Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od pewnego czasu zauwazylem po odpaleniu na zimnym silniku charakterystyczny dzwiek jakby grzechotanie ktore ustaje po rozgrzaniu :roll: Moj mechanik twierdzi ze to rozrzad :roll: Zawsze slyszalem ze problem rozrzadu dotyczy nowszej wersji silnika 2.0D N47 a moj to starsza 163-konna wersja M47n2,czy ktos mial taki problem i zmienial rozrzad w tym silniku? Jest to tak samo skomplikowane i drogie jak w nowszej wersji ? dodam ze auto ma 180 tys.pewnego przebiegu
Opublikowano
Rozrząd w M47 jest z przodu silnika, w N47 w tyłu (przy ścianie grodziowej). Wymiana w M47 jest łatwiejsza. Trzeba pytać forumowych mechaników ale zdaje się rzadko wymienia się rozrząd w M47.


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano
znalazlem taki filmik w necie gdzie jakis niby fachowiec twierdzi,ze przyczyna glosnej pracy rozrzadu moze byc zly olej a konkretnie inny niz zalecany CASTROL :shock: Ja swego czasu sugerujac sie opiniami na tym foum przeszlem z owego Castrola na VALVOLINE o takich samych parametrach,to jak to w koncu jest :?:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobre z tym castrolem :lol: delikatnie mówiąc gość nie wie co mówi :wink: dodatkowo film dotyczy silnika n47 a nie Twojego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czytam,czytam i glupieje :shock: Z tego co wyczytalem chalas dochodzacy z mojego silnika to raczej nie z lancucha tylko tzw.popychaczy gdyz jest to bardziej takie cykanie :roll: i pomoc moze wymiana oleju na lepszy,tylko jaki? W chwili obecnej mam zalany VALVOLINE Syn Power MST 5W-30,wczesniej jezdzilem na klasycznym castrolu czy taka zamiana mogla to spowodowac :roll:
Opublikowano
Nie znam rosyjskiego :D O olejach swego czasu sie oczytalem i dlatego przeszlem z castrola na valvoline.Skoro to te popychacze tak cykaja na zilnym silniku to warto sprobowac zmienic olej? na jaki? wrocic do castrola :roll: I jaki jest orientacyjny koszt wymiany tych popychaczy?
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam mam do was pytanie jak w końcu jest z wymianą rozrządu w tym silniku ? był przypadek zerwania czy przeskoczenia ?

Mam 302tyś przebiegu i mam jakiś szum z przodu silnika jak by zużyte łożysko w rolce . Szum pojawia się po pełnym nagrzaniu silnika . Na zimnym jest cicho.

Nie jest to nic z układu pasowego bo auto było odpalane bez pasków i słuchane stetoskopem i szum wydobywa się jak by z pod koła pasowego może bardziej tuż nad nim.

Jedni mechanicy mówią ze tak chodzą te silniki a znowu inni że szum może powodować dolny łańcuch. Ja już nie wiem czy ruszać czy jeździć tak jak jest. (jeżdżę już tak rok) Koło pasowe też wymienione na nowe corteco .

Opublikowano
Witam, aktualnie mam 217kkm przelotu, I niestety luzny lancuch, sprawdzajcie pod korkiem , umnie luz w poprzek okolo 1, 5mn, sprawdzalem nowy swaga w sklepie to mial okolo 0, 5, auto jest z niemiec o jednego wlasciciela, pelna historia, niestety wymiany oleju byly ksiazkowe tzn.30 do uwaga 44tys!,,,tez na zimnym mam jakby grzechot, mysle dojezdzic do 250tysi I robie kpl.lancuchow plus kola zebate
Opublikowano
Witam, aktualnie mam 217kkm przelotu, I niestety luzny lancuch, sprawdzajcie pod korkiem , umnie luz w poprzek okolo 1, 5mn, sprawdzalem nowy swaga w sklepie to mial okolo 0, 5, auto jest z niemiec o jednego wlasciciela, pelna historia, niestety wymiany oleju byly ksiazkowe tzn.30 do uwaga 44tys!,,,tez na zimnym mam jakby grzechot, mysle dojezdzic do 250tysi I robie kpl.lancuchow plus kola zebate

 

A niby czemu chcesz dojeżdżać do 250tys jak awaria została już zdiagnazowana?

Wg.mnie raczej jeździć do czasu umówionej wizyty u mechanika bo zakładam ze kasę na wymianę masz już w kieszeni?

Przy takim nalocie tez trzeba zrzucić miskę olejowa i sprawdzić gluty na sitku po Longlifach.

MADE IN PRL
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

Mam ten sam problem co kolega Kamil

Nie wiem, czy mam się tym przejmować, czy jeździć dalej :?: Orjetuje się w ogóle jaka jest cena wymiany kompletnego rozrządu wraz z robotą. I w ogóle czy jest sens wymieniać. Czy ktoś tak jeszcze miał jak my?

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.