Skocz do zawartości

E90 330i N53B30 - tuning mechaniczny


lukaszewski

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Panowie, od dłuższego czasu przymierzam się do tuningu mechanicznego (tak, wiem, bla bla - niewspółmierny wzrost do poniesionych kosztów itp) natomiast w PL bardzo mało informacji nt. modyfikacji poliftowych E90 330i na wtrysku bezpośrednim.

 

Co planuję :

 

- kolektory sportowe Schmiedmann albo Supersprinta - bez katów

- dolot AFE Intake Stage 2 Pro Dry S - suchy filtr

- układ wydechowy cat-back MG Motorsport

- strojenie ECU

 

moje pytanie dotyczy głównie sportowych kolektorów bez katów - czy ktoś już montował kolektory bez katów? Jak wrażenia? Jest konieczność wystrojenia po zamontowaniu? Spodziewam się przeniesienie momentu obrotowego w wyższe partie, więc prawdopodobnie straci dół. Pytanie czy po strojeniu będzie to grać jak należy?

 

Rivasi jak to czytasz prosilbym Cię o opinię, bo wiem, że swoją Bejcę robiłeś w podobnej konfiguracji.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam N52B30 bez katów już jakieś 4 tysiące km, więc może dorzucę swoje 3 grosze.

 

U siebie mam kolektory od Mtuning, adaptery lambda oraz program od BPC.

Wydech póki co pozostał oryginalny i brzmi naprawdę dobrze żeby nie powiedzieć, że świetnie.

Jednak spore dymienie na jałowym przy zimnym silniku oraz brak możliwości przejścia badania technicznego powodują ,że rozmawiam z MG o czymś porządnym.

 

Po wymienia kolektora, wzrosło mi spalanie a silnik nie wykorzystywał swojego potencjału.

Dopiero po strojeniu jest efekt faktycznego przyrostu mocy i co równie ważne zmniejszenia apetytu na paliwo.

Ja po strojeniu jestem zdania że zdecydowanie zyskałem dół,choć nie mam wykresu z hamowni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

czyli nie wiesz ile masz mocy teraz po strojeniu? Jak z jakością tego kolektora z Mtuning?

 

skąd wiesz, że nie przejdziesz badania technicznego?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nie wiesz ile masz mocy teraz po strojeniu? Jak z jakością tego kolektora z Mtuning?

 

skąd wiesz, że nie przejdziesz badania technicznego?

 

 

Zakładam, że to oczywiste bo nie mam katalizatorów i to czuć.

Dla pewności oddaje auto niedługo do znajomego na wymianę płynu hamulcowego, a że ma stacje diagnostyczną to poproszę go o badanie.

Zdarza mi się jeździć do Niemiec i za granice na wakacje więc nie chce mieć przykrości z policją wyposażoną w sprzęt pomiarowy.

Na niemieckich forach e90.de ludzie jednoznacznie piszą że po wycięciu katów nie przejdziesz testu podczas kontroli.

 

Sam miałem wątpliwości co do jakości M-tuning i tez na początku chciałem Supersprinta albo Schmiedmann'a ale ta cena mnie po prostu odstraszała. Kiedy zauważyłem na allegro aukcję Mtuning nawet się nie zawahałem bo wiedziałem, że mam 14 dni na zwrócenie towaru. Przyznaje, że wykonanie kolektora mnie pozytywnie zaskoczyło, i zadecydowałem o montażu. Odpuściłem sobie ceramizowanie oraz taśmę termiczną.

Podczas montażu była tylko jedna przeszkoda mianowicie druga połówka kolektorów wychodząca z cylindrów 4-6 blokowana była poprzez łapę silnika o parę milimetrów.

Nie obyło się bez drobnego frezowania łapy silnika. Poza tym wszystko ok, a po programie mocno odczuwalna różnica na + :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

spaliny smierdza mocno?

