Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
hehe tak właśnie myślałem, ale po mieście (chodzi mi o Kraków a nie Półtusk, bez urazy dla Wszystkich z wiosek) bez tyrania chyba nie pali więcej niż 13??? chociaż i tak sekwencje właduje więc byle by nie było więcej niż 16 i będzie ok :D

aha i jeszcze jedno, silnik 2.0d ma mniej mocy niż 2.0i zgadza się?? a czy różnią się spalaniem czy tylko mocą?? chce się wszystkiego dokładnie dowiedzieć bo musze kumplowi dać dokładne zamówienie co chce żeby mi przywiozł :P

z góry dziękuje za pomoc :)

 

2.0d ma 136 km 520i 150KM. Jednak patrząc na moment to autko bedzie sobie jakos radzic. 2.0d nie jezdzilem ale jesli masz kaske proponowałbym zastanowic sie nad 3.0d. Spalanie na pewno bedzie nizsze w dieselu niz w benzynie. Pisałem wyzej ile palila 3.0d wiec 2.0d powinna nieco mniej spalic przy spokojnej jezdzie. A juz na pewno taniej wyjdzie waha jezdząc dieselem niz benzyną. 520i musisz liczyc z 10 po jakichs wioskach. 520d mysle ze z 7 litrami ropki nie byloby zadnego problemu.

Opublikowano
najchętniej łykną bym e39 530 benzynke ze skórką i kilmatronikiem i navi 99' (kumpel taką ostatnio sprzedał za 22500zł :shock: miała tylko parę wgniotek i nie była bita) ale ze względów finansowych i braku zniszki na oc mogę kupić max 520i moze 520d i to raczej bez skóry i klimy. jeszcze zobacze co z tego wyjdzie, ale kilka razy jechałem e39 i już się zakochałem :oops: można powiedzieć że od pierwszego wejrzenia :lol: a niestety miłość kosztuje, i to nie mało :/
Opublikowano
najchętniej łykną bym e39 530 benzynke ze skórką i kilmatronikiem i navi 99' (kumpel taką ostatnio sprzedał za 22500zł :shock: miała tylko parę wgniotek i nie była bita) ale ze względów finansowych i braku zniszki na oc mogę kupić max 520i moze 520d i to raczej bez skóry i klimy. jeszcze zobacze co z tego wyjdzie, ale kilka razy jechałem e39 i już się zakochałem :oops: można powiedzieć że od pierwszego wejrzenia :lol: a niestety miłość kosztuje, i to nie mało :/

 

Juz nie mowie o skorze ale klima musi byc!! :mrgreen: jesli bedzie powtorka z ostatnich upałów szybko zmienisz zdanie i zaczniesz zalowac :8)

Opublikowano
najchętniej łykną bym e39 530 benzynke ze skórką i kilmatronikiem i navi 99' :/

 

nie może być '99, ponieważ takie auta zaczęto robić w drugiej połowie 2000 roku

 

pozdrawiam

loco


'08 530iA touring xdrive; '05 118iA; '04 F650GS Dakar

['05 325i touring; '91 325i touring; '90 318iA; '01 320td; '01 530iA touring; '00 525i; '97 523i; '95 525i touring; '90 318is; '85 320i]

Opublikowano
najchętniej łykną bym e39 530 benzynke ze skórką i kilmatronikiem i navi 99' :/

 

nie może być '99, ponieważ takie auta zaczęto robić w drugiej połowie 2000 roku

 

pozdrawiam

 

możliwe, już nie pamiętam dokładnie, pamiętam zato że sprzedał za 22500zł. już pojechał po betke dla mnie od 520 do 530 bo ponoć różnica w spalaniu nie jest duża, no jesynie oc troche wyższe. nie moge się doczekać kiedy już mi ja przywiezie 8-) aha ma ktoś z was w krakowie jakiegoś dobrego i taniego lakiernika??

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
a co sadzicie o E39 w kombi...? Ja chciałem cały czas limuzyne i mam zamiar zmienic do konca roku auto ale zaczyna mi sie coraz bardziej podobać kombi . Ciekaw jestem jakie sa wasze oponie na temat E39 w limuzynie albo w kombi ... którą wy byście wybrali...? :)
Opublikowano

E 39 kombi też jest ładna, wszystko zależy od tego do czego potrzebujesz samochód i jak liczną masz rodzinę....

ja np teraz kupiłbym kombi:mam sedana, którego bagaznik jest srednio praktyczny, ale za to sylwetka samochodu jest bardzie drapiezna, kombi kojarzy sie przewaznie z autem typowo rodzinnym

Opublikowano

to prawda ale kombi na ladnej feldze tez niezle sie prezentuje pozatym tak jak powiedziales sedan jest cool kombi troszke mniej cool za to bardziej praktyczne pozatym kasa - cenowo kombi jest tansze w Polsce - i tylko w Polsce - :D ale w Polsce wszystko jest na opak :wink:

 

tak ze chyba wezme kombi...

