Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moja BMW ma na szafie 123 tys. - oczywiście przebieg wiedziałem, że jest trochę przekręcony, bo to za mało było. Czyszcząc maleństwo po niemcu znalazłem rachunek z serwisu z 14 lipca 2005 i tam jest 171 tys. km w polu Kilometrage - teraz sie zastanawiam ile ona ma tak naprawdę - czy da się to jakoś sprawdzić??
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano
Pojedz do jakiegos serwisu BMW - tam dadza ci nr do warszawy do BMW POlska - mialem go ale zapomnialem. Zadzwon pod ten nr i powiedz ze kupiles Bmw i chcialbys sprawdzic przebieg swojego auta bo cos ci nie pasuje. Kazde auto pod warunkiem ze bylo serwisowane posiada swoja historie serwisowa w komputerowym systemie europejskim. Podasz im nr vin i bedziesz wiedzial przy jakim przebiegu i ktorego dnia twoja beemka byla ostatni raz na serwisie....... Tylko czy cos to da??? Juz ja masz wiec czy ona ma 200 czy 300 to juz i tak nic nie zmieni a Ty sie tylko bedziesz denerwowal :x
Opublikowano
Właśnie- oszczędź sobie nerwów - jeżeli nie masz z nią problemów to niech ci dobrze służy i nie patrz na to :dance:
BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano
...może i macie rację - na szafie jest 120 tys. - a ile ma naprawdę może lepiej nie wiedzieć....Genaralnie wszystko jest OK - ale denerwuje już mnie parę rzeczy, których w Niemczech nie było, a jak przyjechałem do Polski to powstało - wymieniłem już tylne łożyska i tydzień było cichutko aż miło, ale kilka dni temu zaczęło mi coś skrzypieć w zawieszeniu - za jasną cholerę nie wiem co to jest - nie są to na 100% amortyzatory. bo jak naciskam z każdej strony to nie ma żadnego skrzypienia, ale jak jadę po nierównościach to się zaczyna - jak stara szafa, dodatkowo na wybojach coś mi stuka w układzie kierowniczym...ale wątpię aby to było łączniki czy wahacze - to jest jakiś stukot wyżej....i na dodatek komputer pokazuje Kuhlwasserstand i nic go nie obchodzi że płynu w chłodnicy jest OK - ostatnio już mnie wysyła do instukcji obsługi....po jasny gwint te komputery...ehhhh...narazie BMW nie bardzo mnie lubi...- w poniedziałek zakładam GAZ - LANDI RENZO - OMEGAS- ciekawe co zrobi po założeniu...
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano
No coz - ja jak swoja kupilem to musialem tez pare rzeczy zrobic - niestety kilka z nich bylo wcale nie tanich :duh: ale przebiegu nie dociekalem bo to juz i tak by nic nie zmienilo - zwroc rowniez uage ze w niemczech sa inne drogi niz u nas -jak ja wsiadlem w swoja to bylo takie wszystko cichutkie i nie wybite jak w nowym aucie. Po 5000 km po naszych drogach zaczelo tu stukac tu pukac itd itp - jak zalozysz gaz daj znac jak sie sprawuje :)
Opublikowano

cześć

tak się podepne do pytania.Czy w tym Warszawskim BMW na podstawie tego nr samochodu mogą sprawdzić co było robione podczas serwisowania?

A moje drugie pytanie kieruje do kolegi co sie martwi o przebieg, pod ładnym zdjęciem autka masz 528 225KM - skąd aż tyle?Zmieniałeś coś?

Opublikowano

GAZ zakładam w MIGAZ-S na Modlińskiej w Warszawie - z tego co czytałem i dowiadywałem się w różnych serwisach, to polecają właśnie gaz Landi Renzo Omegas - podobno chodzą na tym fury, które mają dużo ponad 300 KM i nie ma najmniejszego problemu. We wtorek prawdopodobnie już będę śmigał na gazie, to złożę relację co i jak - generalnie to jakieś mankamenty wyjdą pewnie podczas pierwszych 20 tys. - z wielką niepewnością zakładam gaz - niestety za dużo jeżdzę, aby dorabiać PKN Orlen, czy inne koncerny paliwowe.

 

Co do moich 225 KM, to wszystko jest wynikiem zmiany płytki z oprogramowaniem, tzw. CHIP TUNING - bez jakiejkolwiek ingerencji w mechaniczny układ silnika. Silniki 2.8 spokojnie mogą ci wywindować do 240 KM - miałem nawet taką propozycję, ale zostałem przy średnim wyżyleniu - na hamowni 227 KM. Denerwowało mnie, że kumpel mając 2,3 l ma takie same osiągi jak moja - różnica 3 KM, stąd ta zmiana.

