Skocz do zawartości

E90 320d N47 - Stukanie na kierownicy


ppiotrek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od jakiegoś czasu mam problem z bardzo delikatnym stukaniem przy jeździe po nierównościach (kocie łby czy inne nieduże dziury). Na stacji diagnostycznej zawieszenie wzorowe, mechanik też nic nie znalazł. Jestem wrażliwy na punkcie jakichkolwiek nieprawidłowości i trochę mnie to męczy :cry2: Hałasy dochodzą jakby z układu kierowniczego plus mam wrażenie, że stuki wpadające w rezonans czuje na kierownicy. Czy macie jakieś sugestie? Gdzie szukać?

 

Dodam, że amory + poduszki są nowe, końcówki drążków dosyć świeże...

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem jeszcze raz u mechanika. Oglądaliśmy bardzo dokładnie zawieszenie i nic nie okazuje jakiś wyraźnych oznak zużycia. Posiadam elektroniczne wspomaganie. Krzyżaki są sztywne i żaden luz nie jest wyczuwalny. Czy te przekładnie są znane z jakiś problemów (głośnej pracy)?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jeszcze raz bardzo dokładnie ogladalem dziś auto i zauważyłem luz na kolumnie. Wyglada to tak https://youtu.be/03vOUs8lPNY czy to jest normalne? Ewidetnie kolumna ma mały luz po stronie kierowcy i dźwięk przypomina mi to właśnie stukanie, z którym się borykam od dłuższego czasu. Wybaczcie za jakość filmu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VD11-EUR-09-2005-E90-BMW-325xi&diagId=32_2080 sprawdź połączenie 2 i 3 bo ja miałem luźne te śruby czy tam nakrętki. Niestety trza kanał bo musisz odkręcić osłonę pod silnikiem. U mnie grzebane było w DPF-ie i jak wycinali, rozcinali czy tam to wyciągali to pewnie poluzowali i nie skręcili dokładnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Miałem taki sam problem przy jeździe były odczuwalne nierówności na kierownicy.

Wymieniłem początkowo końcówke i drążek było lepiej jednak dalej odczuwałem.

Obstawiłem drugą diagnozę na łączniki stabilizatora i gumy. Przy wymianie łączników stwierdziłem że nie widać zużycia na gumach stabilizatora, znów poprawa jednak dalej lekkie odczucie, wymieniłem gumy stabliziatora na nowe choć tamte nie były na pierwszy rzut oka zużyte jednak były już spękane trosze od zewnątrz i korozja z "uszu" które trzymają również na nie wpłneła po wymianie wszystko wróciło do normy.

Założyłem gumy SWAG 30 zł sztuka, łaczniki MEYLE HD 140 komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.