 

ewentualnie wspawać w kolektory takie cos :

 

http://www.ebay.pl/itm/MagnaFlow-200-Zeller-Metallo-Catalizzatore-sportivo-BMW-3-Serie-E90-330xi-59954/292129352906?hash=item4404442cca:g:z9MAAOSwLVZV4L39

 

 

ile dales za adaptery sond? i ile ich trzeba kupic?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spaliny smierdza mocno?

 

ewentualnie wspawać w kolektory takie cos :

 

http://www.ebay.pl/itm/MagnaFlow-200-Zeller-Metallo-Catalizzatore-sportivo-BMW-3-Serie-E90-330xi-59954/292129352906?hash=item4404442cca:g:z9MAAOSwLVZV4L39

 

 

ile daleś za adaptery sond? i ile ich trzeba kupic?

 

Potrzebujesz dwa adaptery do Sond za katami, jak te tutaj:

http://turboworks.pl/category/?q=lambda

Ja wziąłem 2 sztuki tych: Emulator sondy lambda Bosch TurboWorks CN-IN-006 2 za 84,00 zł łącznie.

 

Spaliny nie śmierdzą mocno, bardziej chodziło o to ,że kto się zna to wyczuje ale nie jest to dla mnie w żaden sposób uciążliwe.

 

Dokładnie to jest jedna z opcji, którą biorę pod uwagę jako alternatywa do MG.

Wersje US 328i miały drugie katalizatory za kolektorem, i tam własnie myślałem żeby wrzucić sportowe katy.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA33-USA-05-2006-E90-BMW-328i&diagId=18_0588

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka uwag ;

 

- wymien caly dol czyli lacznie ze srodkiem i dodaj katy sportowe euro 3 lub 4

- tlumik koncowy powinien byc w V i zrobisz to poprzez przelozenie podlogi z 335i

- jezeli masz kase to idz w komplet supersprinta (super drogo ale najlepsze wyniki)

- nie uzywaj zadnych emulatorow sond bo beda problemy przy programie tylko znajdz dobrego fachowca ktory wymaze wszystkie mozliwe bledy srodowiskowe z kompa.

 

Najwiekszy problem to program. Watpie aby w polsce byl ktos kto zrobi ci mocny i dobry program pod ten zestaw bez turbo i unikaj jak mozesz gotowcow bo nie warto. We francji to koszt okolo 1,5k/2k euros mw w zaleznosci od mocy ktorej oczekujesz. Na N53 nie znam mozliwosci ale na n52 wyciagniesz ponad 330/340 koni w tym setupie bez garetta (na bardzo bogatej mieszance) a jezeli bedzie sucho i zimno (-15/-20 stopni) to nawet 350/360 i okolo 650 hp+ z turbo garetta (rekord okolo 700 hp)

 

tutaj video co to daje jak skonczysz :

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
wymien caly dol czyli lacznie ze srodkiem i dodaj katy sportowe euro 3 lub 4

 

te katy z Magnaflow nadadzą się?

 

http://www.ebay.pl/itm/Magnaflow-200-Metal-de-Zeller-sportkat-Catalizador-BMW-Serie-3-E90-330xi-59959/292382318698?hash=item441358206a:g:LUMAAOSwqv9V6K3a

 

tlumik koncowy powinien byc w V i zrobisz to poprzez przelozenie podlogi z 335i

tutaj nie do końca czaję. Wydech końcowy będę celować w MG Motorsport, będzie dobrze chyba, co?

 

 

jeśli chodzi o program wstępnie rozmawiałem z Ładyga Tuning z KRK, mają się podjąć tematu.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak magnflow bardzo dobrze.

 

tak w mg bedzie ok i sadze ze sami ci powiedza ze tlumik powinien byc w ksztalcie litery V jak ponizej

http://www.eisenmann.com.pl/images/slider/wydech-eisenmann-race-bmw-x6m.jpg

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

https://5.allegroimg.com/original/0108db/88763d40468a99aa2055e92515d5

 

w ten sposób jest ok? ciekawi mnie, czy warto dopłacać te prawie 3tys do układu w MG skoro można wziąć używkę w bdb stanie z 335i..

