Skocz do zawartości

Przebieg - czy da się sprawdzić na 100%


Mirgham

Rekomendowane odpowiedzi

Moja BMW ma na szafie 123 tys. - oczywiście przebieg wiedziałem, że jest trochę przekręcony, bo to za mało było. Czyszcząc maleństwo po niemcu znalazłem rachunek z serwisu z 14 lipca 2005 i tam jest 171 tys. km w polu Kilometrage - teraz sie zastanawiam ile ona ma tak naprawdę - czy da się to jakoś sprawdzić??
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojedz do jakiegos serwisu BMW - tam dadza ci nr do warszawy do BMW POlska - mialem go ale zapomnialem. Zadzwon pod ten nr i powiedz ze kupiles Bmw i chcialbys sprawdzic przebieg swojego auta bo cos ci nie pasuje. Kazde auto pod warunkiem ze bylo serwisowane posiada swoja historie serwisowa w komputerowym systemie europejskim. Podasz im nr vin i bedziesz wiedzial przy jakim przebiegu i ktorego dnia twoja beemka byla ostatni raz na serwisie....... Tylko czy cos to da??? Juz ja masz wiec czy ona ma 200 czy 300 to juz i tak nic nie zmieni a Ty sie tylko bedziesz denerwowal :x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...może i macie rację - na szafie jest 120 tys. - a ile ma naprawdę może lepiej nie wiedzieć....Genaralnie wszystko jest OK - ale denerwuje już mnie parę rzeczy, których w Niemczech nie było, a jak przyjechałem do Polski to powstało - wymieniłem już tylne łożyska i tydzień było cichutko aż miło, ale kilka dni temu zaczęło mi coś skrzypieć w zawieszeniu - za jasną cholerę nie wiem co to jest - nie są to na 100% amortyzatory. bo jak naciskam z każdej strony to nie ma żadnego skrzypienia, ale jak jadę po nierównościach to się zaczyna - jak stara szafa, dodatkowo na wybojach coś mi stuka w układzie kierowniczym...ale wątpię aby to było łączniki czy wahacze - to jest jakiś stukot wyżej....i na dodatek komputer pokazuje Kuhlwasserstand i nic go nie obchodzi że płynu w chłodnicy jest OK - ostatnio już mnie wysyła do instukcji obsługi....po jasny gwint te komputery...ehhhh...narazie BMW nie bardzo mnie lubi...- w poniedziałek zakładam GAZ - LANDI RENZO - OMEGAS- ciekawe co zrobi po założeniu...
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coz - ja jak swoja kupilem to musialem tez pare rzeczy zrobic - niestety kilka z nich bylo wcale nie tanich :duh: ale przebiegu nie dociekalem bo to juz i tak by nic nie zmienilo - zwroc rowniez uage ze w niemczech sa inne drogi niz u nas -jak ja wsiadlem w swoja to bylo takie wszystko cichutkie i nie wybite jak w nowym aucie. Po 5000 km po naszych drogach zaczelo tu stukac tu pukac itd itp - jak zalozysz gaz daj znac jak sie sprawuje :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć

tak się podepne do pytania.Czy w tym Warszawskim BMW na podstawie tego nr samochodu mogą sprawdzić co było robione podczas serwisowania?

A moje drugie pytanie kieruje do kolegi co sie martwi o przebieg, pod ładnym zdjęciem autka masz 528 225KM - skąd aż tyle?Zmieniałeś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GAZ zakładam w MIGAZ-S na Modlińskiej w Warszawie - z tego co czytałem i dowiadywałem się w różnych serwisach, to polecają właśnie gaz Landi Renzo Omegas - podobno chodzą na tym fury, które mają dużo ponad 300 KM i nie ma najmniejszego problemu. We wtorek prawdopodobnie już będę śmigał na gazie, to złożę relację co i jak - generalnie to jakieś mankamenty wyjdą pewnie podczas pierwszych 20 tys. - z wielką niepewnością zakładam gaz - niestety za dużo jeżdzę, aby dorabiać PKN Orlen, czy inne koncerny paliwowe.

