Witam wszystkich, mam problem z moim BMW. Po wymianie tarcz i klocków zaczęło mi sie grzać całe koło, do tego dochodziło mocne drganie kierownicy powyżej ~70 km/h. Mechanik wymienił mi piastę z łożyskiem, wszystkie gumki, zalał nowy płyn, odpowietrzył cały układ. Koło się nie grzało, ale drgania na kierownicy nadal były. Dodam, że prawa tarcza była strasznie zjechana od tego grzania. Tydzień temu wymieniłem tarcze na nowo, takie same jak były, firmy TRW. Grzanie się powróciło więc postanowiłem rozebrać na nowo cały zacisk. Wymieniłem na nowo gumki, wleciał także nowy tłoczek, układ odpowietrzony. Po całej operacji wsiadłem się przejechać i jak wróciłem pod dom to znowu to samo, felga gorąca, słychać jak strzela od gorąca i czuć spalony klocek. Pomoże ktoś w naprowadzeniu na przyczynę tego wszystkiego? Sam już nie mam pomysłu co to może być.