 

no i co powiesz Rivasi na te kolektory bez katów? dlaczego akurat wybrałbyś montaż sportowych katów zamiast całego zestawu

 

http://turboworks.pl/images/turboworks/18000-19000/Kolektor-wydechowy-BMW-E90-E91-325i-330i_%5B18220%5D_1200.jpg

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1/bo tlumik z 335i pogorszy tylko osiagi

2/ to jest jedno i drugie cwyli kolektor sportowy a katy przemieszczamy na srodek.

 

jezdzenie bez katow to zly pomysl : trujesz ludzi, mozesz miec klopoty prawne i finansowe a przy nowych kontrolach od 2019 mozesz po prostu stracic dowod rejestracyjny.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka uwag ;

 

- wymien caly dol czyli lacznie ze srodkiem i dodaj katy sportowe euro 3 lub 4

- tlumik koncowy powinien byc w V i zrobisz to poprzez przelozenie podlogi z 335i

- jezeli masz kase to idz w komplet supersprinta (super drogo ale najlepsze wyniki)

- nie uzywaj zadnych emulatorow sond bo beda problemy przy programie tylko znajdz dobrego fachowca ktory wymaze wszystkie mozliwe bledy srodowiskowe z kompa.

 

Najwiekszy problem to program. Watpie aby w polsce byl ktos kto zrobi ci mocny i dobry program pod ten zestaw bez turbo i unikaj jak mozesz gotowcow bo nie warto. We francji to koszt okolo 1,5k/2k euros mw w zaleznosci od mocy ktorej oczekujesz. Na N53 nie znam mozliwosci ale na n52 wyciagniesz ponad 330/340 koni w tym setupie bez garetta (na bardzo bogatej mieszance) a jezeli bedzie sucho i zimno (-15/-20 stopni) to nawet 350/360 i okolo 650 hp+ z turbo garetta (rekord okolo 700 hp)

 

tutaj video co to daje jak skonczysz :

 

Katy sportowe moim zdaniem powinny być takie aby spełniały normy emisji spalin w twoim aucie, nie wiem jak N53 ale w N52 jest to EURO5.

Dlaczego twoim zdaniem Rivasi ma nie używać emulatorów sond?, mi powiedziano po programie, że mam koniecznie zostawić emulatory i sondy na swoim miejscu.

Nie ma w Polsce dobrych tunerów programów dla wolnossaków, wszyscy kręcą diesle a na N/A mają jakieś gotowce których nie rozumieją.

 

Nie chce podważać optymizmu ale moim zdaniem nie da rady wyciągnąć 330/340 koni na N52 a 350/360 to już fantazje.

To po prostu nie możliwe bez, ostrych walków, innej głowicy, dmuchawy turbo czy kompresora.

Na e90 post maksymalne wyniki to 250~255whp ,( dolot, kolektory, wydech, 3IM, program i milv"s ).

 

Supersprint jest najlepszy ale sam już musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy warty swojej ceny.

 

Najważniejszą cechą sportowego kolektora wydechowego to równa długość wszystkich rur aby prędkości wylotowe gazów były takie same i w tej kwestii zatrówno Turbo Works jak i Supersprint mają tą cechę .

Kolektor Turboworks to 1000zł a Supersprint to prawie 7000zł (1600 EUR ze strony SS), a na samym kolektorze nie skończysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie najlepiej euro 5 katy tylko z doswiadczenia wiem ze jak czlowiek sie dowiaduje ze katy euro5 ktore dzialaja kosztuja tak okolo 2k zyl za sztuke to lepiej mu doradzic euro 4 za 600 zl/sztuka ktore kupi i zainstaluje bo lepiej ojciec Rydzyk niz nic albo cos w tym stylu :wink:

 

na bmw-serie3.com panowie przy bogatej mieszance na xdrivie wyciagaja 278 whp czyli jakies 350 koni silnikowe ale prawda ze to moze nie za bardzo sie nadaje do codziennego uzytku bo to samochody na tor a wiec rozsadniej masz racje jest celowac w 310/320 koni ale wedlug mnie nie do osiagniecia przez brak programisty w polsce ktore umie dzialac na silniku bez turbo.

