Skocz do zawartości

Bmw x3 m47n2 Pali przez 2 sek


erobak1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! mam malutki problem z samochodem x3 2.0d 150km(m47n2)

temat dosyć skomplikowany wiec postaram się jakoś wytłumaczyć:P

wiec wracałem do domku z dosyć sporej trasy i nagle kuku :D silnik nie miał reakcji na gaz tak jakby coś się zapchało hmm myślę DPF : D dowlekłekm się jakoś do domu 50kmh więcej ciężko odrazu na garaż !!!

układ wydechowy zdemontowany patrze w turbo i tak trochę nie dowierzam krzywy wirnik turbiny ;( turbo do regeneracji oczywiście robiła to zaprzyjaźniona firma rzetelna :D

następnym krokiem oczywiście było nowe uszczelki podkładki miedziane opaski do montażu turbo plus wymiana oleju :) ucieszony odpalam silniczek iiii du..a jedna wielka turbo słychać lecz węża dolotowego aż zasysa a wręcz powinno być odwrotnie,podłączyłem kompa patrze błędów brak!!! dopiero za drugim razem wyskoczył czujnik regulacji w kolektorze dolotowym (czujnik oczywiście wyczyściłem )odpaliłem bez podpiętej wtyczki i turbinka już dawała ciśnienie ale samochód nie jechał wręcz samochód bez turbiny :D

otwieram korek wlewu oleju a tam spaliny ciśnie wręcz jak z wydechu :D pierwsze co patrze odme itp ale z minuty na minute silnik z korka kopcil bardziej :(wted sie wkurzylem i rozbieram (oczywiście wcześniej pomiar sprężania itp wyszło 22/20/16/14 ) po ściągnięciu czapki okazały sie 4 porysowane cylindry z dziwnymi przebarwieniami (opinia fachowca który robi silniki -pęknięte cylindry lub bardzo katowane :D) dla wyjaśnienia szczegółowego na przebarwieniach pojawiały się wżery niczym rdza ale mniejsza z tym kupiłem goły słupek bez osprzętu i bez czujników granice 4tysi włożyłem wszystko ładnie pięknie i samochód na chwile obecna zapala na sekundę 2 i gaśnie i tak cały czas a jak się go pomorduje dłużej to odpala ale nie ma reakcji na gaz chodzi równo po jakimś czasie zobaczyłem w układzie wydechowym olej w odmie tak samo nie wiem co robić bo samochód zaczyna mnie przerastać nawet nie mam dobrego punktu zaczepienia :D Proszę o pomoc z gory dziekuje :)

Dodam paliwo ok pompa ładnie przepycha paliwo po zapalaniu jak się uda ciśnienie na listwie 338 bar tyle ile zadana po dodaniu gazu osiaga do 650bar

świece żarowe wymienione plus sterownik przy okazji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety wiem obecnie jestem posiadaczem benzynek e36 e46 ale zonka uparła się na x 3 :D tak czy inaczej chciałbym rozwiązać problem silnik jest na gwarancji rozruchowej wiec mogę oddać sprzedający toche zataił bo teraz patrze i uszczelka była robiona pod głowicą
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale dzisiaj odkryłem na zimnym ze zapalił idealnie wręcz jak wypiąłem czujnik ciśnienia paliwa w listwie ten przy wlewie oleju ciekaw jestem czy ma to jakiś wplyw chociaż czytał wartość hmm a co do wtrysków kiedyś znajomemu włożyłem w innej kolejności i to jeszcze z innego samochodu było wszystko ok :D

(prosze o jakies fachowe wytlumaczenie )lekcja sie naewno przyda :)pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.