Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich, mam problem z moim BMW. Po wymianie tarcz i klocków zaczęło mi sie grzać całe koło, do tego dochodziło mocne drganie kierownicy powyżej ~70 km/h. Mechanik wymienił mi piastę z łożyskiem, wszystkie gumki, zalał nowy płyn, odpowietrzył cały układ. Koło się nie grzało, ale drgania na kierownicy nadal były. Dodam, że prawa tarcza była strasznie zjechana od tego grzania. Tydzień temu wymieniłem tarcze na nowo, takie same jak były, firmy TRW. Grzanie się powróciło więc postanowiłem rozebrać na nowo cały zacisk. Wymieniłem na nowo gumki, wleciał także nowy tłoczek, układ odpowietrzony. Po całej operacji wsiadłem się przejechać i jak wróciłem pod dom to znowu to samo, felga gorąca, słychać jak strzela od gorąca i czuć spalony klocek. Pomoże ktoś w naprowadzeniu na przyczynę tego wszystkiego? Sam już nie mam pomysłu co to może być.
Opublikowano
Dołączam się do kolegi mam podobny problem z drganiami kierownicy, na zimowkach i letnich mam delikatne drgania od ok 80kmh, zawiecha malina do tego dochodzi objaw ściągania w lewo przy mocnym depbieciu na hamulec przy większej prędkości, amorki nowki maja miesiąc a wczoraj byłem na stacji diagnostycznej i oba przednie hamulce hamują identycznie dobrze :duh: tył też dobrze hamuje, jedynie mi diagosta powiedział że mam minimalnie krzywe tarcze z przodu ale nie mam objawu telepania kiery przy hamowaniu. Już nie mam pomysłów co to może byc
Opublikowano

Miałem kiedyś podobnie akurat w Fordzie sam zachodziłem w głowę o co chodzi, zregenerowałem zacisk (nowy tłoczek reperaturka i sworzeń), pomierzyłem bicie tarczy wszystko było w normie, a koło ciągle się grzało czuć było zapach spalenizny klocków w samochodzie, problem był banalny a mianowicie rozwarstwił się w środku przewód elastyczny skutecznie blokując przepływ płynu hamulcowego.


Koło hamowało lecz tłoczek nie obijał i działało to jak zawór jednokierunkowy płyn przepływał w jedną stronę, ale się nie cofał, po wymianie przewodów elastycznych wszystko wróciło do normy.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Pomogła wymiana przewodów elastycznych. Do tego jeszcze musiałem zdrapać rdze z zacisku, między oringiem, który wchodzi do środka, a osłoną przeciwpyłową. To też blokowało tłoczek przez co ciężej się cofał. Dzięki wielkie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.