Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, dzisiaj wkleiłem w mojej f 11 3 d maskę silnika mata butylowa 2.5 mm i pianka 6 mm i szok, nie słychać silnika na wolnych obrotach. Jutro biorę się za drzwi przednie a później nadkola ale z zewnątrz. Polecam maty że sklepu bitmat

Pozdrawiam

 

Rozumiem, że matę z pianką wcisnąłeś pod fabryczną matę? Miałeś problem z późniejszym jej założeniem?

Ile czasu potrzebowałeś na całą pracę?


Nie myślałem wcześniej o wygłuszaniu maski, ale dałeś mi tym postem do myślenia i postanowiłem u mnie też to zrobić, tym bardziej że mój silnik nie dość że brzmi zdecydowanie mniej szlachetnie, to do tego jest głośniejszy :-)

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam, dzisiaj wkleiłem w mojej f 11 3 d maskę silnika mata butylowa 2.5 mm i pianka 6 mm i szok, nie słychać silnika na wolnych obrotach. Jutro biorę się za drzwi przednie a później nadkola ale z zewnątrz. Polecam maty że sklepu bitmat

Pozdrawiam

 

Rozumiem, że matę z pianką wcisnąłeś pod fabryczną matę? Miałeś problem z późniejszym jej założeniem?

Ile czasu potrzebowałeś na całą pracę?


Nie myślałem wcześniej o wygłuszaniu maski, ale dałeś mi tym postem do myślenia i postanowiłem u mnie też to zrobić, tym bardziej że mój silnik nie dość że brzmi zdecydowanie mniej szlachetnie, to do tego jest głośniejszy :-)

Potrzeba okolp 3,4 godziny, oczywiście później oryginalne wygluszenie. Potrzeba kołki trochę dluzcze i nie zapomnieć piante na plastyki. Dzisiaj zrobiłem drzw i jest super. Trochę roboty ale efekt 2 db mniej, to połowa mniej hałasu. Jutro chce się zabrać za nadkola ale nie wiem od czego zacząć. Może ktoś ma instrukcje jakzdemontowac mate podłogi z przodu i fotele.

Powodzenia

Opublikowano

Potrzeba kołki trochę dluzcze i nie zapomnieć piante na plastyki.

Powodzenia

 

Masz na myśli otwory na kołki?


Zrobiłeś jakąś dokumentację zdjęciową? Jeżeli masz i możesz się podzielić, to udostępnij, a jeżeli nie, to pamiętaj o tym przy kolejnych etapach :-)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,zrobilem wszystko oprocz podlogi i chyba bede musial to zrobic bo nie ma efektu calkowitego. Teraz slychac wyraznie szum od opon przez podloge. Ogolnie warto sie pobawic. Koszt mat do wyciszenia to ok 1200 zl + wlasna praca ok 15 godz. Mnie nie stac wydac 4000 ,- na wyciszenie.

Polecam ,satysfakcja gwarantowana. Jedyny blad co zrobilem chyba to to ,ze za glosnikami w drzwiach przednich zostawilem otwory, ale zaden problem tapicerke zdjac i zalepic dziury.Nie wiem jak zamiast tych glosnikow co mam( Hi Fi zestaw podstawowy) ludzie montuja wieksze ,przeciez tam nie ma miejsca ,jest prowadnica szyby. Tez bym chcial zmienic tylko glosniki w drzwiach i subwoofery pod siedzeniami bez wzmacniacza ,Moze ktos ma jakies doswiadczenie i podpowie jaki glosniki zamontowac

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
tak jak piszesz - f10 nie jest dobrze wyciszone, szumy wiatru są wyraźnie słyszalne już przy 100 km/h, szału nie ma moim zadniem. Na pewno lepiej jak w serii 3 ale to nie jest jeszcze super poziom.

Przejedź się Mazdą 6 (nawet nową prosto z salonu) - z utęsknieniem wsiądziesz ponownie do swojego BMW. Kupując F11 rozważałem też kupno własnie Mazdy 6 z roczników 2011-2013. Po jeździe Mazdą, kiedy wsiadłem do swojego 15 letniego już e39 morda mi się ucieszyła, że w BMW tak cicho. ;)

Oczywiście - zawsze można jeszcze pogrzebać coś przy aucie, żeby je wyciszyć. Jeśli ktoś nie ma 2 lewych rąk to można to zrobić samemu - na forach polecają odpowiednie do tego maty i miejsca klejenia, dzięki którym uzyskuje się najlepsze efekty. No i jaka satysfakcja z roboty, że dało to wymierny efekt.

Wywalanie 4000 pln to lekka przesada aczkolwiek jeśli ktoś ma nieograniczone środki finansowe to czemu nie. ;)

Pzdr.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Czy w F10 była możliwość zamówienia podwójnych szyb bocznych ( klejonych )?

I czy ktoś miał możliwość porównać wyciszenie F10 przed i po lifcie? Czy jest słyszalna różnica?

Opublikowano

nie było szyb klejonych.


Przed a po lifcie różnica jest spora. Rozbierałem jeden i drugi i różnica jest spora w ilości wygłuszenia. Nawet w głupich plastikach w polifcie są powciskane gąbki akustyczne na każdym kroku. przy jeździe autem też czuć różnicę na plus polifta. Ogólnie tak jakoś lepiej i przyjemniej też się go rozkładało

Opublikowano
nie było szyb klejonych.


Przed a po lifcie różnica jest spora. Rozbierałem jeden i drugi i różnica jest spora w ilości wygłuszenia. Nawet w głupich plastikach w polifcie są powciskane gąbki akustyczne na każdym kroku. przy jeździe autem też czuć różnicę na plus polifta. Ogólnie tak jakoś lepiej i przyjemniej też się go rozkładało

 

Dzięki :) Twoja odp mnie przekonała na tyle, że będę szukał polifta. Jechałem jako pasażer f10 LCI B47 190Km w porównaniu do mojej E60 M47N2 było sporo ciszej :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie było szyb klejonych.


Przed a po lifcie różnica jest spora. Rozbierałem jeden i drugi i różnica jest spora w ilości wygłuszenia. Nawet w głupich plastikach w polifcie są powciskane gąbki akustyczne na każdym kroku. przy jeździe autem też czuć różnicę na plus polifta. Ogólnie tak jakoś lepiej i przyjemniej też się go rozkładało

BMW twierdzi inaczej.

Róźnica jest minimalna - przynajmniej wg. oficjalnych informacji dot. LCI w BMW F10/F11.


Ale brałbym polifta i tak z innych względów (elektronika)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.