Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przy jakich przebiegach zaczęły się Wam pojawiać takie problemy i musicie to czyścić?
Opublikowano
Przy jakich przebiegach zaczęły się Wam pojawiać takie problemy i musicie to czyścić?

Mi przy 200 tys tyle że 2l silnik Czyścić za dużo to tam nie było co, bo byl lekko okopcony sadzą. Dwa dni poleżał na deszczu i był czyściutki :D Ja wymieniłem na nowy firmy WAHLER i takiej samej firmy był oryginalny tyle że ten nie miał znaczka BMW i kosztował połowę ceny co w serwisie :P

Opublikowano
Mi sie 2 razy przycial. 2 razy skasowalem blad, do tego akurat zrobilem 2 dlugie trasy( 1000 i 3000km ) i od pol roku mam spokoj. Przelot 220 tys
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Proponuję przed czyszczeniem egr, podpiąć kompa i sprawdzić sterownik świec żarowych

przynajmniej w 3.0d jedna robota

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.