Opublikowano

ja mam doświadczenia z e-39 520i sedan. To bardzo sympatyczne auto zaskakujące komfortem jazdy - silnik może nie jest demonem mocy, ale do sprawnego...a nawet więcej niż sprawnego poruszania sie wystarczy (niedobory mocy odczuwa się przy pełnym załadowaniu czyli. np. rodzinka na wczasy czy też przy jeździe w górach). Większych problemów z awaryjnąscią nie było (padał tylko 2 razy czujnik ABS) - poza tym od nowości tj.2000r żadnych awarii - tylko wymiany części eksploatacyjnych. Co do kombi to myślę, ze wszystko podobnie jak w sedanie...oprócz większej przestrzeni bagażowej ;) Jeśli trafiłbyś to upoluj wersję z zawieszeniem M (taka właśnie mamy i jeździ naprawdę rewelacyjnie). Gneralnie auto godne polecenia.

PS.nie szalejcie już tak z tymi dieslami, bo ON droższe niż benzyna ;)...a cena zakupu nadal zdecydowanie wyższa :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano

Nie kupuj dizla.

Jezdze 530D z 2002 roku w automacie rok czasu i wracam do benzyny !

Nie ma to jak benzyna w BMW :D

Dizel jest wporzo ale do turlania sie wmiescie.

Problem tego typu jes ttaki ze ta moc w dizlu oszukuje !

Fakt start ma niezly, wykop z miejsca jest niezly ale potem jest KONIEC mocy. To jest niebezpieczne !

np przy wyprzedzaniu TIRa na trasie, wciskasz gaz do dechy jest kickdown, auto siekatapultuje z predkosci np 80km/h i przyspieszasz...

wyprzedzasz TIRa i nagle przy 130 km/h auto przestaje wogole przyspieszac !!! trzeba zdjac lekko noge z gazu , auto robi redukcje i odzyskuje moc i przyspiesza dalej !

w silniku benzynowym wciskasz pedal i ciagnie do przodu az do odcięcia :twisted:

 

bierz 530i !!! spala tyle samo co 530d a cena paliwa juz taka sama jak ropy !!!

Opublikowano

Pelikan po prostu nie potrafisz jezdzic ani dieslem ani automatem i tyle.

Ja jakos jezdze 2,5 TDS-em w automacie - fakt domonem predkosci ani zrywu nie jest. Ale jezdze zarowno w miescie jak i mam juz sporot kilometrow czystej TRASY.

JA! decyduje o tym kiedy moj TDS ma wrzucic bieg - wystarczy sprawnie operowac GAZEM!. Leci az do 210 km takze - zawalidroga nie jest.

Zaleta diesla jest to ze ciagnie od malych obrotow. w benzynie "masz caly czas czerwone pole" i jezdzisz z koksem. Diesel od ponizej 2000 obrotow juz ostro rwie.. i co ty gadasz ze do 130 nie przyspiesza? Owszem jesli pozwolisz mu przy 130 miec takie przelozenie a nie inne to juz Twoj problem to tak jakbys w manualu 5tke wrzucil przy 50 i dziwisz sie ze wolniej idzie jakbys na 3jce lecial i kazdy bieg do "odciecia".

Przy 130 to dopiero sie zaczyna zabawa!

Poznaj automata, poznaj specyfike pracy (jazdy) dieslami... To ze nie potrafisz wykorzystac tego czy owego nie znaczy, ze jest BEEE...

No chyba ze ta 530d to taki model ze nie daje rady... ale jesli moj TDS zachowuje sie tak jak powinien to mysle ze 530 nie powinna byc gorsza!

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

mam 530D z 2002 roku, 8 sek do 100 i jechalem nim 245 km/h na autobanie w Niemczech wiec twojego 525tds łykam niczym młody Pelikan

 

Latem gdy jest upalnie twoja turbinka ma wydolność 50% nizsza niz zima to raz.

Przy 4000 obrotów konczy się wyprzedzanie co w niektorych momentach moze byc niebezpieczne.