 

jak chodzi o sondy... to jest takie dlubanie bo gosc nie umie wyrzucic bledow srodowiskowych. przy emulatorach sond srodowiskowych musisz miec ustawione sondy "wyczynowe" (te przed katem) na tym samym napieciu co orginal co po prostu niweluje do 0 zastosowanie kolektora sportowego bo komputer ci ograniczy i tak mieszanke. Dodatkowo emulatory maja tendencje do padania raz na 2 lata i kosztuja tyle samo co usluga usuniecia kodow srodowiskowych a wiec lepiej bez.

 

oprocz rownych rur w kolektorach wydechowych sportowych masz podniesione gniazdo sond wyczynowych co pozwala zwiekszyc stosunek powietrze paliwo. supersprint w porownaniu do TW ma ten prog wyzej bo jest bardziej wydajny a jeszcze lepszym rozwiazaniem jest autowerk z ich programem. na pojedynczym elemencie roznica nie jest ogromna ale przy komplecie SS to jest jednak okolo 10 koni wiecej na koncu i duzo lepszy dzwiek niz na komplecie zrobionym nawet w MG ktorzy staraja sie i tak ograniczyc bas do maksa.

 

Teraz jak mowisz roznica w cenie jest kolosolna miedzy kompletem tw + katy magma + mg ktory ci wyjdzie jakies 6 tys zyla a sam kolektor supersprinta to 7k... a calosc jakies 16/17k... ale kto bogatemu zabroni sie bawic :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bmw-serie3.com panowie przy bogatej mieszance na xdrivie wyciagaja 278 whp czyli jakies 350 koni silnikowe ale prawda ze to moze nie za bardzo sie nadaje do codziennego uzytku bo to samochody na tor a wiec rozsadniej masz racje jest celowac w 310/320 koni ale wedlug mnie nie do osiagniecia przez brak programisty w polsce ktore umie dzialac na silniku bez turbo.

 

jak chodzi o sondy... to jest takie dlubanie bo gosc nie umie wyrzucic bledow srodowiskowych. przy emulatorach sond srodowiskowych musisz miec ustawione sondy "wyczynowe" (te przed katem) na tym samym napieciu co orginal co po prostu niweluje do 0 zastosowanie kolektora sportowego bo komputer ci ograniczy i tak mieszanke. Dodatkowo emulatory maja tendencje do padania raz na 2 lata i kosztuja tyle samo co usluga usuniecia kodow srodowiskowych a wiec lepiej bez.

 

oprocz rownych rur w kolektorach wydechowych sportowych masz podniesione gniazdo sond wyczynowych co pozwala zwiekszyc stosunek powietrze paliwo. supersprint w porownaniu do TW ma ten prog wyzej bo jest bardziej wydajny a jeszcze lepszym rozwiazaniem jest autowerk z ich programem. na pojedynczym elemencie roznica nie jest ogromna ale przy komplecie SS to jest jednak okolo 10 koni wiecej na koncu i duzo lepszy dzwiek niz na komplecie zrobionym nawet w MG ktorzy staraja sie i tak ograniczyc bas do maksa.

 

Co do katów EURO5, to znalazłem takie za 1100zł/szt

https://katalizator24.pl/pl/katalizatory-uniwersalne-euro-5/katalizator-owalny-ceramiczny-magnaflow-euro-5-50mm.htmlt

ale trzeba się liczyć z tym, że mogą się zużyć po 50.000km ale w takie właśnie celuje.

 

ciekawe co piszesz, i biorąc pod uwage że w USA mają E85 to na programie pod PB100 może te 300/310 da się osiągnąć :wink: .

Nie wiem czy doczytałeś wcześniej albo źle cię zrozumiałem ale mi program ogaraniało BPC - Bimmer Performance Center czyli amerykanie, którzy wsadzili turbo do N52 i którzy przygotowują program pod konkretną konfigurację w aucie.

