Skocz do zawartości

Awaria i Wymiana Mostu - oplaca sie regenerowac ?


konewqa

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

generalnie mialem nieprzyjemna awarie, co skutkuje potrzeba wymiany calego mostu. Moj przyjaciel ma warsztat, a jego znajomy sprzedaje most do mojej e90 330d w podobno bardzo dobrym/swietnym stanie za 1000zl. Natomiast chcialbym zapytac, ile mniej wiecej kosztuje regeneracja mostu w zaleznosci od awarii ? Generalnie okazalo sie, ze do mostu nie lalo oleju, wiec obracalo sie na sucho. Jest juz troche zuzyty.

 

 

Dzieki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

generalnie mialem nieprzyjemna awarie, co skutkuje potrzeba wymiany calego mostu. Moj przyjaciel ma warsztat, a jego znajomy sprzedaje most do mojej e90 330d w podobno bardzo dobrym/swietnym stanie za 1000zl. Natomiast chcialbym zapytac, ile mniej wiecej kosztuje regeneracja mostu w zaleznosci od awarii ? Generalnie okazalo sie, ze do mostu nie lalo oleju, wiec obracalo sie na sucho. Jest juz troche zuzyty.

 

 

Dzieki !

 

Nie regenerowałbym mostu.. bo niby co tam regenerować?

Jeśli ktoś ma most w bardzo dobrym lub dobrym stanie to niech da Ci gwarancję na piśmie na 50 tys. km, zalej odpowiedni olej i WŁALA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

generalnie mialem nieprzyjemna awarie, co skutkuje potrzeba wymiany calego mostu. Moj przyjaciel ma warsztat, a jego znajomy sprzedaje most do mojej e90 330d w podobno bardzo dobrym/swietnym stanie za 1000zl. Natomiast chcialbym zapytac, ile mniej wiecej kosztuje regeneracja mostu w zaleznosci od awarii ? Generalnie okazalo sie, ze do mostu nie lalo oleju, wiec obracalo sie na sucho. Jest juz troche zuzyty.

 

 

Dzieki !

 

Nie regenerowałbym mostu.. bo niby co tam regenerować?

Jeśli ktoś ma most w bardzo dobrym lub dobrym stanie to niech da Ci gwarancję na piśmie na 50 tys. km, zalej odpowiedni olej i WŁALA.

Jezdziles bez oleju, tam nie ma co regenerowac, złom.

 

 

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co d o regeneracji mostu to jak najbardziej można ale kiedy wyje. Ja to ostatnio robiłem. Wtedy wymienia się łożyska i uszczelnienia i znowu jest cisza w aucie, koszt około 800-1000zł, zależy ile za montaż wezmą.

 

Ale jeżeli nie miałeś oleju to raczej nie ma co regenerować, przekładni z wnętrza raczej nie kupisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, most to jest w żuku, a nie w BMW. W BMW jest dyferencjał.

 

Za używany dyfer bez szpery nie dałbym więćej niż 500PLN - to jest element, który raczej rzadko ulega uszkodzeniu.

Przed zakupem potwierdź tylko przelożenie dyfra, aby było takie jak fabryczne i tyle.

 

Obecnie większość sprzedających daje gwarancje rozruchową, a to w zupełności wystarczy.

Jak założysz i nie będzie wył to znaczy, że jest OK.

 

Proszę bardzo:

http://allegro.pl/bmw-e90-e91-e92-e93-330d-most-2-81-dyfer-7571178-i7088968259.html

 

http://allegro.pl/dyfer-bmw-e90-e91-e92-2-81-330d-i7056677533.html

 

http://allegro.pl/dyfer-most-tylny-tyl-2-81-bmw-e90-e92-325d-330d-i7065343850.html#thumb/2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 3 lata później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

Ostatio dałem dyfer do naprawy mówili że jest zepsute satelity w satelitach coś takiego mówili łożyska i uszczelki do wymiany koszt 3700 złoty ale biorą za robociznę 2000 tyś czy to jest normalne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.