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano
Z tyłu prawdopodobnie skrzypią Ci tuleje pływające. Także miałem to u siebie, po wymianie cisza:)
Opublikowano

podrąże temat :)

i jak wrażenia?czujesz różnicę?

idąc dalej tym tropem...większa moc=większe spalanie...o ile większe?

i najważniejsze, drogi ten zabieg?

Co do gazu , ja założyłem sobie prinsa, też się bardzo dobrze spisuje :cool2:

Opublikowano
zobaczymy jak długo pojeżdzisz właśnie u mnie na warsztacie stoi 528 z zakatowanym motorem org przeb 170 tys pierścienie posypały sie, popękane... 2.8 nie nadaje sie na wyścigi w brew pozorom jest bardzo delikatny jest to konstrukcja aluminiowa bardzo czuła na przegrzanie nawet nie będziesz wiedział kiedy go zamordowałeś pokarze siwy dym ztyłu i po zabawie a jeżeli chodzi oprzebieg jak jest dobrze zrobione to nie da rady odczytać bynajmniej u mnie nie da rady
BMW sie nie psuje
Opublikowano

To, że ktoś zagotował silnik, to nie znaczy, że 2.8 są jednostkami słabymy - generalnie teraz wszystkie silniki to konstrukcje aluminiowe. Trudno, żeby się nie posypał jak się zatarł - ja narazie nie powiedziałbym, że to słaba jednostka -silnik ma pewnie ok 200 tys. i tylko szumi - I OBY TAK DALEJ :)

 

Co to zmian w silniku to mechanicznych nie robiłem - robiony chip niedaleko Munchen w firmie H&S Electronic. Drogo też nie zapłaciłem bo z robotą ok 1400 euro. Dodatkowo założony stożek i tyle.

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano
Z tyłu prawdopodobnie skrzypią Ci tuleje pływające. Także miałem to u siebie, po wymianie cisza:)

 

A gdzie dokładnie te tuleje pływające się znajdują???? - to jest w górnych wahaczach z tyłu???? Na początku myślałem, że to łożyska, wymieniłem, ale jest identycznie

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano

nic nie zatar ani nie zagotował wskazówka na środku auto przyjechało normalnie tyle,że stan oleju wypijało w 20 kilometruw i bagnet suchy, tak dostał popalić ,że pierścienie popękąły w drobne kawałki. nie pisałem

,ze 2,8 jest słaby tylko nie na wyścigi i jakieś mordercze obciążenia to tylko zwykły motor 2,8. i nie ma co cudować bo długo nie pojeździ

BMW sie nie psuje
Opublikowano

hmm......

1400 Euro, taki light'cik, pare ciaków i tyle :roll2:

A poważnie, czujesz teraz wzrost mocy?

Opublikowano
Drogo też nie zapłaciłem bo z robotą ok 1400 euro.

 

NoNo - niedrogo :mrgreen:

BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano
hmm......

1400 Euro, taki light'cik, pare ciaków i tyle :roll2:

A poważnie, czujesz teraz wzrost mocy?

 

Wzrost mocy jest znaczny - czuje się to głównie na 3 i 4 biegu - wiadomo, żę jedynka i dwójka w e39 są za krótkie i aby silnika nie przeciągać trzeba się namachać - niestety lub stety mam manuala. Szafę zamykam dosyć szybko - nie wiem bo nigdy nie mierzyłem tego.

 

PS. OD DZIŚ JESTEM już na gazie - Landi Renzo - OMEGAS.....narazie jak daję w pedał i schodzę do wolnych obrotów, to mam małe wachnięcia 2,3 - obrotów - podobno jak to zniknąc po pewnym czasie. Generalnie strata mocy nieodczuwalna - może w wysokich obrotach jest troszkę gorzej, ale więcej powiem jak zrobię parę tys., i wtedy będę doradzał - narazie wszystko chodzi ładnie...w sumie 5000 złotówek zapłaciłem, to powinno :P

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano
GAZ zakładam w MIGAZ-S na Modlińskiej w Warszawie - z tego co czytałem i dowiadywałem się w różnych serwisach, to polecają właśnie gaz Landi Renzo Omegas - podobno chodzą na tym fury, które mają dużo ponad 300 KM i nie ma najmniejszego problemu. We wtorek prawdopodobnie już będę śmigał na gazie, to złożę relację co i jak - generalnie to jakieś mankamenty wyjdą pewnie podczas pierwszych 20 tys. - z wielką niepewnością zakładam gaz - niestety za dużo jeżdzę, aby dorabiać PKN Orlen, czy inne koncerny paliwowe.

