (światła 150W, ogrzewanie tylnej szyby - ponad 100 chyba, stop to 45W, nawiew 60W itd)

 

pozdrawiam

Edytowane przez maciox
Opublikowano
lepiej sie zaopatzr w ajkeis pozadne kondensatory i zelowy aku bo czarno widze to zasilanie twoje. Ja mam wzmak 500W rms i swiatla lekko przygasaj ajk dam na full. Wzmak pobiera ok 40A choc bezpieczniki ma 2*30A. jesli maja niby 2kW mocy w sumie to prad ktory beda pobierac to ok 140A. Na bezpieczniki nie patrz. Na 60A wzmak trzeba sie zaopatrzyc w kable o przekroju 10mm2.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.