Skocz do zawartości

[320d M47N] Skrzynia aut. GM Tarka/buczenie/wibracje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

W związku z tym że nikt nie poruszył tego problemu co mam ja (PRZESZUKAŁEM CAŁE FORUM FUNKCJA SZUKAJ), chciałem go opisać i może jakaś dobra dusza przyjdzie mi z pomocą.

 

W mojej e46 pojawił się problem ze skrzynią biegów. Objawy pojawiały się na niskich obrotach między 3 i 4 oraz 4 i 5 biegiem. Na niskich obrotach falowały obroty gdy jechałem ze stałą predkościa oraz pojawiała się "tarka" ( coś w podobie do tego jak się wjeżdża na karbowany pas na autostradzie).

Nie zwlekając długo udałem się do mechanika koło Płocka w Proboszczewicach na naprawę skrzyni biegów.

Odebrałem samochód wystawił mi rachunek -wymienił : zawór ( chyba lock up) , olej , jakiś filtr + regeneracja sprzęgła.

Przez miesiąc wszystko było ok a później pojawił się taki problem:

Kiedy skrzynia zmienia bieg z 4 na 5 przy normalnej jeździe pojawia się tarka na 1 sekundę i później wszystko jest ok.

Byłem drugi raz u tego gościa a on mi powiedział że wszystko jest ok i nie wie o co mi chodzi ???

Jak jeździł to wszystko było ok a jak odebrałem samochód od niego to doszedłem do momentu że znów z 4 i 5 jest ta tarka.

Szczerze to mam ochotę wrzucić go do Wisły i pojechać do jakiegoś renomowanego mechanika który zajmuję się skrzyniami automatycznymi bo ten problem spędza mi sen z powiek.

 

Bardzo proszę o pomoc, szczerze to nie wiem co zrobić z tą sytuacją mam do niego pojechać i wziąć na przejażdżkę...

Opublikowano

Wyślij mu list z potwierdzeniem odbioru z opisem całej sytuacji oraz daj mu 14 dni na naprawę a jeśli nie potrafi naprawić to zwróci pieniądze za nie udaną naprawę.

Zaznacz że jak po 14 dniach nic nie zrobi w tej sprawie to naprawę powierzysz innemu warsztatowi i podejmiesz odpowiednie kroki o zwrot zapłaty którą pobrał za usługę źle wykonaną.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym zaczął najpierw na spokojnie :8) tak jak napisałeś, weź go na przejażdżkę i pokaż mu ten problem, później spróbuj dogadać się. Podejrzewam ze nie płaciłeś za to 500,- żeby mogły być jakieś niedociągnięcia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Cześć,

W związku z tym że nikt nie poruszył tego problemu co mam ja (PRZESZUKAŁEM CAŁE FORUM FUNKCJA SZUKAJ), chciałem go opisać i może jakaś dobra dusza przyjdzie mi z pomocą.

 

W mojej e46 pojawił się problem ze skrzynią biegów. Objawy pojawiały się na niskich obrotach między 3 i 4 oraz 4 i 5 biegiem. Na niskich obrotach falowały obroty gdy jechałem ze stałą predkościa oraz pojawiała się "tarka" ( coś w podobie do tego jak się wjeżdża na karbowany pas na autostradzie).

Nie zwlekając długo udałem się do mechanika koło Płocka w Proboszczewicach na naprawę skrzyni biegów.

Odebrałem samochód wystawił mi rachunek -wymienił : zawór ( chyba lock up) , olej , jakiś filtr + regeneracja sprzęgła.

Przez miesiąc wszystko było ok a później pojawił się taki problem:

Kiedy skrzynia zmienia bieg z 4 na 5 przy normalnej jeździe pojawia się tarka na 1 sekundę i później wszystko jest ok.

Byłem drugi raz u tego gościa a on mi powiedział że wszystko jest ok i nie wie o co mi chodzi ???

Jak jeździł to wszystko było ok a jak odebrałem samochód od niego to doszedłem do momentu że znów z 4 i 5 jest ta tarka.

Szczerze to mam ochotę wrzucić go do Wisły i pojechać do jakiegoś renomowanego mechanika który zajmuję się skrzyniami automatycznymi bo ten problem spędza mi sen z powiek.

 

Bardzo proszę o pomoc, szczerze to nie wiem co zrobić z tą sytuacją mam do niego pojechać i wziąć na przejażdżkę...

Jakby coś Ci się nie udało załatwić, mogę podać Ci namiary na mechanika który robi tylko automatyczne skrzynie biegów bardzo solidna firma, okolice Gniezna.

Opublikowano
Z opisu wygląda na sprzęgło hydrokinetyczne. Dobrze by było sprawdzić, czy w oleju skrzyni biegów nie ma glikolu/płynu chłodniczego/.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

eclipse10 - Bardzo proszę o kontakt nie zaszkodzi mi zadzwonić i porozmawiać. W przyszłym tygodniu będę jechać do niego między świętami a nowym rokiem

 

Adchar - No właśnie sprzęgło było regenerowane bo objawy były większe. Później po regeneracji pojawiły się znów tylko ze zmniejszoną siłą. Wymieniłem poduszki pod skrzynią nadal to samo.

Opublikowano
Co z tego, że sprzęgło było regenerowane, jak usterka nie została wyeliminowana? W takich przypadkach pierwszą rzeczą jest sprawdzenie oleju na obecność glikolu. Nie raz to przerabiałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.