Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam :) Panowie mam problem ze swoim bmw e90 320i 2005 rok a mianowicie zaczela pracowac tak jak by na 3 cylindrach wymienione zostały cewki, świece,odma plus przewody odmy po wymianie odmy i prZewodów dzień bylo wszystko ok teraz pojawil sie blad podgrzewania sondy i znowu wyrzuca zaplon czy to ma cos wspolnego ? Dodam ze auto szarpie kiedy dodam gwaltownie gazu miga check i jedzie bardzo dobrze ale tylko przez 15-20 sekund po czym wraca znowu.szarpanie
Opublikowano

Mam podobnie jak Ty.U mnie wypada na 3 cyl miga check,głównie na zimnym.Po wypięciu wtyczki czujnika vvt problem znika.Wypnij wtyczkę z czujnika vvt i zobacz czy na zimnym będie wypadać.Podejrzany wałek mimośrodowy vvt(wytarta krzywka na 3 cyl.)Mechanik zwrócił uwagę na jedną z sond-ma wartość 0.(02 sensor add bank1).Jak jest u Ciebie?

https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/2dcbe2d7eeb61954

zrób sobie zrzuty z live data:wtryski,sondy

Też wymieniałem:świece,wtrysk,cewkę.czyściłem czujnik temp pow zasysanego(a'la przepustnica),wymiana filtra.

never again N46
Opublikowano

Dzis wypialem te wtyczki ale różnicy nie bylo

Jutro sprawdze napiecie do sond jesli bedzie wszystko w porządku z napieciem to chyba wymienie sondę

Opublikowano
Dzis wypialem te wtyczki ale różnicy nie bylo

Jutro sprawdze napiecie do sond jesli bedzie wszystko w porządku z napieciem to chyba wymienie sondę

Wypinałeś wtyczke na pracujacym silniku?Jeśli tak to zgaś i uruchom ponownie.U mnie nawet lewarek zmiany biegów mniej drży po wypieciu vvt,czyli silnik pracuje rowno na wszystkie garki.Wykluczyłeś już:świece,cewki,czujnik temp w "przepływce".Pozostaje vvt,kompresja,ewentualnie jakieś zawory,popychacze itp.A te sondę dla pewności mozesz podmienić na sprawną.Jakbyś porobił screeny z inpy na live data to ktos z kolegów zerknąlby fachowym okiem

never again N46
Opublikowano
Tak zgsilem auto odpialem aku i po wyjeciu wtyczki zalialem aku odpalilem i zadnej roznicy nie bylo na pocZątku moze troszeczke lepiej ale po 20 sekundach znowu to samo
Opublikowano
Dzis wypialem te wtyczki ale różnicy nie bylo

Jutro sprawdze napiecie do sond jesli bedzie wszystko w porządku z napieciem to chyba wymienie sondę

Wypinałeś wtyczke na pracujacym silniku?Jeśli tak to zgaś i uruchom ponownie.U mnie nawet lewarek zmiany biegów mniej drży po wypieciu vvt,czyli silnik pracuje rowno na wszystkie garki.Wykluczyłeś już:świece,cewki,czujnik temp w "przepływce".Pozostaje vvt,kompresja,ewentualnie jakieś zawory,popychacze itp.A te sondę dla pewności mozesz podmienić na sprawną.Jakbyś porobił screeny z inpy na live data to ktos z kolegów zerknąlby fachowym okiem

 


Dzis zrobie screeny

Opublikowano
Jak na innym za każdym razem,to może być coś z mieszanką paliwa.Czyli:sondy,świece,cewki,przeplywka(w n46 akurat jej nie ma,ale wypiąć możesz).Zlokalizuj tą sondę co pisałeś i ją wymień.Możesz jeszcze wypiąć tą a'la przepływkę i pojezdzij bez niej.Paliwo złej jakości też może powodować wypadanie zapłonu.Filtry:paliwa,powietrza kiedy były wymieniane?Nie wspomniałeś czy masz lpg?
never again N46
Opublikowano
A mi sie chyba wydaje ze to cos z elektryka wczoraj auto juz nie pokazywalo błędu sądy tzn raz pokazal ze sondy sa zamienione a potem nie pokazal ze sondy tylko ze wyrzucenie na 4 cyl wracajac do domu jechał idealnie i nic sie nie dzialo a dzis juz do pracy znowu jak by na 3 cyl.. zaczniemy chyba od wyczyszczenia wszystkich mas w aucie
Opublikowano
Filtr paliwa z rok na pewno ale wymienimy je po swietach

Powodzenia :norty:

Wiesz, że w n46 nie ma klasycznego filtra paliwa, tylko filtr zintegrowany z zestawem naprawczym pompy za 600 -700 zł ?