 

Co do moich 225 KM, to wszystko jest wynikiem zmiany płytki z oprogramowaniem, tzw. CHIP TUNING - bez jakiejkolwiek ingerencji w mechaniczny układ silnika. Silniki 2.8 spokojnie mogą ci wywindować do 240 KM - miałem nawet taką propozycję, ale zostałem przy średnim wyżyleniu - na hamowni 227 KM. Denerwowało mnie, że kumpel mając 2,3 l ma takie same osiągi jak moja - różnica 3 KM, stąd ta zmiana.

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podrąże temat :)

i jak wrażenia?czujesz różnicę?

idąc dalej tym tropem...większa moc=większe spalanie...o ile większe?

i najważniejsze, drogi ten zabieg?

Co do gazu , ja założyłem sobie prinsa, też się bardzo dobrze spisuje :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy jak długo pojeżdzisz właśnie u mnie na warsztacie stoi 528 z zakatowanym motorem org przeb 170 tys pierścienie posypały sie, popękane... 2.8 nie nadaje sie na wyścigi w brew pozorom jest bardzo delikatny jest to konstrukcja aluminiowa bardzo czuła na przegrzanie nawet nie będziesz wiedział kiedy go zamordowałeś pokarze siwy dym ztyłu i po zabawie a jeżeli chodzi oprzebieg jak jest dobrze zrobione to nie da rady odczytać bynajmniej u mnie nie da rady
BMW sie nie psuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że ktoś zagotował silnik, to nie znaczy, że 2.8 są jednostkami słabymy - generalnie teraz wszystkie silniki to konstrukcje aluminiowe. Trudno, żeby się nie posypał jak się zatarł - ja narazie nie powiedziałbym, że to słaba jednostka -silnik ma pewnie ok 200 tys. i tylko szumi - I OBY TAK DALEJ :)

 

Co to zmian w silniku to mechanicznych nie robiłem - robiony chip niedaleko Munchen w firmie H&S Electronic. Drogo też nie zapłaciłem bo z robotą ok 1400 euro. Dodatkowo założony stożek i tyle.

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu prawdopodobnie skrzypią Ci tuleje pływające. Także miałem to u siebie, po wymianie cisza:)

 

A gdzie dokładnie te tuleje pływające się znajdują???? - to jest w górnych wahaczach z tyłu???? Na początku myślałem, że to łożyska, wymieniłem, ale jest identycznie

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie zatar ani nie zagotował wskazówka na środku auto przyjechało normalnie tyle,że stan oleju wypijało w 20 kilometruw i bagnet suchy, tak dostał popalić ,że pierścienie popękąły w drobne kawałki. nie pisałem

,ze 2,8 jest słaby tylko nie na wyścigi i jakieś mordercze obciążenia to tylko zwykły motor 2,8. i nie ma co cudować bo długo nie pojeździ

BMW sie nie psuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm......

1400 Euro, taki light'cik, pare ciaków i tyle :roll2:

A poważnie, czujesz teraz wzrost mocy?

 

Wzrost mocy jest znaczny - czuje się to głównie na 3 i 4 biegu - wiadomo, żę jedynka i dwójka w e39 są za krótkie i aby silnika nie przeciągać trzeba się namachać - niestety lub stety mam manuala. Szafę zamykam dosyć szybko - nie wiem bo nigdy nie mierzyłem tego.

 

PS. OD DZIŚ JESTEM już na gazie - Landi Renzo - OMEGAS.....narazie jak daję w pedał i schodzę do wolnych obrotów, to mam małe wachnięcia 2,3 - obrotów - podobno jak to zniknąc po pewnym czasie. Generalnie strata mocy nieodczuwalna - może w wysokich obrotach jest troszkę gorzej, ale więcej powiem jak zrobię parę tys., i wtedy będę doradzał - narazie wszystko chodzi ładnie...w sumie 5000 złotówek zapłaciłem, to powinno :P

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GAZ zakładam w MIGAZ-S na Modlińskiej w Warszawie - z tego co czytałem i dowiadywałem się w różnych serwisach, to polecają właśnie gaz Landi Renzo Omegas - podobno chodzą na tym fury, które mają dużo ponad 300 KM i nie ma najmniejszego problemu. We wtorek prawdopodobnie już będę śmigał na gazie, to złożę relację co i jak - generalnie to jakieś mankamenty wyjdą pewnie podczas pierwszych 20 tys. - z wielką niepewnością zakładam gaz - niestety za dużo jeżdzę, aby dorabiać PKN Orlen, czy inne koncerny paliwowe.