Wątpie żeby czegoś nie umieli wyrzucić... Ja cały czas mam ori sondy lambda zainstalowane, tylko że na adapterach. O to część ich odpowiedzi na moje pytania o programie:

rev limiter? 7200rpm

Speed limiter? Disabled

valvetronic set up? Setup to max lift

does it cancell o2 sensors? Yes, the rear o2's are disabled, however do not disconnect them.

 

Jeżeli chodzi o różnice TW do Ss to już wchodzimy w spekulacje.Czy może być więcej o te 10 koni? może... chociaż ciężko mi uwierzyć bo to jakieś 30%-50% całego przyrostu mocy z kolektorów i wydechu. Chyba tylko bezpośrednie porównanie na tej samej hamowni 2 aut w tych samych konfiguracjach na TW+MG i Ss dało by odpowiedź.

 

Kto bogatemu zabroni...nikt dokładnie jak napisałeś :8). Jednak osobiście z takim bogatym budżetem na tuning poszedłbym dwie półeczki wyżej do M3 i tam się pobawił :lol: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe ze nie wywalili bledow eko bo emulatory nie maja innego zastosowania a wiec albo nie wiedza jak do konca albo maja czesc programu ktory opiera sie na sondach i nie umieja go zmienic na bez... nieistotne.

 

BPC robi tak naprawde tuning na bazie turbo z n54 i to jest polgotowiec "adaptowany do kazdego auta"... troche w stylu lodzkich pastwisk u nas... na pewno taniej niz na garecie z pelnym programem a wiec to jest taki niby tunong pod auto (tak jak u nas, gotowiec i dopasowanie))

Z Garetem idziesz duzo wyzej tylko program jest bardziej wymagajacy. za to jezeli cena jest intersujaca to moze byc to jednak dobra opcja bo na garecie wszystkie koszty sa okolo 14k dolarow... to boli.

 

Valvetronic set up to max lift... to u ciebie tak zrobili i jezeli tak to z jakiego powodu technicznego ? czy to jest ich standard ? bo to jednak bardzo zaweza sprawe.

 

te katy ktore zlinkowales to te ktore ja mam a wiec ostrzegam absolutnie nie potrafia utrzymac normy euro 5. Ledwie sie zmiescilem w euro 4 przy badaniu technicznym a wiec albo de prime abord sa do bani albo ich trwalosc to jakies 20/30k albo naprawde 250 koni to gorna granica i krotka...

 

Grzechu, mozesz bys tak wycyckal jakas galerie z twoja fura bo wyglada ze masz ciekawe doswiadczenia.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe ze nie wywalili bledow eko bo emulatory nie maja innego zastosowania a wiec albo nie wiedza jak do konca albo maja czesc programu ktory opiera sie na sondach i nie umieja go zmienic na bez... nieistotne.

 

BPC robi tak naprawde tuning na bazie turbo z n54 i to jest polgotowiec "adaptowany do kazdego auta"... troche w stylu lodzkich pastwisk u nas... na pewno taniej niz na garecie z pelnym programem a wiec to jest taki niby tunong pod auto (tak jak u nas, gotowiec i dopasowanie))

Z Garetem idziesz duzo wyzej tylko program jest bardziej wymagajacy. za to jezeli cena jest intersujaca to moze byc to jednak dobra opcja bo na garecie wszystkie koszty sa okolo 14k dolarow... to boli.

 

Valvetronic set up to max lift... to u ciebie tak zrobili i jezeli tak to z jakiego powodu technicznego ? czy to jest ich standard ? bo to jednak bardzo zaweza sprawe.

 

te katy ktore zlinkowales to te ktore ja mam a wiec ostrzegam absolutnie nie potrafia utrzymac normy euro 5. Ledwie sie zmiescilem w euro 4 przy badaniu technicznym a wiec albo de prime abord sa do bani albo ich trwalosc to jakies 20/30k albo naprawde 250 koni to gorna granica i krotka...

 

Grzechu, mozesz bys tak wycyckal jakas galerie z twoja fura bo wyglada ze masz ciekawe doswiadczenia.

 

W sprawie Valvtronika nic więcej ci nie powiem, nie tłumaczyli mi się, a ja nie pytałem. Mogę ich jeszcze o to wypytać jak chcesz.