 

Najwazniejsze jednak jest to , ze silnik benzynowy gwarantuje Ci ZAWSZE 230 koni mocy, ktore sa czystej rasy mocą :D

diesel to tylko turbinka, ktora ma swoje kaprysy, trzeba czekac az zaskoczy no i czesto lubi padać :lol:

 

530i , silnik V8, spalanie niewiele wyższe , cena paliwa juz sie zrównała.

Bierz chłopie 530i a nigdy wiecej nie spojzysz na diesla.

Ja tam niedlugo sprzedaje mojego klekota i wracam do BMW 530i !

Opublikowano
mam 530D z 2002 roku, 8 sek do 100 i jechalem nim 245 km/h na autobanie w Niemczech wiec twojego 525tds łykam niczym młody Pelikan

 

Latem gdy jest upalnie twoja turbinka ma wydolność 50% nizsza niz zima to raz.

Przy 4000 obrotów konczy się wyprzedzanie co w niektorych momentach moze byc niebezpieczne.

 

Najwazniejsze jednak jest to , ze silnik benzynowy gwarantuje Ci ZAWSZE 230 koni mocy, ktore sa czystej rasy mocą :D

diesel to tylko turbinka, ktora ma swoje kaprysy, trzeba czekac az zaskoczy no i czesto lubi padać :lol:

 

530i , silnik V8, spalanie niewiele wyższe , cena paliwa juz sie zrównała.

Bierz chłopie 530i a nigdy wiecej nie spojzysz na diesla.

Ja tam niedlugo sprzedaje mojego klekota i wracam do BMW 530i !

 

No moja STARA prawie 10 lat starsza beemka od Twojej... leci bez problemow ponad 200.. Twoja TYLKO 245. 10 lat technologicznej roznicy, wiekszy silnik, wieksza pojemnosc, wieksza moc... nie powinies sie tym chwalic ;D

Z tym 50% to ostro przesadziles.. czyli w zime do setki jest 11 (ksiazkowo.. czyli realnie powiedzmy ze wiecej) jesli turbinka NIE DZIALA na pelnej mocy co jak piszesz jest JEDYNYM kopytem tego silnika.. to w lato ile do setki 20? 23 sekundy? Pelik prosze Cie.... niecale 20 sekund mial moj 17 letni ford 1,8 D 60KM!!! z przebiegiem niespelna 300kkm

U mnie ciagnie od duzo ponizej 2000 do konca skali... nie wiem czemu u Ciebie konczy sie na 4ce. Masz cos skopane. Proponuje to zdiagnozowac.

Turbinka dziala od razu, potrzebuje MOCY wciskam pedal gazu, potrzebuje wiecej mocy wciskam mocniej pedal gazu (automat) kick-down i zostawiam za soba smuge zawichrowanego powietrza. To ze pada, jak ktos nie dba to jasne ze pada. U mnie jest oryginalna przy niespelna cwierc miliona km. Jak DBASZ tak MASZ. Zaskakiwac nie musi... dziala NON STOP, zaleznie od nacisku na gaz i obrotow kreci sie wolniej lub szybciej...

I kolejny raz wyraze swoje zdanie. DIESEL!!! musi byc kupiony ze swiadomego wyboru, diesla trzeba lubic... Benzyny nigdy nie chcialem i nigdy mam nadzieje miec nie bede. Mojego TDS-a nie kupilem dla malego spalania. TE silniki NIE ZOSTALY stworzone do malego spalania. do 13 literkow w miescie to norma. Gdybym chcial oszczednego diesla jezdzilbym czyms z grupy vag 1,9tdi.

Takze pelikus oczywiscie ze swoim autkiem mnie objedziesz 2x, no problem, i wiekzosc ludzi z innymi samochodami, silnikami rowniez. Gdybym chcial sie sciagac kupilbym cos bardziej odpowiedniego do tej roli, a nie TDS-a w automacie ;D

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

spoko biernus luzny człek jestes i to mi sie podoba

beete mam z 1 reki zadbana nigdy nawet nie drasnieta i serwisowana TYLKO w ASO BMW (najpierw w Germani tera u nas na wsi)

wiec NA BANK wszystko z nia jest OK

ale z Twojego postu wnioskuje ze zbyt dlugo jezdzisz tym turbodizlem bracie :D

uwierz mi ze jak wdusisz pedał w 3 litrowej benzynie to wiesz ze jedziesz :D

a w dizelku (chocby mial 2 turbiny i zwal sie 740D) to jest nadal sztuczny ciag wytwarzany przez urzadzonkio wielkosci miksera domowego ...

i uwierz miz e przy 4 tys obrotów auto przestaje ciagnac podczas gdy benzyna dopiero wtedy rozpoczyna dobrą zabawe :mrgreen:

