Skocz do zawartości

BMW E60 Brak komunikacji z całym autem.


markson43

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem bo nie mam możliwości podłączenia się z autem.Nie łączy się z niczym i żadnym interfejsem.

Próbowałem specjalnym interfejsem do BMW i programem ISTA+,tylko odczytał po podaniu vinu informacje o aucie.INPA-Nic,Autocom -nic.

W aucie nie działa w liczniku prędkość,obroty.Szyby nie działają,pilot zamyka tylko tylne drzwi.

A wycieraczki same działają cały czas.

Na ekranie bład:Elektronic failure......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już dawno sprawdzone.Kupa....trzeba mieć getway na podmiane to by coś ruszyło.

A może ktoś wie jak się bezpośrednio wpiąć do różnych modułów np:EWS czyli kas lub SGM czyli Gatway itd.ABS to mi nie potrzebny jak i ECU silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnichu_zasilanie w obd2 mam więc bezpiecznik też sprawny.

majkel-to dobry trop i jeszcze raz popatrzę.Tak patrzyłem w kole zapasowym to wszystko suche.A tobie chodzi o ten moduł co są bezpieczniki nad akumulatorem czy gdzieś indziej w bagażniku.Haka to zobaczę czy to miało lub czy jest moduł.

Miałem też taki przypadek w Vito Viano i stopił się też moduł haka.Ale cały licznik nie działał i pół pulpitu.

 

W bagażniku wszystko idealnie zero zawilgoceń i wody itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o moduły w bagazniku pod kołem.Warto podmienić licznik bo czytałem o takim przypadku.U mnie były zapchane odpływy z szklanego dachu i woda dostała sie właśnie na moduły i były dokładnie takie objawy.Szkoda,ze nie możesz sie połączyć z autem tak to by bylo dużo łatwiej..jedyne co moge więcej to życzyć powodzenia,oby była to błahostka ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hehe coś w tym jest w przypadku niektórych modeli :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Kolego w jednej z e60 miałem identyczne objawy, elektronika działała jak chciała, wycieraczki chodzily. Dlugie swiatla nie dzialaly i masa innych rzeczy. W moim przypadku wystarczylo wyjęcie wszystkich bezpieczników tych w schowku na raz i wlozenie drugich, tamte, mimo tego ze byly sprawne to coś świrowały. Zrob sobie fotke gniazd bezpieczników i działaj.

Po tym zabiegu wszystko zaczelo znowu dzialac. Skasowalem tylko bledy komputerem i xala elektronika sprawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za porady ale wymiana na nowe bezpieczniki nic nie dała :)

Został wymieniony moduł geatway też nic....oczywiście bez programowania itd.

Mam tez moduł cas ale boję się go podmieniać bo ma z dizla ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod maską....tam nie szukałem ale po stronie lewej otworzyłem skrzynkę i jest pare przekażników a jeden do wycieraczek który wyciągnołem aby mi nie chodziły cały czas!

No...jest pod maską ECU czyli sterownik silnika ..ale auto pali .

Jakie tam są moduły jeszcze pod maską?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie mam troszkę podobne objawy czyscilem radio wpinając z powrotem kostkę od radia taka biała od lewej poszło zwarcie , po podpieciu wszystkiego i odpaleniu auta wycieraczki same mi chodziły i nie można było ich wyłączyć i nie działały szyby , odkrecilem na noc kleme minusową, i na drugi dzień już wycieraczki szyby i inne normalnie działały, ale navi dalej mi się nie pali , wszystkie kontrolki mi się palą, żadne systemy nie działają, i predkosciomierz mi nie działa, obrotomierz normalnie . Wiecie gdzie uderzać?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale to nie to......

Rok Auta 2004

Za dużo interfejsów było podłaczanych no i ja podłączam inne e60 i bez problemu łapią nawet 2005r.

Jestem za tym aby sprawdzić przewody od odbd2 gdzie idą i czy są sprawne oprócz zasilania i dwóch mas bo to jest!

Coś robi zwarcie i can nie pracuje dla diagnostyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, moduły leca po canie, ale różne prędkości oraz różne dane w nich sa przesyłane np, dane z silnika, czy zabezpiecznia (poduszki itp). Mozna się wpiąć na lewo, jeśli znasz prękości i masz odpowiedni sprzet do tego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek szukam ogólnej przyczyny braku diagnostyki jak to nie wypali to jednak moduły na stół....ale mam wyodrębnione już które na pierwszy strzał.

Nie raz głupi czujnik będzie tak powodował bo wyczytałem w e46 że czyjnik skrętu na maglownicy tak narobił biedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.