 

Co do moich 225 KM, to wszystko jest wynikiem zmiany płytki z oprogramowaniem, tzw. CHIP TUNING - bez jakiejkolwiek ingerencji w mechaniczny układ silnika. Silniki 2.8 spokojnie mogą ci wywindować do 240 KM - miałem nawet taką propozycję, ale zostałem przy średnim wyżyleniu - na hamowni 227 KM. Denerwowało mnie, że kumpel mając 2,3 l ma takie same osiągi jak moja - różnica 3 KM, stąd ta zmiana.

 

ze 192 spokojnie na 227 koni miechanicznych?? chyba ci wcisneli niezly kit

 

205hp, 209hp to jest najwiecej wsrod chiptuningow jakie sa oferowane do tego silnika w necie

 

 

lub nawet 240 samym czipem? to chyba jakies bajki

 

http://www.amb-tuning.de/produkte/chiptuning/amb-tuning/bmw/528.html 209km

 

http://www.dinancars.com/Series.asp?Series=15&Chassis=13&Model=60 205 km

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

 

ze 192 spokojnie na 227 koni miechanicznych?? chyba ci wcisneli niezly kit

 

205hp, 209hp to jest najwiecej wsrod chiptuningow jakie sa oferowane do tego silnika w necie

 

 

lub nawet 240 samym czipem? to chyba jakies bajki

 

http://www.amb-tuning.de/produkte/chiptuning/amb-tuning/bmw/528.html 209km

 

http://www.dinancars.com/Series.asp?Series=15&Chassis=13&Model=60 205 km

 

 

Kolega raczy wybaczyć - ale jak pisałem wyżej nie mam jakiego AMB modułu tylko H&S - poszukałem w necie, bo nie mogłem puścić płazem powątpiewania w moc mojej pszczółki - minimatlny przyrost mocy bez przerabiania układu dolotowego to wg tabeli 218 KM - tak jak pisałem - mam zrobiony dodatkowo stożej i wgrany ciut mocniejszy soft od normalnego - ale nie najmocniejszy. Można zadzwonić i się dowiedzieć - na stronce są numery kontaktowe - mam wykres z ich hamowni jak znajdę skaner to wrzucę.

 

Proszę tabeleczka:

 

528 z chipem H&S - niedowiarki

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano

no, 216 max tam widze

 

i tylko 216

 

jesli mowisz ze masz stozek, o ile dobrze zrobony no to wobec tego jest to chyba mozliwe ze stozek dal ci kolejne 9 koni, choc na forach pisza ze w bmce nawet odejmuje bo seryjny dolot jest bardzo dobry, ale nie bede sie spieral :)

 

ale nie bralem tego stozka pod uwage i myslalem ze to tylko sam czip, zwracam honor

 

 

ale poczytalem i widze ze

dla silnika 4.4 czip to tylko 29 PS

dla 750 e38 najwiecej bo 34 konie

 

a dla 528 23 PS i to jest max co sie da wycisnac z cziptuningu dla tych silnikow, czyli 216 koni

 

to nie diesel gdzie mozna sobie wgrywac rozne kosmiczne programy

jak ci mowili ze ci moga wgrac mocniejsze programy a ty masz najslabszy, to bede sie tego trzymal nadal, wpuscili ci niezly kit

bo wynika ze ty masz najmocniejszy soft

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Hmmmmm - no to mi dałeś trochę do myślenia - ja mam nadzieję, że nie mam tego ekstremalnego softu - a to co mam robione u nich na hamowni to jest rezultatem wyłącznie warunków jakie tam panują - czyli bezpośredni stumień zimnego powietrza do wlotu etc. - poszukam skanera i wrzucę ten wykres mój do waszego wglądu - może jakiś specjalista będzie mógł coś na ten temat powiedzieć.
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
a ja wiem jak to sprawdzic istnieje cos takiego jak test licznika wtedy zegary pokazuja wlasciwy przebiek i numery nadwozia i tym podobne pierdoly :twisted:
Opublikowano
a ja wiem jak to sprawdzic istnieje cos takiego jak test licznika wtedy zegary pokazuja wlasciwy przebiek i numery nadwozia i tym podobne [bAD] :twisted:
Odgrzałeś kotleta :mad2: I głupoty wypisujesz :twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.