I jak ci się jeździ Rvasi na sportowych katach? gdzie robiłeś wydech? Jak u ciebie z kondesacją pary i białym dymem na zimnymi na luzie?

 

Galerie założyłem jak kupiłem auto 4 lata temu ale brakowało czasu żeby dopisywać modyfikacje.

Zmierzam ku temu aby w końcu wykopać ja z czeluści i uzupełnić. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dodam od siebie, że TC Performance powiedział, że się podejmie strojenia, ale gwarantują max 8hp... śmiech na sali. Ładyga Kraków robił już wolnossące N53B30 i granice 294hp są w zasięgu wzroku bez dodatkowych sprzętowych modyfikacji - sam program. Myślę, że sportowe katy (MG Motorsport) i sportowy wydech MG Motorsport + dolot AFE Intake Pro-dry S spokojnie 310-315koni będzie w zasięgu - tak teoretycznie :mrgreen:

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otwarcie valevetronica na max sluzy do chlodzenia silnika, jedziesz na najbogatszej mozliwej mieszance, jakie masz aktualne spalanie ?

 

katy sportowe, bof. te ktore kupilem sa za glosne, nie spelniaja normy a wiec tak sobie...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otwarcie valevetronica na max sluzy do chlodzenia silnika, jedziesz na najbogatszej mozliwej mieszance, jakie masz aktualne spalanie ?

 

katy sportowe, bof. te ktore kupilem sa za glosne, nie spelniaja normy a wiec tak sobie...

 

Spalanie mam całkiem niezłe przynajmniej wg wskazań komputera i przeliczeń fuelio.

 

na trasie przy 80-90 kmh jak jechałem w śnieżycy do Krakowa to miałem 8,4

przy 120-150 km/h 10-11, a w mieście przy normalnej energicznej jeździe okolice 12-13.

 

lukaszewski zobacz tu:

http://www.e90-forum.de/e92-coupe/36522-bmw-325i-lemans-blau-vishnu-tuning-performance-parts-neu-is-luftf-hrungen.html

 

Niemiec zrobił 310+ z N53b30 325i.

Tak więc 310 bhp jest spokojnie w zasięgu :)

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam od siebie, że TC Performance powiedział, że się podejmie strojenia, ale gwarantują max 8hp... śmiech na sali. Ładyga Kraków robił już wolnossące N53B30 i granice 294hp są w zasięgu wzroku bez dodatkowych sprzętowych modyfikacji - sam program. Myślę, że sportowe katy (MG Motorsport) i sportowy wydech MG Motorsport + dolot AFE Intake Pro-dry S spokojnie 310-315koni będzie w zasięgu - tak teoretycznie :mrgreen:

 

porownujesz firme ktora robi gotowce na kilometry w turbo dla rzeszy klientow do goscia ktorego strojenia auta to pasja... nie mieszajmy jakosciowy pojec i systemow wartosci :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Koledzy mam do sprzedania Sprint Boostera. Pozostał mi po sprzedaży samochodu. Zdemontowany gdyż nowy właściciel nie chciał tak czułego samochodu na przyśpieszenie.

Zamontowany był w E90 330i. Szkoda żeby leżał nie używany. Taki sam mam wstawiony w E70 3.0 si. Całkiem inne auto pomimo wolnossaka. :cool2:

 

-------SPRZEDANE ----

Edytowane przez jerzy.h69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam do sprzedania Sprint Boostera. Pozostał mi po sprzedaży samochodu. Zdemontowany gdyż nowy właściciel nie chciał tak czułego samochodu na przyśpieszenie.

Zamontowany był w E90 330i. Szkoda żeby leżał nie używany. Taki sam mam wstawiony w E70 3.0 si. Całkiem inne auto pomimo wolnossaka. :cool2:

 

Mam Boostera też w e70 3,0si jest mega różnica. Polecam serdecznie. To samo robi mi JB4 w jednej opcji w 135i i dokładnie to samo. W wolnossaku wrażenie lekkości i chęci jazady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.