Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czesc mam e90 z silnikiem n52, od jakiegos czasu wywalilo mi check engine. Po odczytaniu wyswietlilo mi blad oznaczony numerem P1017 z tego co wyczytalem blad moze oznaczac problemy z czujnikiem walka mimosrodowego. Samochod czasem na wolnych obrotach nierowno pracuje, cos jakby jeden cylinder sie wylaczal. Na forach dowiedzialem sie ze problem moze powodowac gromadzacy sie olej w gniezdzie tego czujnika. Faktycznie kiedy wyczepilem ta wtyczke w gniezdzie byl olej, wtyczke wyczyscilem i wysuszylem tak jak zalecali na zagranicznych forach i to mialo usunac problem. Problem jednak nie ustapil i tu mone pytanie czy ktls mial taki problem i jak sobie z nim poradzil
Opublikowano
Sam zadalem pytanie i wyglada na to ze sam na nie odpiwiem moze sie komus przyda:P Wyglada na to ze problem byl w tej zalanej olejem wtyczce. Po wyczyszczeniu blad sam nie znikal i trzeba bylo go skasowac programem, jak narazie nie wyswietla bledu P1017
Opublikowano

Jeżeli masz w gnieździe już olej, to znaczy, że czujnik się rozszczelnił w środku i przepuszcza olej z silnika.

Tylko kwestia czasu kiedy padnie, typowe objawy:

- gasnący motor

- niemożliwość odpalenia autka

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jeżeli masz w gnieździe już olej, to znaczy, że czujnik się rozszczelnił w środku i przepuszcza olej z silnika.

Tylko kwestia czasu kiedy padnie, typowe objawy:

- gasnący motor

- niemożliwość odpalenia autka

 

Takie problemy nie wystepuja. Narazie kupilem nowy oring uszczelniajacy i olej sie nie gromadzi. Zobaczymy co bedzie dalej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.