Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jestem posiadaczem BMW F20 z 2015 roku, silnik benzynowy 1.5 , 118i - 136KM, auto w pakiecie M sport (bez sportowych hamulców ), mam przejechane 20754 km.

Wchodzac w komputer, mamy informacje o kolejnych przegladach, wymianach itd. poszczegolnych rzeczy w samochodzie. Jesli wejde w Hamulce --> Okladziny przod to jest pokazane ze w 21000 km. Czyli mam rozumiec, ze osiagajac przebieg 21 tys. mam wymienic klocki ? Co z tarczami ? Wymieniamy tarcze po 2 kompletach klocków czy lepiej wymienic wszystko od razu ? Autem jezdze tylko po miescie. Jak sprawdzic jakie powinienem miec tarcze hamulcowe ? Tnz. 300-setki czy mniejsze. Wgl. jakie moge zalozyc, majac RFT- 18 ? Przepraszam, ze tyle pytan w jednym temacie. Dziekuje za odpowiedz.

 

P.S. Czytalem temat BMW F20- Tarcze, klocki - jest tylko info, ktorych producentow polecacie.

Opublikowano
Ja zrobiłem 60 tyś km na oryginalnych tarczach i klockach 60% trasa 40% miasto. Klocki za chwilę będą do wymiany ale tarcze są w dobrym stanie stanie. Założenia producenta są mocno przesadzone myślę że 30-40 tyś zrobisz lekko na klockach w mieście, a tarcze wymienisz po drugim komplecie klocków. Na klockach masz czujnik więc jak będą do wymiany to wyświetli Ci się komunikat że się kończą. Co do doboru tarcz podajesz w sklepie VIN samochodu i dobiorą właściwe.
Opublikowano
Dzięki wielkie za odpowiedz. A to git jak na razie będzie spokój. Są jakieś czerwone zaciski hamulcowe do kupienia i założenia w F20 ?czy zostaje malowanie ? Niebieskie ładne tylko mi bardziej podobają się czerwone.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
21000 to znaczy ze za tyle km mniej więcej czeka Cię zmiana, a nie ze przy przebiegu 21000. Jeśli miałbyś 300 km do wymiany to przy każdym odpaleniu auta byłby juz komunikat na czerwono i gong.
Opublikowano
To wszystko jasne. Dzięki wielkie Randall za wyjaśnienie tego bo trochę to dziwne ze tak szybko i trzeba hamulce wymieniać. Codziennie coś nowego się człowiek uczy teraz będę wiedział o tym gongu i informacji
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czerwone to M-Performance (370mm) nacinane.

Niebieskie to M-Pakiet (340mm) gładkie.


Różnica w hamowaniu spora o czym można się przekonać po wymianie hamulców w M135i xDrive - samochodzie na co dzień jeżdżącym w Akademii Jazdy Tor Łódź. Relację znajdziecie na profilu FB Toru Łódź: https://www.facebook.com/ODTJTorLodz/photos/a.1034478233261704.1073741828.976919799017548/1671913986184789/?type=3&theater

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.