Skocz do zawartości

miccior

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miccior

  • Urodziny 01.11.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i 2001
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia miccior

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Pomogła wymiana przewodów elastycznych. Do tego jeszcze musiałem zdrapać rdze z zacisku, między oringiem, który wchodzi do środka, a osłoną przeciwpyłową. To też blokowało tłoczek przez co ciężej się cofał. Dzięki wielkie!
  2. Witam wszystkich, mam problem z moim BMW. Po wymianie tarcz i klocków zaczęło mi sie grzać całe koło, do tego dochodziło mocne drganie kierownicy powyżej ~70 km/h. Mechanik wymienił mi piastę z łożyskiem, wszystkie gumki, zalał nowy płyn, odpowietrzył cały układ. Koło się nie grzało, ale drgania na kierownicy nadal były. Dodam, że prawa tarcza była strasznie zjechana od tego grzania. Tydzień temu wymieniłem tarcze na nowo, takie same jak były, firmy TRW. Grzanie się powróciło więc postanowiłem rozebrać na nowo cały zacisk. Wymieniłem na nowo gumki, wleciał także nowy tłoczek, układ odpowietrzony. Po całej operacji wsiadłem się przejechać i jak wróciłem pod dom to znowu to samo, felga gorąca, słychać jak strzela od gorąca i czuć spalony klocek. Pomoże ktoś w naprowadzeniu na przyczynę tego wszystkiego? Sam już nie mam pomysłu co to może być.
  3. Numer bagnetu to 1 427 993, patrzę na realoem i w obu silnikach jest ten sam. Po budowie samej rurki widzę, że jest od M52, jest odnoga, czego w M50 nie ma. Czyli najlepiej będzie zdemontować i ewentualnie przeczyścić? Może ktoś wie czy blok jest takiej samej wysokości?
  4. Blok jest na pewno od dwulitrówki, widać wybite oznaczenie pod kolektorem.
  5. Witam, jest to mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość. Mniej więcej 1 tysiąc km temu wymieniałem olej w swoim M52B20. Zakupiłem 7 litrów oleju, żeby było 'na zapas'. Przy wymianie znajomy mechanik wlał 6,5 litra, tak jak powinno wchodzić do tego silnika. Poczekał aż olej zleci, zmierzył poziom, było za mało, dolał te 0,5 litra co zostało. Poziom oleju nadal był poniżej minimum. Powiedział żeby pojeździć, zobaczyć i zmierzyć poziom oleju na następny dzień. Niestety również było poniżej minimum. Jakieś 2 tygodnie później pojechałem na wymianę sondy do tego samego mechanika. Przy zejściu pod samochód i próbie wykręcenia sondy okazało się, że w moim, jakby się wydawało, M52B20 jest wsadzony blok od M50. Cała reszta jest od M52. I tutaj nasuwa mi się pytanie. Czy przez taki zabieg poprzedniego właściciela bagnet może pokazywać zaniżoną ilość oleju? Lepiej dolać tego oleju żeby pokazywało pomiędzy MIN a MAX, czy zostawić te 7 litrów? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.