Opublikowano
Panowie spokojnie wziolem ta 530 d w manualu - bo automata nie chcial;em :) narazie uwazam ze ten silnik jest swietny... zobaczymy jhak nim pojezdze.... ;) :wink:
Opublikowano
spoko biernus luzny człek jestes i to mi sie podoba

beete mam z 1 reki zadbana nigdy nawet nie drasnieta i serwisowana TYLKO w ASO BMW (najpierw w Germani tera u nas na wsi)

wiec NA BANK wszystko z nia jest OK

ale z Twojego postu wnioskuje ze zbyt dlugo jezdzisz tym turbodizlem bracie :D

uwierz mi ze jak wdusisz pedał w 3 litrowej benzynie to wiesz ze jedziesz :D

a w dizelku (chocby mial 2 turbiny i zwal sie 740D) to jest nadal sztuczny ciag wytwarzany przez urzadzonkio wielkosci miksera domowego ...

i uwierz miz e przy 4 tys obrotów auto przestaje ciagnac podczas gdy benzyna dopiero wtedy rozpoczyna dobrą zabawe :mrgreen:

 

Powtorze jeszcze raz.

Moje auto jest STARE, stara buda z 93 roku... 100 lat za murzynami..czytaj za Twoim z 2002. I po dupie dostaje TYLKO 3 sekundy? Przeciez to jest smieszne? nie? 10 lat roznicy i tylko 3 sekundy hehe na WIEKSZEJ pojemnosci ehh. Takze moj mikserek niezle daje czadu.. naprawde powinienes zdiagnozowac swoj samochod. Szkoda ze jezdzisz zuzytym, uszkodzonym i wypowiadasz sie negatywnie o czyms czym pewnie nigdy nie smigales czytaj. sprawnym w 100% autkiem z silnikiem diesla marki BMW.

btw: nie chce wduszac pedalu w 3 litrowej benzynie bo gdybym chcial 3 litrowa benzyne to po prostu bym sobie ja kupil. Nie zalezy mi zupelnie na mocy moze nie tak do konca bo warto miec cos pod noga ale szalencem nie jestem. Zadne 530 NIE jest dla mnie sportowym autem.

Ooo wlasnie napisales ze przy 4k rpm D przestaje ciagnac.. nawet jesli bym sie z tym zgodzil... i.. napisales tez ze w benzynie sie rozpoczyna zabawa... no wlasnie i to mi sie nie podoba BARDZO, co przekresla benzyne. Ja sobie latam do 2,5 obrotow dieslem i hmm z 200 moge poleciec mysle (nie pamietam dokladnie) zeby benzyna tyle leciec mialbym juz pewnie z 5000 rpm lub wiecej.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

Drodzy koledzy czytam czytam i oczom nie wierze :) wszyscy jesteśmy miłosnikami jednej marki wiec po co taka ostra wymiana zdań ???? Każdy jezdzi bmw takim jakim lubi a inny takim na jakie go stać, jeden jezdzi wolno inny szybko, jeden woli benzyne a inny diesla.

 

Ja sam bylem i jestem zwolennikiem benzyny i zawsze jezdzilem benzynami a nie wiem dlaczego ale diesla traktowalem zawsze po macoszemu i jako cos gorszego.

 

ale niestety gazowanie auta instalacjami LPG juz mnie znudzilo choc nie powiem bardzo fajna sprawa i bylem zadowolony przedewszystkim z taniej jazdy :) a i na osiagach tez niewiele stracilem bo mialem dobrze gaz zalożony - ale postanowilem kupić diesla i zobaczymy jak mi sie bedzie nim jezdzic mam nadzieje ze dobrze. aaa i napewno nie bede go krecil tak jak benzyne... bede jezdzil spokojnie. a na ta jazde co narazie odbylem 530d to uwazam ze jest ten samochod super dynamiczny i elastyczny.

 

Reasumując.... 3.0 benzyna a 3.0 diesel to dwa zupełnie różne samochody i niech tak pozostanie, pozatym kiedys ktoś powiedział że:

 

" nie ważny jest samochód... tylko kierowca" :wink:

Opublikowano

Pavo za 3 tygodnie bedziesz szlochał w kącie i wtedy sobie pomyslisz: "Kurnia molek mogłem posluchac Pelikana i kupic 530i !"

 

pozdrawiam serdecznie,

Pelikan

Opublikowano

tak mam porównanie jezdzilem 850i i tutaj zaskoczenie w MANUALU :) super sprawa,

jezdzilem E32 750i automat, i jezdzilem E39 530d automat

 

Kazdym sie jezdzilo SUPER!!! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.