Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kupiłem 2 dni temu auto BMW e39 2.0 benzyna 98r wszystko było okej ale dziś wieczorem po odpaleniu auta i rozgrzaniu go trochę wystąpił problem ze buja całym autem na luzie i przy przyspieszeniu jakby cos go dlawilo jakby auto skakali. Potrzebuje pomocy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wypada zapłon? Błędy na początek.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Takie najłatwiejsze rzeczy możesz sam sprawdzić i ocenić wspomniane wcześniej cewki,fajki i świece. Aczkolwiek jeśli usterka występuje po rozgrzaniu to raczej coś z dawką paliwa wg. mnie, ale wróżyć to możemy. Jak sugerował kolega podepnij pod komputer i powinien naprowadzić na właściwy trop
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale pisaniem nic nie zmienisz. swiece sa tanie. wymien. zacznij od spradzedznia rzeczy prostych. jak to nie pomoze - zaczniesz sie martwic. moim zdaniem skonczy sie na swiecach. nie ma znaczenia czy jest zimny czy cieply - jak beda wypadaly zaplony to taki bedzie efekt.
Opublikowano

Pierwsze co, to podstawowy serwis po kupnie czyli wszystkie filtry powietrza, kabinowe, filtry paliwa, świece, do tego fajnie zmienić olej z filtrem. Do tego obowiązkowo sprawdzić szczelność dolotu i skrzyni korbowej przy pomocy próby dymowej a tu najczęściej leży problem w odmie lub uszczelnieniu dolotu. Sporadycznie trafia się pęknięta pokrywa lub nieszczelność na niej ale przy próbie dymowej nie musisz się domyślać, gdzie jest nieszczelność, po prostu ją widzisz i eliminujesz.

 

Wtedy podpinasz kompa, sprawdzasz błędy a potem odczyty przepływomierza oraz korekty. Z tym wszystkim wracasz na forum i myślimy co zrobić, bo może się okazać, że przepływomierz jest wadliwy, słaby zamiennik itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.