Skocz do zawartości

Bartoszek17

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmwe39 2.0i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bartoszek17

  1. Witam jestem nowym posiadaczem BMW F31 2.0D 184km . po podpięciu kompa znalazłem błąd czujnika temperatury powietrza dolotowego stały oraz zauważyłem że masa powietrza zadana w momencie czy postoju czy przyspieszania ciągle wynosi 1600 mg natomiast aktualna zmienia się w zależności czy jest to przyspieszanie czy postój co może być przyczyną ktoś się z tym spotkał. ?
  2. Witam . Chciałbym uzyskać od was pomoc ewentualnie jakieś rady na temat BMW E91 320d m47n2 163 km mianowicie chodzi mi o to że podczas przyspieszania na 3/4 biegu przy około 3 tys obrotów zaczyna się problem w postaci wibracji / drgań pod spodem auta i tylnej osi . Dodam jeszcze że odczucie tego zwiększa się wraz z ilością pokonanych km . Trzy dni temu zmieniłem podporę wału ponieważ była delikatnie spękana od strony podwozia auta po wymianie problem znikł na 2 dni . Po dwóch dniach jazdy w trasie nagle od tak zaczęło ponownie drgać stukać tylko że jeszcze z większą siłą . dodam jeszcze że podpora jest zmieniona na podporę firmy tedgum niby polski dobry producent . Prosiłbym o pomoc może ktoś miał taki przypadek na czwartek jestem umówiony z mechanikiem w celu dalszej diagnozy ale chciałbym wykluczyć wymienianie wszystkich części po kolei …
  3. Witam . Przybywam do was z problemem w mojej bawarce może ktoś z czymś takim się już spotkał mianowicie chodzi o sytuację gdy przyspieszam na 3 biegu w okolicach 3 tys obrotów czuję drganie pod podłokietnikiem drążkiem zmiany biegów które przenosi mi się jakby na całą budę co mogłoby być przyczyną. ? Podporą wolą ? Wal ? posiadam jeszcze jeden problem streszczę go również w tym poście chodzi dokładnie o to że w trakcie jazdy między prędkością 70-110 km h występują drgania kierownicy lewo prawo i to dosyć silne po przyszpieszeniu do 120/130 problem ustaje kierownica stoi bez żadnego drgnięcia . W trakcie hamowania w tych niższych prędkościach drganie ustaje .
  4. Odpaliłem dziś auto na zimnym to samo jest . tak samo przy przyspieszeniu tez go muli jakby mniej mocy mial
  5. Auto świeżo kupione więc jeszcze nie wymieniłem a poprzedni właściciel nie mam pojęcia
  6. Witam kupiłem 2 dni temu auto BMW e39 2.0 benzyna 98r wszystko było okej ale dziś wieczorem po odpaleniu auta i rozgrzaniu go trochę wystąpił problem ze buja całym autem na luzie i przy przyspieszeniu jakby cos go dlawilo jakby auto skakali. Potrzebuje pomocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.