 

Co do moich 225 KM, to wszystko jest wynikiem zmiany płytki z oprogramowaniem, tzw. CHIP TUNING - bez jakiejkolwiek ingerencji w mechaniczny układ silnika. Silniki 2.8 spokojnie mogą ci wywindować do 240 KM - miałem nawet taką propozycję, ale zostałem przy średnim wyżyleniu - na hamowni 227 KM. Denerwowało mnie, że kumpel mając 2,3 l ma takie same osiągi jak moja - różnica 3 KM, stąd ta zmiana.

 

ze 192 spokojnie na 227 koni miechanicznych?? chyba ci wcisneli niezly kit

 

205hp, 209hp to jest najwiecej wsrod chiptuningow jakie sa oferowane do tego silnika w necie

 

 

lub nawet 240 samym czipem? to chyba jakies bajki

 

http://www.amb-tuning.de/produkte/chiptuning/amb-tuning/bmw/528.html 209km

 

http://www.dinancars.com/Series.asp?Series=15&Chassis=13&Model=60 205 km

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ze 192 spokojnie na 227 koni miechanicznych?? chyba ci wcisneli niezly kit

 

205hp, 209hp to jest najwiecej wsrod chiptuningow jakie sa oferowane do tego silnika w necie

 

 

lub nawet 240 samym czipem? to chyba jakies bajki

 

http://www.amb-tuning.de/produkte/chiptuning/amb-tuning/bmw/528.html 209km

 

http://www.dinancars.com/Series.asp?Series=15&Chassis=13&Model=60 205 km

 

 

Kolega raczy wybaczyć - ale jak pisałem wyżej nie mam jakiego AMB modułu tylko H&S - poszukałem w necie, bo nie mogłem puścić płazem powątpiewania w moc mojej pszczółki - minimatlny przyrost mocy bez przerabiania układu dolotowego to wg tabeli 218 KM - tak jak pisałem - mam zrobiony dodatkowo stożej i wgrany ciut mocniejszy soft od normalnego - ale nie najmocniejszy. Można zadzwonić i się dowiedzieć - na stronce są numery kontaktowe - mam wykres z ich hamowni jak znajdę skaner to wrzucę.

 

Proszę tabeleczka:

 

528 z chipem H&S - niedowiarki

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, 216 max tam widze

 

i tylko 216

 

jesli mowisz ze masz stozek, o ile dobrze zrobony no to wobec tego jest to chyba mozliwe ze stozek dal ci kolejne 9 koni, choc na forach pisza ze w bmce nawet odejmuje bo seryjny dolot jest bardzo dobry, ale nie bede sie spieral :)

 

ale nie bralem tego stozka pod uwage i myslalem ze to tylko sam czip, zwracam honor

 

 

ale poczytalem i widze ze

dla silnika 4.4 czip to tylko 29 PS

dla 750 e38 najwiecej bo 34 konie

 

a dla 528 23 PS i to jest max co sie da wycisnac z cziptuningu dla tych silnikow, czyli 216 koni

 

to nie diesel gdzie mozna sobie wgrywac rozne kosmiczne programy

jak ci mowili ze ci moga wgrac mocniejsze programy a ty masz najslabszy, to bede sie tego trzymal nadal, wpuscili ci niezly kit

bo wynika ze ty masz najmocniejszy soft

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmmm - no to mi dałeś trochę do myślenia - ja mam nadzieję, że nie mam tego ekstremalnego softu - a to co mam robione u nich na hamowni to jest rezultatem wyłącznie warunków jakie tam panują - czyli bezpośredni stumień zimnego powietrza do wlotu etc. - poszukam skanera i wrzucę ten wykres mój do waszego wglądu - może jakiś specjalista będzie mógł coś na ten temat powiedzieć.
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.