Opublikowano
Filtr paliwa z rok na pewno ale wymienimy je po swietach

Powodzenia :norty:

Wiesz, że w n46 nie ma klasycznego filtra paliwa, tylko filtr zintegrowany z zestawem naprawczym pompy za 600 -700 zł ?


Hmmm co z tego ? To znaczy ze jak kosztuje 700 zl to nie mozna go wymienic ? O czym ty mowisz stary :D wymieniac i tak trzeba nie zaleznie gdzie jest. Odma znajduje sie tez w trudnym miejscu ale to nie znaczy ze jest nie wymienialna :D ziomus to nie polonez :) czasami zla mieszanka czasami jakis syf możliwość jest milion ja osobiscie wole wymienic i wyeliminować błąd

Opublikowano

To z tego, że nie masz pojęcia o czym piszesz.

Filtr paliwa z rok na pewno

To wymieniałeś czy nie ?

Pewnie nie, tylko tak napisałeś od czapy nie znając tematu.

Raz jeszcze Ci napsizę, że nie ma tam klasycznego filtra, tylko coś w rodzaju sitka filtrującego ewentualne zanieczyszczenia.

To można najzwyczajniej w świecie przeczyścić ale i tak na 99% będzie to u Ciebie czyste.

Czy sitko jest drożne i czy zasilanie w paliwo jest poprawne, sprawdzisz mierząc ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.....ziomuś.

 

możliwość jest milion ja osobiscie wole wymienic i wyeliminować błąd

Takim sposobem, to będziesz wymieniał części do usranej śmierci i nie dojdziesz do tego co jest przyczyną usterki.

Twój cyrk, twoje małpy.

Wystarczy oddać auto do dobrego serwisu, który przeprowadzi fachową diagnostykę a nie będzie się bawił jak ty, w zbędne wymiany drogich i sprawnych części.

Opublikowano

Bartosz i tak i nie...


Sitko masz w zestawie pompy paliwa tuż przed nią. Czyli w prawej komorze baku.

Natomiast w lewej jest zestaw filtra z regulatorem ciśnienia i tam jest wbudowany normalny papierowy filtr ale oczywiście samego filtra nie wymienisz. Bo trzeba by tę puszkę rozciąć.


Rozbierałem to i nawet przez chwilę podłączyłem inny filtr na kablu. Całość skleiłem. Różnic nie odczułem. Wróciłem do oryginalnego rozwiązania.

Opublikowano
To z tego, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
Filtr paliwa z rok na pewno

To wymieniałeś czy nie ?

Pewnie nie, tylko tak napisałeś od czapy nie znając tematu.

Raz jeszcze Ci napsizę, że nie ma tam klasycznego filtra, tylko coś w rodzaju sitka filtrującego ewentualne zanieczyszczenia.

To można najzwyczajniej w świecie przeczyścić ale i tak na 99% będzie to u Ciebie czyste.

Czy sitko jest drożne i czy zasilanie w paliwo jest poprawne, sprawdzisz mierząc ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.....ziomuś.

 

możliwość jest milion ja osobiscie wole wymienic i wyeliminować błąd

Takim sposobem, to będziesz wymieniał części do usranej śmierci i nie dojdziesz do tego co jest przyczyną usterki.

Twój cyrk, twoje małpy.

Wystarczy oddać auto do dobrego serwisu, który przeprowadzi fachową diagnostykę a nie będzie się bawił jak ty, w zbędne wymiany drogich i sprawnych części.


Skoro pisalem ze filtr byl wymieniany to byl czy ty myslisz ze od tak gadam ? Byl wymieniany z łańcuchem rozrządu i to na bank bylo rok temu albo troszke dluzej. Co do serwisu to auto z serwisu wróciło wiec nie gadaj mi tu o serwisach stary jak chcesz pomoc to pomoz a nie pieprzysz od rzeczy pierdoly i ktorych sam pojęcia nie masz

Opublikowano
2 dni temu przedmuchalem auto dość agresywna jazda i 2 dni bylo ok problem znowu sie zaczyna myślę nad wyjeciem kata czy jest to dobry pomysl ? I dlaczego jak ostatnio mechanik podłączył kompa to pokazalo ze sondy sa zamienione ? Kiedy sond nikt nie dotykal a dzien wczesniej takiego bledu nie bylo
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie wyjelismy wałek mimosrodowy valvetronica wytarlo mniej wiecej 0.1 mm i teraz pytanie czy ktos sie orientuje czy to jest duzo czy malo ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.